20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1350 på: 14. Juli 2013, 04:02 »
Det er ikke snakk om at jeg godtar at vi skulle selge krul bare vi fikk nok penger. Det er snakk om at jeg er realistisk, og vet at money talks i dagens fotball, og Ashley er langt ifra noe unntak fra dette faktum.

En av de siste spillerne jeg vil se ut portene på St. James' Park er Tim Krul. Men som mange andre her inne vet jeg at kommer det rette budet, så havner han i London/Manchester eller andre plasser der pengene brenner i lomma.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1351 på: 14. Juli 2013, 11:22 »
Nye rykter: http://www.express.co.uk/sport/football/414614/Race-for-Rolando-hots-up

NEWCASTLE and Everton have been quoted £5million for Porto defender Rolando.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1352 på: 14. Juli 2013, 11:23 »
Ser at Norwich og Chris Hughton har hatt en fantastisk vindu, som vi virkelig kunne hatt....

De har virkelige hentet mye gode spillere...

Wolfswinkel, Fer og Olsson osv..
« Siste redigering: 14. Juli 2013, 11:25 av snkz »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1353 på: 14. Juli 2013, 11:30 »
jeg personlig syns ikke noen av de er gode nok for oss. :)

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1354 på: 14. Juli 2013, 11:34 »
jeg personlig syns ikke noen av de er gode nok for oss. :)

Mjah det kan så hende. Eller jeg mener jo vi skal kjempe om top 6, så da er dem ikke gode nok.

Men alle er bedre i sin rolle enn det Bent er i sin i hvert fall. Så det virker jo som vi skal være en middelmådig klubb, så da blir det middelmådige spillere..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1355 på: 14. Juli 2013, 11:42 »
Ser at Norwich og Chris Hughton har hatt en fantastisk vindu, som vi virkelig kunne hatt....

De har virkelige hentet mye gode spillere...

Wolfswinkel, Fer og Olsson osv..

Rett og slett fantastisk det der ja, topp 6 neste for CH no ::p

Kor mange henta Norwich i januar som var?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1356 på: 14. Juli 2013, 12:21 »
vinneren på markedet sålangt må jo være Swansea. De kan bli sterke nå. Spent på hvordan bony tar premier League men virker meget spennende.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1357 på: 14. Juli 2013, 14:40 »
Men alle er bedre i sin rolle enn det Bent er i sin i hvert fall.
Selvfølgelig er de ikke det. Bent er en meget god spiss han, problemet er bare at vi har en omtrent lik spiller som Cisse. Vi trenger en annen type spiss enn Bent og Cisse, så vi får virkelig håpe det er hold i Remy-ryktene også.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1358 på: 14. Juli 2013, 16:00 »
Eg er ikkje stor tilhengjar av å kjøpa Bent. Eg ser føre meg at kjem til å gå skada mesteparten av tida si hjå oss. Innbiller meg at han har vore ein del skadeplaga dei siste åra. Er det ein ting me uansett får med Bent so er det ein som skårar mål. Noko med trenge sårt!

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1359 på: 15. Juli 2013, 02:32 »
Vi må også huske på at Tim er 25 år, og sikkert er meir enn gira på å ta enda eit steg opp om mulig :) Meiner at han har potensial nok til å stå i en av europas virkelige storklubbar, og diverre er ikkje vi en av dei :)

mvh Realisme.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1360 på: 15. Juli 2013, 03:26 »
Dersom han ønsker seg bort skal han få lov til det, men håper vi gjør alt vi kan for å beholde slike spillere.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1361 på: 15. Juli 2013, 03:55 »
Vi må også huske på at Tim er 25 år, og sikkert er meir enn gira på å ta enda eit steg opp om mulig :) Meiner at han har potensial nok til å stå i en av europas virkelige storklubbar, og diverre er ikkje vi en av dei :)

mvh Realisme.

Og vi kommer aldri til å bli det heller dersom vi nærmest ønsker å selge stjernene våre for at de skal få gå til bedre klubber. Fakta.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1362 på: 15. Juli 2013, 07:54 »
 :zzz:

Få inn ein klassespelar no då... Verte vel Fulham som snappar om dei me er ute etter.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1363 på: 15. Juli 2013, 13:43 »
Jeg fatter ikke hvordan folk kan prate om Bent som om han er en møkkaspiller. Det er hovedsaklig et par grunner til at jeg ikke har Bent som noen drømmesignering - og ingen av de er at han ikke er en særdeles god spiss, for han er en fremdragende goalgetter i PL. Mine bekymringer går på at han er litt for lik Cisse og at han har en noe brokete skadefortid. Jeg blir allikevel ikke å grine av et slik kjøp, for antar der fortsatt bor mange mål i Bent enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1364 på: 15. Juli 2013, 15:25 »
Vi må også huske på at Tim er 25 år, og sikkert er meir enn gira på å ta enda eit steg opp om mulig :) Meiner at han har potensial nok til å stå i en av europas virkelige storklubbar, og diverre er ikkje vi en av dei :)

mvh Realisme.

Og vi kommer aldri til å bli det heller dersom vi nærmest ønsker å selge stjernene våre for at de skal få gå til bedre klubber. Fakta.

For å bli en storklubb i PL trenger vi enten en rik onkel som virkelig vil brenne pengar, eit geni av en manager eller ei troférik historie å segle på nokre tiår... Vi har ingen av delane... For vi får på plass en av dei tinga så kan vi snakke om at vi kan bli en storklubb, men om vi fortsetter med den oppskrifta vi har no kan vi sjå langt etter storklubb-stempelet!

Viss du (og andre med samme meining) trur at vi kan bli en storklubb med FatMike, Joke og Pards så er du på ville vegar altso..