20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: PES4 vs FIFA 2005  (Lest 16537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
PES4 vs FIFA 2005
« Svar #15 på: 29. Juni 2005, 16:38 »
Sitat fra: "Morientes"
Jeg har i alle år spilt FIFA. Jeg er enig i at de har hatt sine oppturer og nedturer. Men 2005 er bra. FIFA for alltid!!!



AMEN!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
PES4 vs FIFA 2005
« Svar #16 på: 01. Aug. 2005, 01:32 »
Selv har jeg blitt frelst av PES 4. Du får orntlig fotballfølelse av spillet, og det meste er veldig realistisk, noe jeg mener FIFA slett ikke er. Gidder ikke ramse opp alle grunnene, men et eksempel. På Fifa kan du score flere mål på frispark enn jeg har gjort i hele min karriere i PES4!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
PES4 vs FIFA 2005
« Svar #17 på: 01. Aug. 2005, 01:52 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Selv har jeg blitt frelst av PES 4. Du får orntlig fotballfølelse av spillet, og det meste er veldig realistisk, noe jeg mener FIFA slett ikke er. Gidder ikke ramse opp alle grunnene, men et eksempel. På Fifa kan du score flere mål på frispark enn jeg har gjort i hele min karriere i PES4!


100% enig. Hvis du ser bort i fra straffer og frispark, så er det SVÆRT sjelden at man scorer de "samme" målene. Jeg scorer mål på de mest underlige vis, noe som gjør spillet mye mer realistisk. Det er ikke sånn som på FIFA at man scorer på samme måte hele tiden. Man får en helt annen feeling av å spille PES enn FIFA. Gleder meg jævlig til femmern kommer ut. Selv om spillet er utrolig bra så er det allikevel mye som kan gjøres bedre.

FIFA ligger foran på design og oppsett i selve menyene før man kommer til kampen. Ser litt amatørmessig ut i PES. Dessuten er det irriterende at kommentatorene sier mye feil, at klubblogoen står på "resultat-tavla" og at hjemmelaget og bortelaget bytter side på samme tavla ved pause. For å nevne noe.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
PES4 vs FIFA 2005
« Svar #18 på: 05. Aug. 2005, 01:10 »
Litt irriterende er det jo, men gidder ikke henge meg opp i småting :)
Artig lell

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
PES4 vs FIFA 2005
« Svar #19 på: 05. Aug. 2005, 17:14 »
Har aldri prøvd PES men siden mange her inne sier spillet er så realistisk har jeg veldig lyst å prøve det. Blir nok å kjøpe det spillet og FIFA p.g.a FIFA har meget bra grafikk osv. som slår PES sier dere. Blir FIFA, PES OG FM på meg neste år. Kanskje CM05/06 hvis spillet blir betraktelig bedre enn ifjor.

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
PES4 vs FIFA 2005
« Svar #20 på: 25. Aug. 2005, 08:59 »
PES4 er uten tvil det beste. Absoulut best gameplay, og hva gjør det nå da at de ikke har lisens til å gjenskape alle lagene realistisk. FIFA vinner grafikkmessig, men den største realismen finner man i PES4! Ingen tvil! :)
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
PES4 vs FIFA 2005
« Svar #21 på: 25. Aug. 2005, 22:22 »
Pluss at Newcastle er gode knallgode der ;)
ancs and Scousers, go to H***!!