Newutd.no > Tilbakemeldinger / info

latterlig kritikk

(1/3) > >>

superswag:
opplever stadig kommentarer som "du har 3 innlegg på rad, jeg klarer ikke lese dem det er slitsomt". eller "innleggene dine er for lange og utfyllende"...  er folka her tilbakestående? skal jeg sitte å edite sammen alle innleggene i en diskusjon om transfers, som omgår vidt forskjellige temaer... fordi transfer seksjonen er så latterlig at alle ryktene er samla i en tråd, når vi har en hel seksjon og lage seperate rykter i..... så om jeg har 2 innlegg på rad er det vanselig å lese?  prøver folk her å være vanskelige, eller er det blitt mote å kritisere folk for alt og ingenting... hvis ikke har noen virkelig problemer, hvis de ikke klarer lese 2 innlegg av samme person på rad... selv om man strukturerer innleggene er de "for lange", mens de korte tåpelige svarene man får uten særlig argumentering er liksom så mye klokere. så skal plutselig alle komme som en saueflokk og klage over at flere innlegg et etter hverandre? er det snitt alder på 12 år her? der alle prøver å leke moderatorer....jeg blir FLAU over der såkalte newcastle supportere......... hvor gamle er dere, og hvor lenge har dere holdt med laget? noen av argumentene om å selge spillere, jeg stiller spørsmål ved, da de er null verdt og har nada lønn, begrunnes ikke en gang.. våre beste spillere ønskes plutselig solgt. osv osv osv. virker som de fleste liker å mene det samme som hverandre uanesett hvor dårlige spillere det er linka til klubben, så vil en ha han, vil alle ha han ta austin som eksempel.... og på toppen av det hele er det de som engasjerer seg og argumenterer for seg, og ikke blåser piss ut i lufta, om at cisse fx skal selges uten å begrunne det, som får kritikk og fok prøver latterligjøre dem for  det ene og andre...har lyst å tra på sunderland kampen, men med en haug idioter, som skal rakke ned på medsupporterne sine uten å ha fått en eneste frekk kommentar, kun et motargument, og leke tøff på internett. skal det være en trivlig fellestur. neppe... enkelte her er en skam for st. james' park, så håper det er kun den yngre skaren som ikke dukker opp på kampene som sitter her å leker mafia på et forum.......jeg blir flau........

Hughie:
Prøv å tenk på det som en diskusjon der du er i dialog. Hvis vi to hadde en samtale ville du sagt like mye før andre samtalepartnere slipper til? I mine øyne så egner så lange innlegg seg bedre i bloggform eller som en artikkel et sted enn i et diskusjonsforum. Det er min mening og måten jeg bruker et forum på. Du har valgt en annen linje og jeg registrerer en viss misnøye med det.

Resultatet rent konkret her blir at jeg ikke leser innleggene og således blir de fra min side ignorert. Synd kanskje, men sånn er det. Hører gjerne på det du har å si, men alle utredningene blir for omfattende i en diskusjon etter min mening. Foredrag og blogger ser jeg etter i andre arenaer.

Måten du reagerer på det jeg tolker som i kjernen konstruktive tilbakemeldinger på er mindre imponerende. Ser ikke på det som et personangrep, men snarere et angrep på formen du velger å uttrykke deg på i forumet. Herunder mye tekst. Flåsete kanskje, men det er vel påpekt flere ganger.

Hughie:
Og å kalle folk for tilbakestående og en skam for klubben ser jeg på som et lavmål. De er uenige med deg, det får du klare å håndtere uten å regressere til et infantilt nivå.

boris.:
1. Ikke ta alt så jævlig personlig. Det er internett for faen.
2. Jeg tror du misforstår. Jeg er helt sikker på at 98% av brukerne setter stor pris på lange, utfyllende og gjennomtenkte poster.

Det folk har litt problemer med er at postene dine ofte er en eneste stor vegg av tekst uten pusterom, og det ER slitsomt å lese. Det er ikke postene dine i seg selv som er et problem, men måten de er satt opp på. Noen avsnitt og pusterom gjør ofte en tekst langt mer behagelig å lese, ogog det øker sjansen for at folk også leser tekstene dine.

Også er jeg enig med de som mener det er unødvendig med 5 poster på rappen, med mindre det er gått litt tid mellom de. Hvis du benytter deg av en PC når du skriver er det intet problem og inkludere 10 quotes+svar i samme post. Det blir mer ryddig oversiktlig for leserne.

Kjør på. Trenger variasjon på forumet, og både lange og korte, seriøse og mindre seriøse, gjennomtenkte og mindre gjennomtenkte poster settes pris på.

Cadel:
Når det er sagt så er jeg en av de som faktisk leser meg igjennom de fleste innleggene dine, og synes du har en del gode poeng. Problemet er at de kan være veldig vanskelige å henge med på innimellom, og da vet jeg at mange heller lar være å lese dem.
I tillegg så kan det sies at du ikke akkurat inviterer til en sunn og god diskusjon selv, ved å henge ut de som er uenige med deg som "tilbakestående" eller "idioter" (to ord som ikke hører hjemme i noen diskusjon imo.). Kan ikke huske å ha lest at noen har kalt deg for noe slikt, selv om mange har uttrykt problemer med måten du argumenterer eller skriver innleggene dine på, og du kan godt holde deg for god for akkurat det. Kjenner ikke at jeg får veldig lyst til å gyve løs på en diskusjon hvis det er måten man skal bli møtt på fra de som er uenige.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning