20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100  (Lest 3383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« på: 03. Okt. 2020, 22:25 »
Fy faen for en dritkamp.. 25 % ballbesittelse mot BURNLEY

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #1 på: 03. Okt. 2020, 22:28 »
Ja det er ikke mye å melde, vi blir reddet av 2 vanvittige gode prestasjoner av ASM. Bruce har ikke peiling..

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #2 på: 03. Okt. 2020, 22:39 »
Kan vel trygt si at vi har marginene med oss på denne kampen ;) herlig med poeng, men det er møkka kjedelig å se Newcastle spille for tida..

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #3 på: 03. Okt. 2020, 22:47 »
Hvorfor er Joelinton på banen igjen?

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #4 på: 03. Okt. 2020, 23:00 »
Hvorfor er Joelinton på banen igjen?

Fordi han kostet 400 mill

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #5 på: 03. Okt. 2020, 23:01 »
Hæææ?????

Syns dette var en perfekt utført kamp. Vi får et tidlig mål. Og tar null risk fremover. En «keepertabbe» lager 1-1. Da angriper vi igjen og putter 2 mål til. Joelinton syns jeg var en av våre 5 beste utpå der. Mye bedre makker til Wilson enn Carroll.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #6 på: 03. Okt. 2020, 23:03 »
Fy faen for en dritkamp.. 25 % ballbesittelse mot BURNLEY

48% New- 52% burnley. Og da leder vi 90% av kampen og ligger i kontroll.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #7 på: 03. Okt. 2020, 23:11 »
Synes vi gjør en god kamp. Angriper når vi må. Og slipper til lite. Joelinton er vel en av de bedre utpå der i dag? Skårer ikke, men gjør mye annet bra, jobber konstant. Vi må ikke bli for negative her!! Og Wilson!!  Beste spiss vi har hatt siden Shearer.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #8 på: 03. Okt. 2020, 23:14 »
Koelinton må bare vekk, han er så dårlig,, blir skuffa hver gang han gjør noe,, Almiron må jo være fortvila når hans er hvem som får spille i stede for han,, ellers en bra gjennomført kamp

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #9 på: 03. Okt. 2020, 23:22 »
Hæææ?????

Syns dette var en perfekt utført kamp. Vi får et tidlig mål. Og tar null risk fremover. En «keepertabbe» lager 1-1. Da angriper vi igjen og putter 2 mål til. Joelinton syns jeg var en av våre 5 beste utpå der. Mye bedre makker til Wilson enn Carroll.

Enig. Litt for passive i perioden før 1-1 einaste. Joelinton er bra når han ikkje er i nærheten av mål. Fantastisk start på sesongen pleier jo som regel å være på nedrykk etter 4 kamper. 8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #10 på: 03. Okt. 2020, 23:31 »
Deilig å ha en spiss med nese for mål. Wilson er kvalitet. Får han service så scorer han. Vi er fint lite uten Maximin så får håpe det bare er en lite knock. Beste kampen til Krafth med.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #11 på: 04. Okt. 2020, 14:33 »
Hæææ?????

Syns dette var en perfekt utført kamp. Vi får et tidlig mål. Og tar null risk fremover. En «keepertabbe» lager 1-1. Da angriper vi igjen og putter 2 mål til. Joelinton syns jeg var en av våre 5 beste utpå der. Mye bedre makker til Wilson enn Carroll.

Enig. Litt for passive i perioden før 1-1 einaste. Joelinton er bra når han ikkje er i nærheten av mål. Fantastisk start på sesongen pleier jo som regel å være på nedrykk etter 4 kamper. 8)

Helt enig med dere. Bortsett fra de første 15 minuttene av 2. omgang var NUFC det desidert beste laget. Fullt fortjent seier og er jo nærme flere mål på slutten da både Longstaff og Joelinton kanskje heller burde valgt annerledes. Første omgang også med headingen til Wilson, og Hendricks er vel bare et dårlig førstetouch unna å få skuddet sitt fra 7-8 meter på mål istedenfor utenfor.
Burnley spilte helt på grensen og Bardsley m.fl kunne fint fått kort tidligere.

Med Lascelles, Dummett, Clark, Dubravka, i tillegg til ASM og Schar som også måtte ut med skade synes jeg de som spilte leverte veldig bra.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #12 på: 04. Okt. 2020, 20:32 »
Er bare helt uenig jeg altså.  Jeg så kampen sammen med en kompis som er leedsfan og vi var begge enige i at kampen var dårlig. Vi mistet ballen alt for ofte,  og kombinasjonsspillet var fraværende. Vi har to pasninger i laget fremover før vi mistet den igjen.Målene fra åpent spill var et resultat at to gode prestasjoner av ASM først og fremst ,ikke et flott kollektivt spill. Vår midtbane er treig og henger ikke med. Det er også årsaken til at vi har så liten ballbesittelse mot de fleste lagene vi møter. Vi hadde ballen 2 % mer enn antifotballaget  Burnley. Vi burde hatt ballen mye mer synes jeg. Til sammenligning hadde Leicester ballen i 68 % av tiden da de slo Burnley hjemme. Jeg synes det er en indikasjon på hvor svake vi er i å holde på ballen.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #13 på: 04. Okt. 2020, 23:23 »
Er bare helt uenig jeg altså.  Jeg så kampen sammen med en kompis som er leedsfan og vi var begge enige i at kampen var dårlig. Vi mistet ballen alt for ofte,  og kombinasjonsspillet var fraværende. Vi har to pasninger i laget fremover før vi mistet den igjen.Målene fra åpent spill var et resultat at to gode prestasjoner av ASM først og fremst ,ikke et flott kollektivt spill. Vår midtbane er treig og henger ikke med. Det er også årsaken til at vi har så liten ballbesittelse mot de fleste lagene vi møter. Vi hadde ballen 2 % mer enn antifotballaget  Burnley. Vi burde hatt ballen mye mer synes jeg. Til sammenligning hadde Leicester ballen i 68 % av tiden da de slo Burnley hjemme. Jeg synes det er en indikasjon på hvor svake vi er i å holde på ballen.

NUFC skaper jo mye mer enn kun målene de scorer på. I begge omganger har de store muligheter til å putte, mens Burnley ikke er i nærheten av så store sjanser.

Søkte opp samme kamp som du nevnte og fant ut at Burnley hadde flere skudd/avslutninger enn Leicester. Leicester vant forøvrig 4-2. Burnley med et stolpeskudd og ett selvmål i den kampen.


Må også nevne at vi skal være litt forsiktige med å sammenligne NUFC og Leicester. Pr nå så er Leicester spådd å kjempe om topp 6 plasseringer. Det er ikke NUFC. Leicester har vært heldige med å få ekstremt mye penger for enkelte spillere, samt tjent på å spille E cup fotball. De har investert på nye spillere som de har truffet godt med. Allikevel ble de rundspilt av West Ham idag, ett lag vi slo igjen.

Vi NUFC supportere skal nok være forsiktige med å tro at laget skal gå av banen der vi har dominert kampen om vi tenker possession. Vi har nok ikke så gode spillere sentralt at det er realistisk i de fleste kampene. Det gjorde vi heller ikke under Benitez, og troppen er ikke så forskjellig.
Det vi derimot kan håpe på er at enkeltspillere har dagen og kan dominere sin posisjon. At ASM og Lewis kan herje på sin venstre side. At Joelinton og Wilson kan gjøre livet surt for noen stopperpar. At Almiron og Fraser kan ta backene med på noen løpeturer. Vi har noen særdeles gode enkeltspillere.

Dessuten så synes jeg også at Longstaffene, Shelvey og Hayden er bra sentrale midtbanespillere. Men jeg synes vi mangler litt her i enkelte kamper.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #14 på: 04. Okt. 2020, 23:34 »
Er bare helt uenig jeg altså.  Jeg så kampen sammen med en kompis som er leedsfan og vi var begge enige i at kampen var dårlig.

Då lurer eg på når du såg du ein god kamp sist ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]