20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 27.04 Portsmouth (h)  (Lest 6195 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
27.04 Portsmouth (h)
« på: 22. Mars 2009, 01:55 »
Flere som skal på kampen? Gi lyd
To studenter fra Leeds som drar jevnlig på castle kampene.
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #1 på: 27. Mars 2009, 08:58 »
Hei! Jeg har tenkt meg på kampen. Blir i så fall første gang jeg reiser til Newcastle. Reiser enten alene eller sammen med to stykker. Blir desverre ikke så lenge i byen, men har tenkt å se meg så my rundt som mulig. Noen tips til hva man bør få med seg av severdigheter som ligger i nærheten av sentrum? Vært morsomt å truffet andre Newcastle supportere fra Norge også :)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #2 på: 27. Mars 2009, 11:32 »
Hvor lenge har du tenkt aa vaere her? Kan anbefale stadiontur (Obligatorisk!!). Evt. gaa ned til jernbanestasjonen og foelge de smaa, runde metallringene med et slott paa. Da foelger du en rute der du faar sett det meste.

Dersom du gaar ned til jernbanestasjonen saa finner du en turbuss med guide som tar deg gjennom 2 ruter i Newcastle. Denne kan anbefales naa som vaeret er blitt bedre her nede.

Om du er her paa en soendag formiddag saa anbefales Quayside market nede ved elvebredden. Starter kl.10 paa soendag og du finner alt mulig.

Angel of the North er en selvfoelge og om du faar tid : Hadrians wall. Om du er historieinteressert saa har Newcastle en rik historie fra krigen mot Skottene og fra den tiden Romerne regjerte omraadet.

Det Norske konsulatet i Newcastle kan ogsaa vaere et kontaktpunkt dersom dere lurer paa noe. Lisbeth (Meget trivelig) finner dere paa konsul@knk-ncle.fsnet.co.uk evt saa kan jeg vaere noe behjelpelig. Pga for stor familie og lange arbeidsdager saa kan jeg (desverre) ikke stille opp som guide.

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #3 på: 27. Mars 2009, 14:51 »
Kommer 12.50 med fly fra Stavanger på mandagen, og drar igjen 9.35 dagen etter. Vurderer også om jeg skal dra hjem via London for å få drøye tre timer ekstra i byen. Hvis jeg forstår riktig så må jeg ha medlemsskap for å få kjøpt billetter til kampen fra 30.3? Og evt 14 dager senere uten medlemsskap? Hvor på tribunen anbefales det å sitte? Ønsker god utsikt og god stemning. :)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #4 på: 27. Mars 2009, 19:18 »
Jeg har 4 medlemsskap og kan ordne billett til deg. Den beste plassen (Etter min mening) er absolutt på Milbourne Stand. Enten i en av barene eller nede ved innbytterbenken. Som regel velger jeg en av barene hvis jeg skal ha litt ekstra komfort før og etter kampen samt i pausen.

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #5 på: 27. Mars 2009, 20:34 »
Så jeg får kjøpt bare en billett med ett medlemsskap? Mulig jeg trenger opptil tre billetter, men de to andre som eventuelt skal reise skal bestemme seg i løpet av helga. Jeg skal gi beskjed hvis jeg trenger billetter iallfall.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #6 på: 27. Mars 2009, 20:35 »
Kun 1 billett pr.medlemsskap, ja. Enkelte kamper legger de ut med mulighet for å kjøpe 2 billetter pr.medlemsskap

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #7 på: 28. Mars 2009, 19:35 »
Da ble det bare jeg som skal reise. Prøver å fikse billett selv. Er det tillatt med fotoapparat på stadion?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #8 på: 28. Mars 2009, 21:17 »
Jaja, såklart ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #9 på: 28. Mars 2009, 22:56 »
Under Mackems-kampen ble jeg kontaktet av en av vaktene som sa at Newcastle egentlig har innført fotoforbud på stadion denne sesongen siden det som foregår der er Copyright NUFC og all media skal godkjennes gjennom pressekontoret. Jeg spurte om han tullet men han sa at det var en offisiell policy de ble oppfordret til å følge men om jeg holdt kameraet skjult ville det ikke være noen problemer.

Høres idiotisk ut men med Ashley, Llambias&Co ved roret så blir jeg egentlig ikke overrasket.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #10 på: 29. Mars 2009, 01:15 »
Som du sier, hadde vel egentlig ikke overrasket noe særlig..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #11 på: 29. Mars 2009, 15:09 »
Skulle kjøpe medlemsskap igår, men siden var jo nede igår og idag så jeg kjøper medlemsskap og billett imorgen :). Håper jeg har forstått alt riktig nå: Når jeg kjøper medlemsskap så får jeg ett medlemsskort i posten ( tar ca 8-12 virkedager). Jeg kan kjøpe billett med en gang etter kjøpt medlemsskap og medlemskortet vil fungere som billett på stadion. Dersom jeg ikke mottar medlemskortet i posten i tide så kan jeg ta med utskrift fra e-mail med bekreftelse på billettkjøpet til billettkontoret på stadion og få ut billetten der. Stemmer dette? Må ha alt klart på forhånd så det ikke blir noe kluss i Newcastle :)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #12 på: 29. Mars 2009, 16:20 »
Spot-on!!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #13 på: 01. April 2009, 12:03 »
Kommer 12.50 med fly fra Stavanger på mandagen, og drar igjen 9.35 dagen etter. Vurderer også om jeg skal dra hjem via London for å få drøye tre timer ekstra i byen. Hvis jeg forstår riktig så må jeg ha medlemsskap for å få kjøpt billetter til kampen fra 30.3? Og evt 14 dager senere uten medlemsskap? Hvor på tribunen anbefales det å sitte? Ønsker god utsikt og god stemning. :)

Reiser du med Wideroe? Blir det dyrt?

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #14 på: 04. April 2009, 09:02 »
ca 1800 med widerøe, deretter 1500 med British airways og norwegian :)