20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 193124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #960 på: 25. Mai 2015, 14:20 »
Pr. i dag har vi ikke en tropp som passer helt til stilen som Rodgers er kjent for. Mangler spillere med kreativitet og gode pasninger. Veldig usikker på om det er en stil jeg har lyst å se i Newcastle.

Vil heller se en mer direkte stil ala Bayeren (før Guardiola) Dortmund og ManU under Ferguson.



Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #961 på: 25. Mai 2015, 21:33 »
Syns det er litt spesielt at det er folk her inne som slakter Rodgers, men syns McClaren er en brukbar kandidat?

Jeg slakter ikke Rodgers. Han er en helt ok manager om man skal gå for en britisk. Men ja, jeg synes McClaren da vil være et tryggere valg.

Jeg synes Rodgers er litt oppskrytt bare fordi han tenker litt utenfor boksen til å være brite og sverger til posession orientert fotball. Dette på godt og vondt. Det kan funke når motstanderen er svakere og når man har spillere til det. Men da Rodgers er såpass sta at han velger å kjøre samme stil hjemme mot Real Madrid i CL som mot Burnley i PL så går det som det må. Satt med en følelse at Real vant kampen enkelt selv om maskineriet kun sto på tomgang. Synes det ofte skjer når han møter antatt bedre motstand.
Det samme vil jeg si mot Pellegrini i ManCity. Begge får ofte bank mot bedre taktiske trenere.

Rodgers har heller ikke imponert meg med god defensiv organisering, og ser heller ikke at det alltid flyter så godt offensivt. Han har gode spillere men synes ikke han får ut maks av alle, selv om han skal være en god motivator.
Rodgers er jo fremdeles ung og kan selvfølgelig bli mye bedre. Han lærer som alle andre, garantert. Men om han lærer fort nok til å ikke få fyken i LFC gjenstår å se.


McClaren er i mine øyne mer rutinert, bedre taktisk og fremdeles ganske ung til manager å være. Han har gått en god skole, om ikke den beste, og har nok mye av det SAF stod for i seg. Han er en dyktig lagbygger om han får tid og flink til å gi unge spillere sjansen. Han har jo også mye av æren for det talentarbeidet Boro gjør nå. Var jo han som satte litt struktur på de yngre lagene og talentarbeidet i Boro. Fra SAF det også kanskje?

At Boro fansen kjeppjaget McClaren får stå for dem sin regning. De har vel aldri vært bedre enn under McClaren, da de nesten vant UEFA cupen også. Så det sier mer om dem enn om McClaren.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #962 på: 25. Mai 2015, 21:42 »
Siden du først nevner Real Madrid så kan vi jo ta med at Ancelotti er arbeidsledig, hehe...

Forøverig interessant det du nevner om Pellegrini der. Han har ofte blitt kritisert for å slite mot de aller beste lagene.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #963 på: 25. Mai 2015, 22:24 »
Og snakker om arbeidsledig, nå er Steve McClaren up for grabs!
Håper dog vi styrer unna...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #964 på: 25. Mai 2015, 22:45 »
Bare Charnely har lært leksen sin nå og ikke gir Carver jobben permanent så vil det være en god start. Det blir übervanskelig å gjenvinne noe som helst tillit fra fansen hvis han får fortsette, og vips så er vi i gang igjen.

På en annen side så har jo Charnley og (C)Ashley sett hva slags løs kanon på dekk Carver er i mediene, og frykter kanskje hva han kan prestere å lire av seg om han ikke får jobben. Hadde det ennå vært så vel at Carver ikke fikk head coach jobben og sa opp også som assistent i skuffelse, slik at en ny mann kunne tatt med sin egen assistent.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #965 på: 25. Mai 2015, 22:50 »
Nå blir det SackLaren. Han ville bli i Derby, men nå har han ikke noe valg!!! Kjedelig.

Jeg synes det hadde vært artig med Slaven Bilic. Men han er vel på vei til West Ham. Og virker for egenrådig for Ashley.

DiMatteo er også ledig. Nei takk

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #966 på: 25. Mai 2015, 22:56 »
Håper virkelig ikkje at vi lander på McClaren. Veldig kjedelig valg, heller ikkje noko eg ser for meg kan bli noko langvarig. Trenger nokon som har ein langsiktig plan, for å bygge opp igjen klubben.

