20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester United  (Lest 3835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United
« Svar #30 på: 21. Okt. 2020, 19:36 »
Vi møtte ikke akkurat det beste Manu-laget. Likevel hadde de ballen 68 % av tiden.  Noe jeg mener egentlig var helt som forventet, sett i lys av forrige kamp, hvis vi tar vår superstreige  midtbane i betraktning . Shelve og Halden holder  rett og slett ikke  mål om vi skal komme på øvre halvdel

Jeg tror vi møtte et ganske godt ManU lag. Det viser jo kampen de hadde igår mot CL finalist PSG. Rashford virker å være i knallform.
Det som NUFC leverer nå er uansett ikke godt nok.

Synes laget ble veldig baktungt når det blir valgt 3 sentrale midtbanespillere uten noe særlig å by på offensivt, ihvertfall i denne kampen. Fikk veldig sjeldent se noen av dem over midtstreken. I tillegg ble Joelinton foretrukket på høyresiden når vi har kontringspillere som Almiron og Fraser på benken. Ingen kan ta de to siste på at de ikke gjør jobben hjemover heller. Det synes jeg er et merkelig valg av Bruce.

Skal vi spille med 2 spisser så kan både Wilson og Joelinton være på banen samtidig, men skal vi spille med én spiss så må vi ha vinger som kan sette fart på kantene. Det har vi jo også i ASM, Almiron, Fraser og Murphy. Hvorfor Bruce da velger som han gjør lurer jeg litt på.