20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1140 på: 29. Aug. 2014, 12:20 »
Lee Ryder ‏@lee_ryder  17m
Loic Remy has again rejected #nufc bid to take him on loan according to sources in London

Kan vi ikke gi opp den galskapen?

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1141 på: 29. Aug. 2014, 12:25 »
Om vi nå låner eller selger ut MYM, så betyr det at Anita eller FUCKINGS Raylor vil være backup for Janmaat... Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre...
Santon.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1142 på: 29. Aug. 2014, 12:48 »
Lee Ryder hevder at Remy har avslått et tilbud fra Newcastle nå, var vistnok snakk om et lån.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1143 på: 29. Aug. 2014, 13:03 »
Om vi nå låner eller selger ut MYM, så betyr det at Anita eller FUCKINGS Raylor vil være backup for Janmaat... Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre...
Santon.

Som er ute til november?

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1144 på: 29. Aug. 2014, 18:43 »
Fair enough, men dette burde være en ikke-diskusjon, ettersom MYM er ræva på backplass uansett. I alle tilfeller tror jeg hverken Raylor eller Anita er noe _mer_ ræva på høyreback enn det MYM er. Hvis vi kvitter oss med han vil vi i tillegg kjøpe en erstatter, og dersom dette er Micah Richards er han en ren oppgradering om man først skal snakke om backplass.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1145 på: 30. Aug. 2014, 01:20 »
Sunderland ser ut til å ha vunnet kampen om Tobey Alderweireld. Ifølge Het Laatste Nieuws skal svartkattene ha kommet til enighet med Atletico Madrid om en utlånsavtale for den belgiske forsvarsspilleren for kommende sesong.

Her skulle vi vært!

Var ikke vi på utkikk etter Tobey ei god stund?

Toby til Sunderland?! Wtf?? Hadde vært perfekt og fått inn!
Uff, gir opp altså..

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1146 på: 30. Aug. 2014, 07:47 »
Sunderland ser ut til å ha vunnet kampen om Tobey Alderweireld. Ifølge Het Laatste Nieuws skal svartkattene ha kommet til enighet med Atletico Madrid om en utlånsavtale for den belgiske forsvarsspilleren for kommende sesong.

Her skulle vi vært!

Var ikke vi på utkikk etter Tobey ei god stund?

Toby til Sunderland?! Wtf?? Hadde vært perfekt og fått inn!
Uff, gir opp altså..

Jepp, hadde vært perfekt for oss.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1147 på: 30. Aug. 2014, 18:16 »
Remy til Chelsea. Kos deg på benken.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1148 på: 30. Aug. 2014, 19:43 »
Remy til Chelsea. Kos deg på benken.

Han kan berre drita å dra. Skjønnar godt at han ikkje vil til oss, men håpa han rotnar på benken! Såg korleis det gjekk med Torres. Stakkars mann.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1149 på: 30. Aug. 2014, 23:28 »
Nå mener jeg Remy er en bedre spiller enn Torres pdd, og er en spillertype Chelsea kan ha bruk for. Hvis Mourinho har troa på han, er sjansene store. Vil nok få mer spilletid enn mange gjerne tror, og bare det å trene med Costa, Fabregas og den gjengen der til daglig betyr mye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1150 på: 31. Aug. 2014, 00:10 »
@NUFC_Stats: #NUFC are continuing talks with Lyon over striker Lacazette & they remain hopeful a deal can be agreed in the next 48 hours (@GraemeBailey)

Vi gir oss visst ikke ;)

Edit: Og spanske reporter sier at Toby Alderweireld har lagt inn en transfer-request. Hvis så stemmer, MÅ vi på banen Ashley/Carr/Charnley. Da er det forsvarlig å la MYM gå på lån til Marseille!

Edit 2: Transfer Central TNC
@TransferNewsCen
Sunday People: Newcastle are chasing Atletico Madrid defender Toby Alderweireld, Face competition Sunderland, Monaco, Saints

Ser ut som om mine bønner blir hørt! Toby hadde vært sjef
« Siste redigering: 31. Aug. 2014, 01:21 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1151 på: 31. Aug. 2014, 10:52 »
Jeg håper det jobbes i kulissene med et par signeringer. Jeg skulle aller helst hatt en maestro på midten, synes det er meget tynt der. Forsvaret må selvsagt rustes opp, er jo en forbanna skandale der bak. Fremover er det også meget tannløst, men Arons må dyrkes for det han er verdt i kampene fremover. Tror han kan skape problemer for mange lag. I motsetning til Gouffran så går han fremover med ballen og utfordrer med mye fart.

Jeg er redd vi ikke henter noen før vinduet stenger. Aller helst hadde jeg sett at vi svei av noen pund og kvittet oss med Pardew, for nå er jeg så lei hele fyren at det føles mer som en belastning enn glede å se kamp.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1152 på: 31. Aug. 2014, 11:08 »
Goal skriver nå i morgentimene "Newcastle set to win race for Alderweireld", snakkes om lån med opsjon på kjøp. Dessverre så nevner de ingen kilde annet enn å skrive "Goal understands.." og hevder at tidl Ajax kompiser de Jong og Anita har spilt en viktig rolle her. Tør ikke stole på dette, men håper jo selvfølgelig.

Nevner også at Yanga Mbiwa kan forsvinne, mest sannsynlig på lån, HVIS Alderweireld kommer. Nevner Roma som en mulig destinasjon for den håpløse stopperen som av uforståelige grunner tidligere har spilt for det franske landslaget...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1153 på: 31. Aug. 2014, 11:27 »
Er vel Greame Bailey som skriver for Goal, som har vært ganske spot om med det meste han har skrevet om våre transfers i år.

Vi skulle klint ordentlig til; solgt Tayls og hentet van Dijk og Toby! :D

Men mer seriøst, håper vi hentet Toby og Lacazette!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1154 på: 31. Aug. 2014, 12:59 »
Det er Graeme Bailey ja, men kjente ikke til "track-record'n" hans...

Skulle gjerne sett at dette stemmer for å si det sånn...