20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 192302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Mye rykter om McLaren nå. For et ubegripelig kjedelig valg isåfall. Ginger Mourinho, nei takk!!!!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Det finnes jo utrolig mange spennende managerkandidater rundt om i verden. Men hver gang kommer det jo tilbake til hva som er realistisk. For oss Newcastle-supportere er jo klubben veldig spennende - fordi vi håper, tror og standfastig står ved klubben og ser ett enormt potensialet i den, og hele tiden fokuserer på hva som kan bli. Dessverre tror jeg særdeles få managere ser det på samme måte. Skal det være noe annet enn "middelmådig rask" eller en utrolig modig manager, tror jeg vi må stabilisere oss mye mer enn hva det ser ut som om vi kommer til å gjøre i nærmeste (5-10ish år) fremtid.

Jeg tror det er veldig langt mellom det å være en manager som ønsker en utfording, verdsetter klubbsjel og lagbygging (a la Klupp) og det å faktisk ta over sirkus Newcastle. Vi må også huske på at på tross av at Klupp verdsetter det jeg sa, så er han i en helt annen posisjon nå enn når han tok over Dortmund.

Nei, jeg tror vi enten må gjøre ett varp og kapre en ukjent og uerfaren, men uhyre dyktig manager, eller rett og slett lene oss tilbake og vente på at enten Ashley selger seg ut, eller at hans langsiktige plan om å bygge stein for stein faktisk lykkes.

Mange gode poenger her.

Klopp er like selvfølgelig som dessverre ikke interessert i å overta Newcastle pr dags dato. Det MÅ sies at en klubb som Newcastle i dagens situasjon er et stort risikoprosjekt for enhver ambisiøs manager.
Selv den mest innbitte supporter med bare litt fornuft innabords klarer å se det om han vil...

Newcastle må nok ganske enkelt finne "sin egen Klopp" skal man få noe tilsvarende effekt.

Lopetgui er nok ikke helt utenfor rekkevidde pr dags dato, men da må det i såfall handles raskt, for det blir ikke lenge før han får langt mer attraktive tilbud, og helt ærlig så ser jeg ikke for meg at han vil velge Porto for Newcastle, begge klubbers nåværende situasjon tatt i betraktning. PL er jo selvfølgelig en attraktiv liga å komme til, men jeg er ikke så sikker på at Newcastle er en attraktiv nok klubb pr dags dato.

Når vi først snakker om Porto, hva med André Villas Boas? Kan han være sugen på en retur til PL for å bevise at han kan lykkes?

Når det gjelder McLaren så er det ikke akkurat drømmemanageren, men det kunne vært så mye verre. Kan neppe se for meg at han gjør det noe særig dårligere enn Pardew, og Pardew fremstår tross alt som en brukbar manager sammenlignet med John Carver som det dessverre kommer veldig mye piss ifra, og som neppe kan virke veldig inspirerende for en allerede demoralisert spillergruppe. Vi kan være så irritert vi alle vil på Sissoko for oppførselen hans på Anfield Road, men samtidig er det lett å forstå frustrasjonen hans. Gud vet hva f.eks unge Ayoze tenker om dagen der han prøver og prøver, men stadig blir et offer for at han spiller for et av PLs aller jævligste lag akkurat nå. Eller Janmaat for den del...

Håpet må vel være at dette laget klarer å knive til seg 4-6 poeng til nå som kampprogrammet blir litt mer overkommelig og flere spillere kommer tilbake (Sissoko og Colo sammen, Dummett tilbake(?), etterhvert Cisse og kanskje de Jong kan bidra litt i sesonginspurten?)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Mye prat om at Guingamp sin manager Jocelyn Gourvennec har vært på SJP i dag.

Bilde tatt av en person som var på stadionomvisning i dag:


Et tidligere bilde av Gourvennec (se skoa):


Enda et tidligere bilde av Gourvennec (se håret, spesielt ved øret):


Vanskelig å si, men det ligner veldig! :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Er det en bra ting? :)
Forresten - når alt kommer til alt har Ashley prestert å få meg til å synes at Steve McClaren er en god ting, og at alt annet enn Carver er bedre nå. Er jo også overraskende betryggende dersom de faktisk jobber med å få noen inn. Sånn litt før midten av sommeren altså...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-unveil-head-coach-9091268?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Haha. Om dette stemmer, så er jo det berre latterlig. To kandidater og ein av dei to er Carver? Usikker på kor seriøs eg skal ta denne artikkelen, men stemmer jo godt overens med kor håpløst klubben vår blir styrt. I tillegg står det at Carver uansett kommer til å fortsette i klubben mest sannsynlig, siden han tross alt er på kontrakt til 2020. Haha. Får vondt inni meg når eg leser sånt. Berre det at ein eventuell ny trener ikkje får lov til å bestemme kven han vil ha i apparatet sitt, begrenser jo berre eit allerede tynt tall med kandidater. Klubben trenger fornyelse, og så lenge Ashley og gjengen styrer, kommer berre dette til å skje i liten grad. Det vi hadde trengt hadde vore ei skikkelig utskiftning.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Mye prat om at Guingamp sin manager Jocelyn Gourvennec har vært på SJP i dag.

Bilde tatt av en person som var på stadionomvisning i dag:


Et tidligere bilde av Gourvennec (se skoa):


Enda et tidligere bilde av Gourvennec (se håret, spesielt ved øret):


Vanskelig å si, men det ligner veldig! :)
Skal innrømme jeg vet svært lite om han, men etter å ha lest litt virker det som en spennende type vertfall.
http://www.espnfc.com/blog/espn-fc-united-blog/68/post/2291796/jocelyn-gourvennec-guingamps-answer-to-jurgen-klopp

Og det ligner jo også!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Virker meir spennende enn McClaren ja. Og kan ikkje vere dårligere enn Carver. Så spørs det kor mykje han kunne utretta under det sittende regime.

På wiki er han allerede ansatt :P Hehe

http://en.wikipedia.org/wiki/Jocelyn_Gourvennec

"He has just signed papers to take on the role as head coach, for Newcastle based side Sports Direct United, for the 2015/16 season."


Hahaha. Den setninga der asså.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Følger bare Marveux hjem igjen tenker jeg  ;)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Jocelyn Gourvennec høres ut som en spennende fyr. Får mye ut av lite virker det som, har klaretanker om strategi og evner å gjøre om på taktikken ved behov, samt klarer å få opp selvtillit blant spillerne.

Rake motsetningen av hva vi har sett de senere åra.

No fate but what you make

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #834 på: 23. April 2015, 20:50 »
Litt John Carver-godis på en torsdagskveld:

Sitat
“I’d love to show you clips of our training sessions. You would actually think there was nothing wrong.

“We had a group of people in this week, they were sponsors, about 20 of them through the week. They couldn’t believe what they were watching. That’s how good it was.

Sitat
"The majority of people will agree he (Ashley) has done a good job.... we're now in a good position to go forward"


Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #835 på: 23. April 2015, 21:03 »
Nice! Han skuffer aldri. jeg kosa meg med den her tidligere:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/9818838/newcastle-fans-planing-new-protest-against-mike-ashley

“I’ll say it again I don’t have a problem with protests, people are entitled to do it, but at least people are coming in the stadium this time because it certainly did - and it’s not an excuse - but it did affect the performance.”

Den mannen er bare flott, er dere ikke enige?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #836 på: 23. April 2015, 22:44 »
Nice! Han skuffer aldri. jeg kosa meg med den her tidligere:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/9818838/newcastle-fans-planing-new-protest-against-mike-ashley

“I’ll say it again I don’t have a problem with protests, people are entitled to do it, but at least people are coming in the stadium this time because it certainly did - and it’s not an excuse - but it did affect the performance.”

Den mannen er bare flott, er dere ikke enige?
Enda bedre når han uttalte dette etter Spurs-matchen:

Sitat
I don’t think that has affected what has gone on on the pitch today. We’re all professional and as soon as they crossed that line, no matter what is going on around them it shouldn’t bother them.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #837 på: 23. April 2015, 22:45 »
December 2010 – “Unfortunately the guy at the top makes the decisions and we’re all suffering because of it”

Today – “The majority of people will agree he (Ashley) has done a good job. We’re now in a good position to go forward”

gavharr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #838 på: 24. April 2015, 01:46 »
Skulle ønske vi snappet opp Bob Bradley fra Stabæk...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #839 på: 24. April 2015, 09:25 »
http://ashleyout.com/articles/dear-john-an-open-letter-to-john-carver/


Her adresserer Ashleyout.com akkurat alle desse tåpelige utsagna frå Carver.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.