Kor lang tid trur dere det vil ta før vi får vite kven vår neste manager er? For mi egen del, trur eg at vi får bekrefta innen 3 veker.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #967 på: 25. Mai 2015, 23:07 »
Carver drar vel på ferie på omsdag iflg ham selv, og forventet å få vite sin egen skjebne før det, så forhåpentligvis har vi snart fått bekreftet at han IKKE får jobben. Deretter kan det nok sikkert gå iallfall tre uker før den nye er på plass. Bare Carver er permanent ute av bildet nå, så kan vi gå en spennende tid i møte!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #968 på: 25. Mai 2015, 23:09 »
Håper virkelig ikkje at vi lander på McClaren. Veldig kjedelig valg, heller ikkje noko eg ser for meg kan bli noko langvarig. Trenger nokon som har ein langsiktig plan, for å bygge opp igjen klubben.

Kor lang tid trur dere det vil ta før vi får vite kven vår neste manager er? For mi egen del, trur eg at vi får bekrefta innen 3 veker.

Sa ikke klubben selv de skulle ha en på plass innen en uke eller to etter sesongslutt, eller husker jeg helt feil?
No fate but what you make

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #969 på: 25. Mai 2015, 23:33 »
Jeg tror vi lander på John Carver. Hvorfor? Det er bare sånn det er i denne klubben. Alt av håp og optimisme blir banket så langt ned i jorden som det overhodet er mulig. Det tror jeg desverre blir tilfelle også denne gang.

Ashley sier vi skal bruke penger denne sommeren. Det gleder jeg meg til se. Nei vent, der var jeg håpefull og optimistisk. Det ender opp med at vi selger unna de få jeg ikke ønsker vi skal selge og kjøper inn noe fransk drit.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #970 på: 26. Mai 2015, 08:56 »
Ja, berre vi avkrefter at Carver blir hovedpersonen. Trur dessverre ikkje at vi blir heilt kvitt han, blir nok å finne i støtteapparatet. Fyren sjølv har jo alltid for høge tanker om seg sjølv. Kva som helst anna klubb med den resultatrekka som han no har hatt, og han hadde vore på hovudet ut av klubben. Kvifor skal det vere annerledes i NUFC?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #971 på: 26. Mai 2015, 10:01 »
Fordi han har en altfor lang kontrakt som gjør at det blir altfor dyrt å sparke ham. Dette igjen er dessverre et resultat av at feil folk har tatt feil valg fordi klubben ikke har hatt de riktige folka i de riktige posisjonene. Kjenner at denne åtte års kontrakten til Pardew OG hans backroom staff begynner å bli vel irriterende.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #972 på: 26. Mai 2015, 10:42 »
DI MATTEO RESIGNS

Roberto Di Matteo has resigned as head coach of Schalke.

Burde være en mulighet, og stort bedre managere tror jeg er utenfor vår rekkevidde pr. dags dato.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #973 på: 26. Mai 2015, 10:57 »
Fordi han har en altfor lang kontrakt som gjør at det blir altfor dyrt å sparke ham. Dette igjen er dessverre et resultat av at feil folk har tatt feil valg fordi klubben ikke har hatt de riktige folka i de riktige posisjonene. Kjenner at denne åtte års kontrakten til Pardew OG hans backroom staff begynner å bli vel irriterende.
Tingen er at det er garantert ikke dyrt å sparke han heller, men for gnieren Ashley er det katastrofemye.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #974 på: 26. Mai 2015, 11:29 »
DI MATTEO RESIGNS

Roberto Di Matteo has resigned as head coach of Schalke.

Burde være en mulighet, og stort bedre managere tror jeg er utenfor vår rekkevidde pr. dags dato.

Har ikkje akkurat så mykje å vise til. Var caretaker for Chelsea når dei vant CL og FA cupen, men legger ikkje altfor mykje i det. Trur mykje av det var effekten av at Villas Boas forsvant og det skjedde eit stykke ut i sesongen. I WBA var han ikkje spesielt bra, heller ikkje i MK Dons. Så, ser ikkje heilt appellen. Vil ha ein manager som har vist over vertfall ein grei periode at han kan levere. Di Matteo har aldri vore i ein klubb som manager lenger enn ein sesong, bortsett fra WBA, der han leda dei til opprykk bak oss. Følgende sesong i PL leverte han ustabile resultater som til slutt førte til at han fekk sparken. Dette er ikkje nok for å overbevise meg om at han er rett mann for oss, for å seie det mildt.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.