Fotball > Fotballens verden

Champions League

(1/236) > >>

Peter:
Gruppe A:
Bayern München (Tyskland), Juventus (Italia), Bordeaux (Frankrike), Maccabi Haifa (Israel).

Gruppe B:
Manchester United (England), CSKA Moskva (Russland), Besiktas (Tyrkia), Wolfsburg (Tyskland).

Gruppe C:
AC Milan (Italia), Real Madrid (Spania), Marseille (Frankrike), FC Zürich (Sveits).

Gruppe D:
Chelsea (England), FC Porto (Portugal), Atletico Madrid (Spania), Apoel (Kypros).

Gruppe E:
Liverpool (England), Lyon (Frankrike), Fiorentina (Italia), Debrecen (Ungarn).

Gruppe F:
Barcelona (Spania), Inter (Italia), Dynamo Kiev (Ukraina), Rubin Kazaan (Russland).

Gruppe G:
Sevilla (Spania), Rangers (Skottland), Stuttgart (Tyskland), Unirea Urziceni (Romania).

Gruppe H:
Arsenal (England), AZ Alkmaar (Nederland), Olympiakos (Hellas), Standard Liege (Belgia).



Dette er gruppene i årets Champions League, den gjeveste, hardeste, beste, mest spennende turneringen som går hvert år. En fornøyelse og se på uansett kamp!

Si gjerne hvilket lag dere tror vinner CL. Selv går jeg for Chelsea! :)

Daniel:
Tipper disse går videre:

A: Bayern Munchen og Juventus
B: Manchester United og Wolfsburg
C: Milan og Real Madrid
D: Chelsea og Atletico Madrid
E: Liverpool og Lyon
F: Barcelona og Inter
G: Sevilla og Stuttgart
H: Arsenal og Olympiakos

Anders:
Ingen skikkelig "dødens gruppe" i år synes jeg. Men A,B,C og F virker tøffe. Ellers tror jeg de to førstnevnte i hver gruppe går videre, men tror alt kan skje i gr. G. Atl. Madrid kan også finne på å gå videre på bekostning av Porto. Håper også vi får et "Famagusta"-lag i år. Et lag som overrasker alle :)

Jeg håper (som alltid), og tror litt, på Arsenal i år. Ellers er nok Chelsea gode nok, sammen med Barca, Inter og Real M. Tror ikke AC Milan helt har det som skal til i år.

plebUTG:

--- Sitat fra: Anders på 27. Aug. 2009, 19:59 ---Ingen skikkelig "dødens gruppe" i år synes jeg. Men A,B,C og F virker tøffe.

--- Slutt sitat ---

Enig med deg i at det ikke er noen "dødens gruppe" i år. :)

Men er ikke gruppe F walkover for Inter og Barcelona?
Jeg har ikke stor kunnskap om de to andre lagene, men overrasker meg om et av de kaprer andreplassen :P

Anders:
Blir nok Barca og og Inter som går videre. Men ser for meg at både Rubin og Kiev kan yppe seg litt på hjemmebane i henholdsvis Russland og Ukraina. Dinamo Kiev har jo et navn ute i Europa da. Ikke som et storlag, men tror det ikke blir enkle kamper der.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning