20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillere vi IKKE har sjans på!  (Lest 55009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #150 på: 06. Jan. 2012, 10:20 »
Ja du har helt sikkert rett, men hva er det som gjør han så utrolig fantastisk egentlig? 1 mål og ettpar assists er liksom ikke "by mile" supermye bedre enn alle andre. Taklingssterk er han heller ikke. Men ser at han har en pasningsfot over gjennomsnittet. Nei tror jeg er blind når det gjelder denne fyren, for alle synes jo han er helt vill.


Folk må ikke se så mye på statistikk. Skulle man blitt dømt utifra statistikk ville Jonas Gutierrez vært blant de aller dårligste der ute. Modric har kanskje ikke den sykeste statistikken, men herregud for en magisk jobb han gjør. Selv med kalkulator og dvd av alle kampene hadde jeg ikke greid å regne ut hvor mange ganger Modric er tredje sist på ballen før den er i mål. Og når det kommer til det defensive så er Modric faktisk ganske god, og til tross for størrelsen er han ganske sterk også. Modric er en av verdens beste midtbanespillere. Flere som mener han er litt oppskrytt, men om han er noe så er det undervurdert. Hvis Modric drar til Man Utd, noe han mest sannsynlig ikke gjør, grunnet Daniel  Levys skyehøye ambisjoner, så Hadde han hevet klubbens prestasjoner betraktelig. Modric er rett og slett en magisk fotballspiller, han er noe helt spesielt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #151 på: 06. Jan. 2012, 10:23 »
Føler egentlig ikke vi trenger keeper, da Krul er bedre enn de aller fleste i ligaen for tiden. Så da vil jeg heller hente en backup for Krul. Kommer også til å ta spillertyper vi trenger med i beregningen her.

Så hadde jeg hatt muligheten ville jeg hentet disse spillerne:
Szczesny
Kompany (var vi ikke linket til han en gang, før han forlot Belgia?)
Modric (kan vi egentlig skylde på MA for at Modric røyk? Er det ikke Modric' egen feil?)
Rooney

Som sagt, jeg vil ha en backup og konkurrent til Krul, så da får det bli polakken. De andre er enten for gamle, for dårlige, eller i Harts tilfelle, for god. Modric er en verdensklassespiller. Er noe så sjeldent som både et arbeidsjern, og en playmaker. Og jeg føler at vi med Ba og Ben Arfa har det vi trenger av fart og finesse. Da trenger vi en god gammeldags engelsk tanksenter, og da er Rooney det nærmeste vi kommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #152 på: 06. Jan. 2012, 10:30 »
Modric er jo Tottenham. Det er han som står bak det meste av det kreative som skjer ho de. Tottenham med og uten Modric er jo to helt forskjellige lag. Han er forskjellen mellom topp og middelmådighet. Knallspiller, selv om han ikke er Silva enda.
Nei.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #153 på: 06. Jan. 2012, 10:35 »
Modric er jo Tottenham. Det er han som står bak det meste av det kreative som skjer ho de. Tottenham med og uten Modric er jo to helt forskjellige lag. Han er forskjellen mellom topp og middelmådighet. Knallspiller, selv om han ikke er Silva enda.

Njaa, det kan faen meg diskuteres. Selv setter Silva bittelitt over Modric, men det er så vidt. Modric bidrar defensivt også. Litt mer komplett, men Silva er ubeskrivelig god.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #154 på: 06. Jan. 2012, 11:07 »
Hart, Kompany, Bale, Van Persie.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #155 på: 06. Jan. 2012, 19:22 »
Kompany, Enrique, Silva, Van Persie.

Driter da altså i keeper og henter heller inn en ekstra forsvarsspiller. En firer bestående av Santon og Jose på backene med Kompany og Colo lukter PL-gull. Videre setter jeg Silva i hullet bak Van Persie og kjører Jonas, Tiote og Cabaye som en kjekk midtbanetrio.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #156 på: 06. Jan. 2012, 19:29 »
Kompany, Yaya Toure, David Silva, Demba Ba.

Driter i keeper jeg også. Ville uansett ikke hatt noen andre keepere enn Krul som for meg sammen med Joe Hart er PL's beste keepere. Kompany med Coloccini hadde vært tidenes stopperpar! Yaya Toure er en fantastisk midtbanespiller, som har alt: teknikk, driv, fart, styrke, fantastisk på hode, godt skudd, løpskapasitet, you name it. Silva trengs ingen begrunnelse. Demba Ba fordi han har vært outstanding i alle kamper han har spillt denne sesongen, og bøtter inn mål fra alle posisjoner. På hode, langskudd, frispark, alene med keeper, fra umulige vinkler... han har alt i mine øyne. Det som også skiller ham hårfint fra Aguero og Van Persie er Ba's effektivitet. Der RvP og Aguero ofte trenger flere sjanser på å score, trenger Ba bare en+ det faktum at Ba spiller på en ganske mye dårligere lag enn både Aguero og RvP, som gjør at han trekkes opp som den beste, synes jeg.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #157 på: 06. Jan. 2012, 20:08 »
Trenger ikke få Ba da, vi har han jo.  :coloccini:

Peter

  • Gjest
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #158 på: 06. Jan. 2012, 20:34 »
Lol glemte det :P Men la oss si dette er tatt i betrakning at Spurs kjøper ham ;)

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #159 på: 08. Jan. 2012, 01:08 »
Marcelo, Alves, Thiago Silva, Van Persie

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #160 på: 14. Jan. 2012, 01:47 »
Lol glemte det :P Men la oss si dette er tatt i betrakning at Spurs kjøper ham ;)
usj

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #161 på: 14. Jan. 2012, 01:51 »
Hiver meg på, selv om jeg ikke skjønner poenget med å diskutere spillere som hadde tatt hele løsnbudsjettet vårt rett før de ble skadet.

Kompany, Enrique (samme tanke som Kristoffer), Yaya Toure, Sturridge

Vi trenger en ving som scorer mål...

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #162 på: 14. Jan. 2012, 03:14 »
Hiver meg på, selv om jeg ikke skjønner poenget med å diskutere spillere som hadde tatt hele løsnbudsjettet vårt rett før de ble skadet.

Kompany, Enrique (samme tanke som Kristoffer), Yaya Toure, Sturridge

Vi trenger en ving som scorer mål...

1 : Det er ikke en diskusjon

2 : Det er cirka 100 andre tråder hvor ting kan diskuteres opp og i mente, da kan det jo også være 1 tråd som ikke er så seriøs:)
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #163 på: 18. Jan. 2012, 22:58 »
Papiss Demba Cisse.

Same old Shearer, always scoring!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #164 på: 19. Jan. 2012, 10:11 »
Ja, denne Cissé hadde gjort seg. Men det er sikkert ikke mulig å få han hit.
 :toon:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon