20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Samarbeid med Josimar  (Lest 3027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Samarbeid med Josimar
« på: 01. Mars 2012, 10:47 »


Samarbeid med Josimar

Vi er svært fornøyde med å ha fått til et samarbeid med fotballmagasinet Josimar. Få to utgaver gratis, og om du liker det kan du abonnere på det som er Norges desidert beste fotballblad samtidig som du støtter Toon Army Norway med 10 % av summen.

Ti utgaver av bladet koster 699 kroner i året.

Josimar er et månedlig magasin om fotball, der fokuset ligger bakenfor de ukentlige nyhetsoppdateringene. Utgangspunktet for stoffvalget er ikke ligaplassering, toppscorerlisten, lønnsøkninger eller de siste sladre-historiene om  de store stjernene. Isteden ønsker bladet å ta leseren under overflaten, og presentere fotballens historie, kultur, sosiologi samt sportens mange spennende profiler og fortellinger. Flesteparten av artiklene i bladet vil være forfattet av skribenter med annen bakgrunn enn fra sportsjournalistikk. Av og til vil du imidlertid finne oversatte tekster skrevet av kjente penner fra aviser og magasiner i utlandet.

Bli medlem her og husk å velge Toon Army Norway i listen over supporterklubb du vil støtte. All inntekt vil bli øremerket tiltak for å gjøre TAN enda bedre.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Samarbeid med Josimar
« Svar #1 på: 01. Mars 2012, 11:00 »
VELDIG BRA!

Forøvrig lurer jeg på hva som ligger i denne avtalen for TANs del?
Er det reklameinntekter å få her også, eller?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • Gjest
Sv: Samarbeid med Josimar
« Svar #2 på: 01. Mars 2012, 11:41 »
10% av abmprisen av solgt abm via linken over(Viktig at folk velger Toon Army Norway i menyen der)

Itilegg vil me få reklameplass i bladet til Josimar.

I retur, så skal me reklamere for Josimar på websiden(litt usikker på MagZine, men Nordin har fleire detaljer der.)

Meget fornøgd med å sikre oss ein så viktig samarbeidsavtale, og håper avtalen kan hjelpe Toon Army Norway til å ta fleire steg i riktig retning.

NB! Du treng ikkje å være medlem i TAN for å bli medlem i Josmiar og støtte oss med 10%.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Samarbeid med Josimar
« Svar #3 på: 01. Mars 2012, 14:21 »
Veldig bra! Og viktig å skaffe seg slike avtaler for å kunne holde det gående økonomisk. Stå på  :toon:
Keep calm and put Shola on.

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: Samarbeid med Josimar
« Svar #4 på: 01. Mars 2012, 17:50 »
 :thumbu: :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Samarbeid med Josimar
« Svar #5 på: 03. Mars 2012, 07:59 »
Flotters!  :toon: :thumbu:

Christian

  • Gjest
Sv: Samarbeid med Josimar
« Svar #6 på: 18. Juni 2012, 19:35 »
Takket være ein Newcastle supporter på twitter(og her) skulle bestille seg abm av Josimar, kom eg på at eg må minne folk om dette tilbudet her:

http://abo.josimar.no/supporterklubb/

Kan anbefale Josimar på det sterkeste.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Samarbeid med Josimar
« Svar #7 på: 19. Juni 2012, 10:07 »
Hadde prøveabonnement på Josimar i vinter, og kjøper det på Narvesen når jeg husker det. Jeg skal abonnere på Josimar, men vanskelig å si når.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon