20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232406 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.


Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #856 på: 05. Aug. 2014, 15:47 »
“@lee_ryder: #nufc complete deals for Jamaal Lascelles and Karl Darlow. #nffc . Pair will be loaned straight back.”

Satse på det kommer en offisiell uttalelse fra klubben, og bilder på hjemmeside . Sies vi betale £5(!)mill totalt! Gulrota for Forest er nok at de får låne dem i en sesong!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #857 på: 05. Aug. 2014, 16:00 »
Meget god deal for to av de største engelske talentene i sin posisjon. Nesten ranpris når du ser hva alt annet av engelske spillere går for, både i championship og pl.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #858 på: 05. Aug. 2014, 16:03 »
Ja. Smått utrolig hvis dette faktisk stemmer.
Hørt små rykter om at vi signerte Cabella for £7m også.
Gleder meg til å følge Forest-gutta denne sesongen hvertfall :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #859 på: 05. Aug. 2014, 16:10 »
Hørt små rykter om at vi signerte Cabella for £7m også.
Skysport meldte den prisen også, og det er jo en god kilde. Andre kilder sier ifra 8-12. Chronicle skriver i dag at hele sommer bruken er nå oppe i rundt 28m£, og da teller de med Lascelles/Darlow avtalen også (Tror nå likevel at det er litt høyere enn det).
« Siste redigering: 05. Aug. 2014, 16:13 av Fluffy »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #860 på: 05. Aug. 2014, 16:25 »
Ja. Smått utrolig hvis dette faktisk stemmer.
Hørt små rykter om at vi signerte Cabella for £7m også.
Gleder meg til å følge Forest-gutta denne sesongen hvertfall :)

Forest var favorittlaget i Championship allerede, og nå kommer jeg til å prøve å se så mange kamper som mulig.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #861 på: 05. Aug. 2014, 19:46 »
Ashley er enten gud eller satan i overgangsvinuene.. I dette har han bestemt seg for å være gud. Kommer ikke til å bli klok på den fyren, men for første gang på lenge gleder jeg meg til å se Newcastle igjen. :toon:

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #862 på: 05. Aug. 2014, 20:06 »
Ashley er enten gud eller satan i overgangsvinuene.. I dette har han bestemt seg for å være gud. Kommer ikke til å bli klok på den fyren, men for første gang på lenge gleder jeg meg til å se Newcastle igjen. :toon:

Lee bruker da vitterlig bare pengene vi fikk for cabaye og debuchy. Er ikke som om vi har brukt noe mer enn det så vidt jeg kan se?:)

Tremblem

  • Gjest
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #863 på: 05. Aug. 2014, 21:18 »
Ashley er enten gud eller satan i overgangsvinuene.. I dette har han bestemt seg for å være gud. Kommer ikke til å bli klok på den fyren, men for første gang på lenge gleder jeg meg til å se Newcastle igjen. :toon:

Lee bruker da vitterlig bare pengene vi fikk for cabaye og debuchy. Er ikke som om vi har brukt noe mer enn det så vidt jeg kan se?:)

Generelt blåser jeg i om vi bruker 50 mill eller 500 mill, bare kvaliteten på det som kommer inn er bra. Ikke vært meg i mot om vi henta en virkelig stor stjerne for 2-300 mill, men må si meg godt fornøyd med vinduet hittil. Fått inn noen lovende spillere med mye potensial, for relativt rimelig penge. Viser at klubben kan hvis de vil. La oss nå bare håpe de ikke får vondt i viljen igjen, men nå planlegger stallen fremover. Selger de en støttespiller a'la Cabaye, så har de erstatteren klar.
Generelt har jeg heller ikke all verdens sans for å hente inn for mange spillere hvert vindu, selv om det virkelig trengs for vår del nå, men henter inn 2-3 hver sommer fremover + 2-3 talenter.
« Siste redigering: 05. Aug. 2014, 21:23 av Tremblem »

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #864 på: 05. Aug. 2014, 23:08 »
Du blåser i hvor mye vi bruker på spillere? Er det en ting vi skal være glade for er det at vi som oftest henter gode og billige spillere. Ashley hadde vært enda mer forhatt om han hadde brukt de få ekstra pengene han vil bruke på spillere (ekskludert det som kommer inn på salg) på f.eks Ross McCormack, som Fulham kjøpte for 11 mill pund.

Lars Tjærnås skrev om dette i dag, og ga oss skryt for kjøpet av De Jong:
http://www.aftenposten.no/100Sport/meninger/blogg/Tjarnas-Han-er-et-symbol-pa-galskapen-i-fotballen-452369_1.snd#.U-FGtaPTSo8

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #865 på: 05. Aug. 2014, 23:10 »
Sjønner ikkje heilt at supportere kan drite i om klubben har ambisjoner eller ei men men for enkelte er vel kanskje ikkje det så viktig -.-
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #866 på: 05. Aug. 2014, 23:29 »
Er forskjell på å drite i eksakt antall pund vi bruker, og ambisjonene våre...

Jeg bryr meg ikke om hvor mye vi bruker jeg heller. Enig med Tremblem, det viktigste er å hente gode spillere som kan gjøre en god jobb, ikke å hente spillere for +£10mill.

Noen av de samme personene som klager på manglende ambisjoner ved å ikke legge i nok penger for å hente spillere, sier også at vi ikke må gå i fella og hente dyre spillere som kan floppe. Vi har gjort en god sommer så langt, og hentet gode, "billige" spillere. Helt greit for meg, bedre å hente Cabella for £7-10mill, enn £12-16mill..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #867 på: 06. Aug. 2014, 00:14 »
Jeg hadde droppet den etablerte spissen om vi hadde fått inn en solid midtstopper.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #868 på: 06. Aug. 2014, 09:14 »
Virker som det er ein stopper vi trenger mest ja. Sliter virkelig der bak..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #869 på: 06. Aug. 2014, 14:21 »
Ryktene rundt Lacazette slipper ikke taket da. Vil også føle meg langt tryggere om vi fikk inn denne spissen som det i hvert fall i utgangspunktet lukter regelmessig mål av.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida