20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45  (Lest 17876 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« på: 28. Feb. 2016, 23:21 »
Så er det igjen kamp for magpies. Siden forrige kamp mot Chelsea har andre lag spilt flere kamper, hvor Tottenham og Man.Utd. har flest med fire kamper. Stoke har kun spilt én kamp, hjemme mot Villa hvor de vant 2-1.

Dommer er Neil Swarbrick. Noen som har vonde minner med han som dommer? Selv hater jeg bare en manns dømming, og det er selvsagt Bob Madley.

Stoke har 6-2-5 hjemme, og er ikke et utpreget hjemmelag. På skadefronten sliter de akkurat som oss med skader i forsvaret. Shawcross, Cameron, Bardsley og Muniesa er alle usikre, Wilson og Johnson er ute. Ellers er det bare Given og Adam som er ute. Jeg forventer at de starter sånn:
Butland-Bardsley, Cameron, Wollschied, Pieters-Whelan, Imbula - Shaqiri, Affelay, Arnautovic - Walters.

Stoke er vriene, og ligger litt i ingenmannsland, og formen er så som så. De har riktignok vunnet to strake, men før det tapte de 3x0-3 på rappen mot bedre motstandere og røk i tillegg ut mot Palace i cupen (og Palace herjes av den ekte Pardeweffekten for tiden).

Hva med Newcastle? Gode nyheter på skadefronten. Mbemba, Dummett, Mbabu, Anita, Coloccini, de Jong, Mitrovic og Haidara kan ALLE være i troppen. Cisse er friskmeldt. :) Da mangler "bare" Krul og Tiote av de vi vil se i en kamptropp (Obertan og Good ikke medregnet).

Ikke mye tilsier at Newcastle skal få med seg noe i denne kampen, men kanskje har det lange avbrekket hatt positiv effekt? Nå MÅ McClaren vise at han kan lappe sammen forsvaret og gi fansen noe å tro på. Jeg tror kampen blir åpen, men sjansefattig. Arnautovic er mannen å stoppe, og begrenses baklengsmålene til max. ett, er det noe å hente. Tipper vi slipper inn to, og taper dermed 2-1.
 
Black and white since 1996

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #1 på: 29. Feb. 2016, 06:30 »
3-0 tap og ny manager til helga ;)

McClaren burde prøva Mbemba og Dummett ilag. Begge er tilbake i trening.
« Siste redigering: 29. Feb. 2016, 08:31 av lgrinde »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #2 på: 29. Feb. 2016, 17:57 »
Min erfaring er at Newcastle sjelden spiller bra etter lange pauser. At Stoke er sånn midt på treet formmessig er heller ikke noe pluss for oss, møte lag med dårlig form har hittil i sesongen vært en stor lykke, for motstanderen.

Tipper vi får masse babbel fra spillere og McClaren om at de skal gutse, positiv innstilling, blablabla, før man 2 minutter ut i kampen skjønner at Newcastle heller ikke denne gangen helt har skjønt kampen er i gang.

Taper 2-0 etter et par drittmål av Stoke.
No fate but what you make

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #3 på: 29. Feb. 2016, 18:46 »
Min erfaring er at Newcastle sjelden spiller bra etter lange pauser. At Stoke er sånn midt på treet formmessig er heller ikke noe pluss for oss, møte lag med dårlig form har hittil i sesongen vært en stor lykke, for motstanderen.

Tipper vi får masse babbel fra spillere og McClaren om at de skal gutse, positiv innstilling, blablabla, før man 2 minutter ut i kampen skjønner at Newcastle heller ikke denne gangen helt har skjønt kampen er i gang.

Taper 2-0 etter et par drittmål av Stoke.

Er veldig vanskelig å finne noe og bruke for eller mot Stoke når det kommer til alt egnentlig. Det eneste er at de slipper inn mye mindre mål når Shawcross spiller, men vi vet jo ikke engang om det skjer eller ikke.

Desto vanskelig er det å si hvordan det står til i Newcastle. Ja, det ser håpløst ut, men det gjorde det før Liverpool-matchen også. Denne kampen er i mine øyne et dårlig spillobjekt vertfall.
Black and white since 1996

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #4 på: 29. Feb. 2016, 18:53 »
Når det gjelder lagoppstilling syns jeg at Dummett skal tre inn i midtforsvaret jeg også. Han er rask, og gjør seg bedre der enn på LB, samt han er bedre enn Taylor. Coloccini regner jeg med er ute. Videre syns jeg Colback skal brukes på LB, da Saivet har vist at han kan gjøre en like god jobb, og Tiote har vist at han kan gjøre en bedre jobb når han er tilbake. Doumbia virker å være langt unna form, og Ayoze kan ikke spille alene på topp synes jeg, derfor bør Mitro være selvskreven. Sissoko eller Ayoze på høyre flanke? Mot Stoke  passer Sissoko bedre mener jeg. Da blir laget fort slik:

Elliot
Janmaat Mbemba Dummett Colback
Shelvey Saivet
Townsend Wijnaldum Sissoko
Mitrovic
Black and white since 1996

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #5 på: 01. Mars 2016, 15:07 »
2-0 før det er spilt 20min og 4-0 til slutt.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #6 på: 01. Mars 2016, 16:06 »
Shawcross mister denne i følge Hughes. Coloccini er meget usikker, og Mbemba mister denne i følge McClaren.
Black and white since 1996

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #7 på: 01. Mars 2016, 18:16 »
 :D :-\

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #8 på: 01. Mars 2016, 19:21 »
                     Elliot

Janmaat Saylor Lascelles Dummett

             Shelvey  Saivet
 
   Sissoko   Wijnaldum  Townsend

                   Mitrovic

Tipper det fort kan se slik ut.....

Så må disse surrehuene faen meg skjønne at de MÅ presse aggresivt, kan ikke stå å måpe halvveis inne på egen banehalvdel med slappt press. Kjappe overganger når de vinner ballen til spillere på løp fremmover eller opp på Mitrovic, la han slåss og holde på ballen mens Sissoko, Gini og Townsend kommer gampende. Og går Sissoko så må nepehodet Janmaat holde igjen..
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #9 på: 01. Mars 2016, 21:10 »
Er ikkje Mitro skada?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #10 på: 01. Mars 2016, 21:36 »
Mitrovic er ute ja.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #11 på: 01. Mars 2016, 21:46 »
Nei. Både mitro og cisse er klare.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #12 på: 01. Mars 2016, 22:40 »
Den vanlige ITK'en som melder laget skriver dette i kveld:

"Kan dessverre ikke fortelle dere laget, men det er helt jævli latterlig."

Det lover jo godt...

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #13 på: 02. Mars 2016, 15:08 »
Skal bli godt og interessant å se andre enn Colo i startsoppstillingen og med kapteinsbindet. Håper Lascelles (som er mannen for fremtiden) får et større ansvar og kan dirigere forsvaret. Dessverre er Taylor på plass og da blir det vel bare rot i de bakre rekker likevel...

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #14 på: 02. Mars 2016, 16:19 »
Cissè er ute idag sier ryder og co...