20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 192930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #975 på: 26. Mai 2015, 12:21 »
Fordi han har en altfor lang kontrakt som gjør at det blir altfor dyrt å sparke ham. Dette igjen er dessverre et resultat av at feil folk har tatt feil valg fordi klubben ikke har hatt de riktige folka i de riktige posisjonene. Kjenner at denne åtte års kontrakten til Pardew OG hans backroom staff begynner å bli vel irriterende.
Tingen er at det er garantert ikke dyrt å sparke han heller, men for gnieren Ashley er det katastrofemye.
Alt er relativt, og vi har jo (C)Ashley som eier av klubben vår dessverre.... ;)

Sånn jeg har skjønt det så har jo hele "coaching staff' apperatet disse langtidskontraktene, dvs si Steve Stone og Andy Woodman også i tillegg til Carver, og enda noen flere til som jeg ikke husker navnet på i farten.

Og vi vet jo alle at dersom de plutselig sparkes, og dermed kompenseres deretter, så vil det igjen gå utover det daglige driftsbudsjettet til klubben, og derav igjen penger til overganger -dessverre.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #976 på: 26. Mai 2015, 12:56 »

Har ikkje akkurat så mykje å vise til. Var caretaker for Chelsea når dei vant CL og FA cupen, men legger ikkje altfor mykje i det. Trur mykje av det var effekten av at Villas Boas forsvant og det skjedde eit stykke ut i sesongen. I WBA var han ikkje spesielt bra, heller ikkje i MK Dons. Så, ser ikkje heilt appellen. Vil ha ein manager som har vist over vertfall ein grei periode at han kan levere. Di Matteo har aldri vore i ein klubb som manager lenger enn ein sesong, bortsett fra WBA, der han leda dei til opprykk bak oss. Følgende sesong i PL leverte han ustabile resultater som til slutt førte til at han fekk sparken. Dette er ikkje nok for å overbevise meg om at han er rett mann for oss, for å seie det mildt.

Jeg er forsåvidt helt enig i at han ikke har noe spesielt å vise til, men se hvordan det står til med klubben, er det så mange managere som har mye å vise til som vil lede oss?

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #977 på: 26. Mai 2015, 13:16 »
Sant nok, men no som vi har holdt oss i PL er det forsatt ein del kandidater som sikkert er lystne på å prøve seg. Laudrup synes er eit mykje meir spennende alternativ, som også har meir erfaring, og faktiske resultat å vise til. Men veldig usikker på om han kan jobbe under dei forholda han vil få i Nufc. Ellers har vi dei franske namna som også har vore nemnt som eg synes er meir attraktivt enn Di Matteo. Usikker på kven eg hadde foretrukket av McClaren og Matteo.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #978 på: 26. Mai 2015, 18:34 »
Kall meg gjerne utålmodig, men burde det ikke kommet en avklaring rundt Carver nå? Ikke om han blir i klubben eller navn på ny manager, men om han får hovedjobben eller ikke? Jeg synes dette tar skremmende lang tid og det kan vel bare bety at klubben faktisk vurderer ham? Ikke lekkasje i mediene heller? Jeg har ikke sett noe i allefall.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #979 på: 26. Mai 2015, 18:53 »
Tja, dersom han skulle fått jobben kunne han like gjerne fått den nå eller i går. Håper det jobbes på med å finne en ny manager og at det ikke drøyer så lenge.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #980 på: 26. Mai 2015, 19:52 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-set-opt-against-9331750

Denne kom jo idag da, hvor det understrekes at klubben ikke vil ta noen forhastet beslutning. Sånn jeg tolker dette så er Carver "in the running" -skremmende nok! "McLaren in frame" betyr vel at han er et meget reelt alternativ. Ellers liker jeg at artikelen nevner både Garde og Michael Laudrup. Sistnevnte er kanskje ikke drømmetreneren, men kunne vært spennende nok.

