20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1020 på: 22. Aug. 2014, 11:08 »
Tiote er på ingen måte uerstattelig etter mitt syn.

Imidlertid, om han selges bør summen ligge et godt stykke over 8 mill pund, samt en kapabel erstatter MÅ/SKAL være klar før vi slipper han.

Og hvis Arsenal prøver samme triks som med Cabaye i fjor, tullebud kort tid før deadline, kan Wenger brenne i h.......!!!


lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1021 på: 22. Aug. 2014, 11:36 »
Graeme Bailey ‏@GraemeBailey  18m
Alan Pardew insists he wants Cheick Tiote to stay and is confident he will -  but if the deal is right, Newcastle will sell.

Det vanlige altså...

“I’m confident as I can be with any player that he will stay.” “But yes we will have a plan in place.” “I’ve got the Andy Carroll experience here and that’s one of the benefits of being here for four years.”

“But I never think that you can be safe with a player if you’re not in the Champions League.” “Even if you’re in it now,  there are clubs who can go and poach from there which has been proven in this window.”

“You’ve got to be on your toes at all times and I have to say I think we have been, this year in particular, really on the button on transfers and I’ve seen some inflated prices this week and that’s worrying with nine days to go.”

“I’m not exactly sure who bid. I heard there were a couple of derisory offers – and I mean way short of his valuation – and therefore we’ve not really entertained any serious thought of him leaving.”

“We have all speculation about our players, we have had it in the past. Some of it carries weight – there were a lot of rumors last season with Yohan Cabaye and PSG and it happened, so I’m always open-minded about it.”

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1022 på: 22. Aug. 2014, 12:09 »
Graeme Bailey ‏@GraemeBailey  18m
Alan Pardew insists he wants Cheick Tiote to stay and is confident he will -  but if the deal is right, Newcastle will sell.

Det vanlige altså...

“I’ve got the Andy Carroll experience here and that’s one of the benefits of being here for four years.”

 :spytt:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1023 på: 22. Aug. 2014, 13:54 »
Graeme Bailey ‏@GraemeBailey  18m
Alan Pardew insists he wants Cheick Tiote to stay and is confident he will -  but if the deal is right, Newcastle will sell.

Det vanlige altså...

“I’ve got the Andy Carroll experience here and that’s one of the benefits of being here for four years.”

 :spytt:

LOL

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1024 på: 22. Aug. 2014, 14:01 »
Fint å ha på CV`n...

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1025 på: 22. Aug. 2014, 16:47 »
Det er vel erfaringen han tar med seg av å oppleve sånne type ting heller enn den isolerte hendelsen i seg selv han ser på som en benefit...  :P

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1026 på: 22. Aug. 2014, 18:33 »
Hvis det stemmer at danny welbeck får "fyken" i man u håper jeg, ihvertfall for min del, at AP følger med på notene. Tror welbeck hadde vært en strålende signering for oss. Erfaring fra CL og VM, ung rask og sterk spiss. Må si tanken om han i svart og hvitt får det til å røkke litt i laksen. Vet ikke hvilket lønnsnivå han ligger på, men han må jo være innenfor kriteriene våre.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1027 på: 22. Aug. 2014, 18:50 »
Hadde tatt Welbeck lett. Garantert 10+ mål med fast plass, men ikke til blodpris.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1028 på: 22. Aug. 2014, 18:55 »
Det er vel erfaringen han tar med seg av å oppleve sånne type ting heller enn den isolerte hendelsen i seg selv han ser på som en benefit...  :P

Slikt som skjer kvart vindauga. So han har god erfaring :P

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1029 på: 22. Aug. 2014, 19:12 »
Tar Welbeck any day!

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1030 på: 22. Aug. 2014, 19:15 »
Engelsk landslag spiss. Mmmmmm. Lukter #9 av det syns jeg😆 :toon:

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1031 på: 22. Aug. 2014, 20:04 »
Welbeck er 23 år og har masse potensial. Som ren spiss tror jeg han fint skal kunne runde 15 mål per sesong, og det som er sikkert er at vi enda ikke har fått sett det beste av Welbeck enda. Ja takk! Men det skjer neppe.
Nei.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1032 på: 22. Aug. 2014, 20:53 »
Welbeck hadde vært kanon. Litt lik Daniel Sturridge synes jeg.

Hadde vi fått £ 15 For Tiote og signert Greiner hadde jeg vært fornøyd. Pardrew bruker uansett Tiote feil som en slags offensiv ballfordeler.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1033 på: 22. Aug. 2014, 23:53 »
Welbeck hadde vært kanon. Litt lik Daniel Sturridge synes jeg.

Hadde vi fått £ 15 For Tiote og signert Greiner hadde jeg vært fornøyd. Pardrew bruker uansett Tiote feil som en slags offensiv ballfordeler.

Hallo, har jo Colback til detta no ;) (han hadde gode hjørnespark mot city, skal seiast).
« Siste redigering: 23. Aug. 2014, 00:22 av lgrinde »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1034 på: 23. Aug. 2014, 00:23 »
Ja til å behalda Tiote og å henta Welbeck.  :thumbu: