20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455064 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2115 på: 21. Aug. 2013, 23:21 »
Meget spesiell logikk. Om Championship er en vanskelig liga, hva er da Premier League? :P
Må bare minne om Shola Ameobi som er en dårlig PL-spiller. Han maktet score godt med mål i Championship.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2116 på: 21. Aug. 2013, 23:46 »
Dog spilte Shola for et jævla bra championship lag!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2117 på: 22. Aug. 2013, 09:46 »
Point taken. Men allikevel - at der ikke var større fisker som snuste på Pedersen syns jeg sier endel. Nå er han i en klubb hvor han bør få ro til å produsere. Så får vi se om gutten er noe tess.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2118 på: 22. Aug. 2013, 11:36 »
Skysport har stengt tipping på at Sinclair ender opp i WBA
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2119 på: 22. Aug. 2013, 12:45 »
Tror dere estimatet med 31£ mill i januar er riktig? Det er jo en bra mye større sum en hva jeg trodde, men det inkluderer kanskje mer en overgang, sign on fee og agenter?

Jeg så tallet 60£mill komme opp som tv penger etter den nye avtalen. En hvis Ashley nå bruker dissesummene til å betale ned gjelden, holde oss midt på tabellen og legge oss ut på markedet til en lavere pris og gjeldfri? Det vil nok koste oss noen dårligesesonger, men det er ikke en urealistisk taktikk. Jeg tror ikke Ashley nyter fotballen på Tyneside... Det har nok alleaksjonene ødelagt for lenge siden.

Vi var lek og morronårvi ble kjøpt, men er nok penger og butikk nå.
Han kom, ble mett og dett var dett....

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2120 på: 22. Aug. 2013, 13:21 »
Tror dere estimatet med 31£ mill i januar er riktig? Det er jo en bra mye større sum en hva jeg trodde, men det inkluderer kanskje mer en overgang, sign on fee og agenter?

Jeg så tallet 60£mill komme opp som tv penger etter den nye avtalen. En hvis Ashley nå bruker dissesummene til å betale ned gjelden, holde oss midt på tabellen og legge oss ut på markedet til en lavere pris og gjeldfri? Det vil nok koste oss noen dårligesesonger, men det er ikke en urealistisk taktikk. Jeg tror ikke Ashley nyter fotballen på Tyneside... Det har nok alleaksjonene ødelagt for lenge siden.

Vi var lek og morronårvi ble kjøpt, men er nok penger og butikk nå.

Jeg tror dette har blitt nevnt en god del ganger før også, selv om det har vært stille en stund nå - at han mer enn gjerne selger klubben, men at han vil ha tilbake pengene sine først. Får vi kutta ned gjelden vår til et "normalt" PL-nivå er vi plutselig et alternativ for andre investorer igjen - og skulle få den kutta helt ned, så må vi jo være en av de mest attraktive klubbene i hele ligaen.

Å få røska opp i både sport og administrasjon tror jeg er etterhvert er helt nødvendig for å skape ny giv og positivitet. I gamledager var det 52.000 som, mer eller mindre, stod bak laget i tykt og tynt - nå er det 52.000 bitre og forbanna som møter opp, men som alle føler at de har mer peiling på klubbdrift enn manager og eier (til dels med fullstendig rette) - men vi må passe på så vi ikke blir "Liverpool-supportere". Ingenting er mer usexy enn det  ::p
Oscillons From The Anti-Sun

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Oscillons From The Anti-Sun

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2122 på: 22. Aug. 2013, 14:27 »
le10sport skriver at PSG er intressert både i Cabaye og Debuchy.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2123 på: 22. Aug. 2013, 14:30 »
Lurer på om Debuchy har like lyst til å bli på Tyneside dersom bestekompisen stikker til Paris, jeg? Spørs om ikke Debuchy også ble påvirket av at Cabaye var utelatt på mandag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2124 på: 22. Aug. 2013, 14:37 »
Deadline Day ‏@DeadlineDay 5m
West Brom still have a fee in place for Victor Moses. Newcastle have now also come in for the winger. #NUFC #WBA #CFC
 :ler:
Nå te det hæilt a
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2125 på: 22. Aug. 2013, 14:40 »
Deadline Day ‏@DeadlineDay 5m
West Brom still have a fee in place for Victor Moses. Newcastle have now also come in for the winger. #NUFC #WBA #CFC
 :ler:
Nå te det hæilt a

DO IT!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2126 på: 22. Aug. 2013, 14:42 »
Det er en signering vi burde strekke oss ekstra etter. Viser ambisjoner da også. DO IT!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2127 på: 22. Aug. 2013, 14:42 »
JA!!! TAKK!!!
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2128 på: 22. Aug. 2013, 14:54 »
Viss WBA kan by det dei vil ha so må då me kunne gjera det og.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2129 på: 22. Aug. 2013, 15:16 »
Ikke lenger enn i går siden jeg tenkte at Moses burde være et overkommelig kjøp nå. Har blitt passert av både De Bruyne og Schürrle i køen siden forrige sesong.