Her: http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/steve-mcclaren-not-been-approached-9330320 står det litt mer om McLaren, eller egentlig bare at han ikke har blitt "approached" ennå.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/john-carver-chance-make-sales-9326335
Her står det litt om at Carver angivelig vil få sin mulighet til å selge seg inn hos Charnley som rett mann for jobben. Det spekuleres i at Carver vil argumentere med at alt har gått imot denne våren, og at ingen annen kunne gjort en bedre jobb under de rådende forhold. Fra Carvers ståsted så skjønner jeg at er hans beste argument og beste måte å forsvare de elendige resultatene på. Men hvis Charnley faktisk er tjukk nok i hue til å gå på det så er denne klubben virkelig i trøbbel. OM Carver nå virkelig skulle være kompetent nok (hvilket han IKKE er), så vil han jo uansett starte med ca 95% av fansen imot seg, og da er det igang med sure minner igjen fra dag én i August, og det vil jo bare gjøre ting verre for alt og alle.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/daryl-janmaat-says-newcastle-united-9326842
Her står det forøverig litt om at Janmaat forsvarer den godeste Carver og mener at spillerne har sviktet ham. Personlig så ser jeg ikke bort ifra det, men det KAN jo ha noe med Carver selv og gjøre også tenker jeg da.

Til slutt så kom jeg også over en sak på nufcblog hvor det ryktes at klubben har forhørt seg om Hasselbaink(!) til head coach jobben. Gud vet om det er noe i dette. Står mer om det her:
http://www.nufcblog.com/2015/05/26/surprising-new-candidate-linked-with-newcastle-job/

Er på ingen måte overrasket over at det ikke har kommet noe fra offisielt hold ennå, men litt bekymret over at Carver ikke har fått beskjed om at han ikke får jobben.

Det skjer nok (dessverre?) ikke så veldig mye de første dagene som vi får høre om, men medio juni så bør det vel snart være tatt en avgjørelse og ny head coach være på plass med tanke på overgangsvnidu, planlegging av neste sesong osv.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #981 på: 26. Mai 2015, 20:01 »
Ellers leste jeg et sted at Laudrup selv er interessert i å prøve seg i PL igjen, enten for West Ham eller Newcastle. Kilden til dette var vistnok Daily Mail, uten at jeg klarte å finne den artikelen i farten.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #982 på: 26. Mai 2015, 23:36 »
Store kontraster fra eieren i West Ham til Ashely. Vi ser etter den beste manageren vi kan få tak i.
Newcastle ser etter billigste løsning.

gavharr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #983 på: 28. Mai 2015, 15:37 »
Håper vi går for Laudrup! Da kanskje vi igjen kunne blandet oss inn i topp 6 :D

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #984 på: 28. Mai 2015, 23:00 »
Synes det er skremmende at dei ikkje har gått ut å bekrefta at Carver ikkje blir manageren vår neste sesong.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #985 på: 29. Mai 2015, 00:33 »
Tviler litt på at det kommer noen bekreftelse på at han ikke er manager.
Det blir vel bare en bekreftelse på den som blir manager, og that's it :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #986 på: 29. Mai 2015, 17:13 »
"noen har satt store beløp på patrick vieira ny manager i newcastle hos ladbrokes"

Om det stemmer tør jeg ikke gå god for, men jeg er skeptisk til at det er noe i det og forsåvidt til å få en fersk manager.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #987 på: 29. Mai 2015, 20:50 »
http://www.nufcblog.com/2015/05/29/newcastle-make-approach-for-jocelyn-gourvennec/

Jocelyn Gourvennec har vel kanskje vært nevnt før (?), men helt ukjent for meg. Allikevel virker dette som et spennende alternativ! Virker ung og lovende med en god CV.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #988 på: 29. Mai 2015, 20:59 »
Chronicle melder at Gourvennec ikke er på listen av kandidater. Listen skal bestå av blant annet McClaren, Paul Clement (trodde han var klar for Derby, men er vel ikke bekreftet), Laudrup og Moyes.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #989 på: 29. Mai 2015, 21:45 »
Trur dette nok ein gong verte ein skuffande sommar. Både når det gjeld ny manager inn og nye spelara inn. Lite kjem til å endra seg. Verte vel McClaren i lag med inkompetente Carver og Co. Og kanskje eit par spelara "over the line" før det er for seint. Og mange som ikkje kjem "over the line"....