20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455021 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1560 på: 25. Juli 2013, 19:33 »
http://www.talksport1089.com/interview35.html Her er verdt fall duden, som har sagt det over.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1561 på: 25. Juli 2013, 19:40 »
Jeg nekter å tro at Pardew personlig er fornøyd med stallen slik som den er akkurat nå. Om Ashley er fornøyd derimot, er en helt annen sak.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1562 på: 25. Juli 2013, 23:23 »
Jeg nekter å tro at Pardew personlig er fornøyd med stallen slik som den er akkurat nå. Om Ashley er fornøyd derimot, er en helt annen sak.

Pardew added: “I’m pushing Joe to get a transfer in.
“I think we need a boost now. We’re in a situation where we want to progress now. The team are in a good place.”


Selv om han gir uttrykk for at laget har det bra, så vil jeg si det er kreativt å si at han ikke vil styrke stallen. Tror han ønsker det og at det jobbes med å hente spillere, men usikker på om kompetansen og viljen er der administrativt...

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1563 på: 26. Juli 2013, 00:38 »
Hvem faen er Graham Courtney? At jeg skal måtte google en fyr er aldri positivt for at jeg skal tro på et ord av hva han sier.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1564 på: 26. Juli 2013, 01:36 »
Tror ikke på en dritt av hva han skriver!

Altfor mange andre som sier vi er i forhandlinger med spillere (spesielt J.M. Aulas) til at jeg kjøper det. Tror dog ikke at vi driver som i januar, med spesielt mange baller i luften. Men at det jobbes må overganger er jeg skråsikker på!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1565 på: 26. Juli 2013, 10:21 »
WBA har, ifølge the sun, forespørt som om en låneavtale med opsjon på Udineses Metej Vydra. Her syns jeg vi bør slenge oss inn! Strålende i Watford ifjor og kun 21 år.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1566 på: 26. Juli 2013, 11:21 »
Norwich har også han i kikkerten. Så ja, me bør følge med på han her. Meget rå for Watford i fjor.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1567 på: 26. Juli 2013, 12:13 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/newcastle-uniteds-yoan-gouffran-eyeing-5325488

Pardew hinter om at Gouffran kan få spille sentralt som spiss i år. Hvilket kan tolkes både positivt og negativt. Positivt i form av at Gouffran antakeligvis er bedre spiss enn ving, negativt i form av at det er en indikasjon på at vi vel ikke bør forvente oss mer enn toppen en spiss inn i sommer.

Forøvrig skal vi også spille mest mulig med to på topp i følge Pardew. 4-2-3-1-formasjonen skal visst skrinlegges.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1568 på: 26. Juli 2013, 13:21 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/newcastle-uniteds-yoan-gouffran-eyeing-5325488

Pardew hinter om at Gouffran kan få spille sentralt som spiss i år. Hvilket kan tolkes både positivt og negativt. Positivt i form av at Gouffran antakeligvis er bedre spiss enn ving, negativt i form av at det er en indikasjon på at vi vel ikke bør forvente oss mer enn toppen en spiss inn i sommer.

Forøvrig skal vi også spille mest mulig med to på topp i følge Pardew. 4-2-3-1-formasjonen skal visst skrinlegges.

Syns det er bra at Pardew vil legge vekk 4-2-3-1, en formasjon vi aldri har klart å mestre til fulle - virker som vi bare har kjørt denne fordi alle andre gjør det. Men da virker det også noe suspekt å øve på denne formasjonen i de to første treningskampene... Litt vell mye "vi får se hva det blir til" når det kommer til den taktiske biten. Hold deg til 4-4-2 du, Pardew - ila. dine tre år med famling i mørket, er det formasjonen vi har hatt best uttelling med.
Oscillons From The Anti-Sun

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1569 på: 26. Juli 2013, 14:08 »
4-3-3 ringte.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1570 på: 26. Juli 2013, 15:31 »
Får vi inn en ny venstreving som kan erstatte Gouffran på kanten, en spiss til, og kjører med Gouff/ny spiss/Cisse som tre spissvalg, og da som sagt får noe helt annet enn Jonas på venstrekant så ser jeg ikke noe problemer med at Gouffran blir en "ny signering".

Bedre enn alternativet Cisse/Shola/Ny spiss på spissplass, og Gouff/Jonas og ingen flere på venstre kant.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1571 på: 26. Juli 2013, 17:51 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/bafetimbi-gomis-cost-newcastle-united-5335562?

Siteter bare den lille greia som står. Tror vi kan glemme han dersom det er prisen:

Sitat
Newcastle United must cough up an £8.6million fee to land Bafetimbi Gomis - according to reports in France.

The 27-year-old is also understood to have gone AWOL after failing to turn up for a meeting with Lyon president Jean-Michel Aulas.

Gomis is believed to have made Newcastle his preferred choice for a move this summer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1572 på: 26. Juli 2013, 18:12 »
Hvis det stemmer at han har gått AWOL og får styret på nakken, så ser jeg for meg at Ashley, Kinnear eller Pardew (hvem vet hvem som bestemmer) kommer til å utnytte situasjonen til å presse ned prisen. Enten kan det gå som det gjorde med Ben Arfa, at vi får presset prisen ned, og at gamleklubben bare vil bli kvitt han. Eller så kan det gå som med Carroll hvor vi forsøker å presse ned prisen hele sommeren, uten at det noen gang skjer noe. Håper på det første jeg :)

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1573 på: 26. Juli 2013, 18:44 »
4-3-3 med tiote som defensiv , sissoko og cab indreløpere, remy og ben arfa på vingene og cisse i midt. Tatt i betraktning at bi får remy da
lt;3 Newcastle <3

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1574 på: 26. Juli 2013, 19:10 »
Trur Lyon vil berre bli kvitt Gomis siden han har berre 1 år igjen. Og i tillegg så sliter Lyon med penger og vil ha mest mulig penger for Gomis. Så 1 er meir realistisk meiner eg i alle fall. men problemet er dei andre klubbene som er interessert eller at Gomis mister heile pre-season i Newcastle.
« Siste redigering: 26. Juli 2013, 19:11 av TimKnut »