20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #690 på: 18. Juli 2014, 18:13 »
Er ikke det flyttet til sommeren?
« Siste redigering: 18. Juli 2014, 19:06 av Anders »

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #691 på: 18. Juli 2014, 18:56 »
Remy er den spilleren jeg minst kan tenke meg som spiss. Det får holde at han to ganger på ett og et halvt år gjør det veldig klart at han ikke har lyst til å spille for Newcastle.

Sånn jeg ser det så er ikke fotballspillere så ulike alle andre mennesker. Hvis jeg blir tilbydd den doble lønna mi hos en annen arbeidsgiver for å gjøre akkurat de samme arbeidsoppgavene, skifter jeg sannsynligvis jobb. En kan ikke forvente at franske spillere skal ha noen sterk formening om hvilken arbeidsgiver i england de helst ønsker å ha. Remy velger å spille i klubber der han får mest mulig betalt, får spille fast og gjerne får bygget sin personlige markedsverdi opp gjennom å score mye mål. Hvis han finner ut at Newcastle er et riktig steg for å oppnå det han vil, så skal jeg ikke bære nag for at han har sett bedre muligheter tidligere.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #692 på: 18. Juli 2014, 19:06 »
Er ikke det flyttet til sommeren?



Nei, men det er flyttet et år. Slik at det havner på oddetalls-år, så de slipper CAN og VM samme året.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #693 på: 19. Juli 2014, 01:55 »
Remy er den spilleren jeg minst kan tenke meg som spiss. Det får holde at han to ganger på ett og et halvt år gjør det veldig klart at han ikke har lyst til å spille for Newcastle.
Remy er den spilleren jeg mest ønsker meg på fast basis. Han har storspilt for oss en hel sesong, og passer inn i systemet. Det finnes ikke en klubb i verden som ikke lever av leiesoldater som går dit utfordringene og lønna er høyest, de som elsker lojalitet får starte en underskriftskampanje for å få Shola tilbake.
« Siste redigering: 19. Juli 2014, 01:57 av Pontare »

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #694 på: 19. Juli 2014, 11:32 »
Remy hadde vært perfekt, men ser ut at han går til Liverpool

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #695 på: 19. Juli 2014, 13:28 »
Danny Ings, Aubameyang og Loic Remy (som vi kan stryke av lista, går til Liverpool) på spisslisten ifølge The Journal.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #696 på: 20. Juli 2014, 03:22 »
Venter i spenning...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #697 på: 20. Juli 2014, 10:41 »
Nja, ja vet ikke helt om det er noe å hente tilbake.

Frykter skadene hans kommer oftere og oftere nå. Er heller ikke en som scorer 15-20 PL mål, men han han skaper mye uro og sjangser for våres andre offansive spillere.

Alle cornere og frispark inn i boxen med Carroll der inne kan være farlig.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #698 på: 20. Juli 2014, 11:40 »
Er ikke noe keen på Carroll med tanke på skadene han har hatt de siste sesongene. Han slet også med skader når han var Newcastle spiller. Ser det er snakk om £15 og mener vi kan hente en mye bedre spiss evt 2 nye spisser for £15.

aggietoon

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #699 på: 20. Juli 2014, 12:31 »
Jeg er meget positiv til Carroll!

En spiller som kommer til aa gi 100 prosent for klubben, og som kan brukes som et oppspillpunkt. Naar vi naa har skaffet kreative spillere rundt han som kan komme til innlegg og alle vet hvor farlig Carroll er i boksen.

Eneste jeg frykter hvis vi henter Carroll tilbake er at Pardew begynner/forsetter med aa lempe ballen forbi midtbane ledet fordi vi har han paa topp.
Veni Vidi Vici

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #700 på: 20. Juli 2014, 14:30 »
Er ikke noe keen på Carroll med tanke på skadene han har hatt de siste sesongene. Han slet også med skader når han var Newcastle spiller. Ser det er snakk om £15 og mener vi kan hente en mye bedre spiss evt 2 nye spisser for £15.

+1


asim187

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #702 på: 20. Juli 2014, 23:05 »
Lyon striker Alexandre Lacazette, 23, has agreed a move to Newcastle in principle, but the French club are demanding 20m Euros (£15.8m) for the international forward – BBC website

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #703 på: 20. Juli 2014, 23:28 »
Lyon striker Alexandre Lacazette, 23, has agreed a move to Newcastle in principle, but the French club are demanding 20m Euros (£15.8m) for the international forward – BBC website

Er visst en fake twitter nyhet dette.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #704 på: 21. Juli 2014, 02:18 »
http://www.nufcblog.com/2014/07/21/newcastle-holding-talks-on-andy-carroll-deal-down-under/
West Ham er visst også i NZ, dette visste eg ikkje. Snakkes om at dei holder samtaler der nede under oppholdet.

Også er det snakk om Clement Grenier igjen.
http://www.nufcblog.com/2014/07/20/newcastles-chances-of-signing-clement-grenier-improve/

Får me desse to signeringen er eg meget fornøyd. Syns AC er ein god hoved-spiss - når han holder seg skadefri vel og merke - og me har i tillegg Cisse og Riviere i bakhånd.
Eg syns det er nok om me skal spille med ein spiss neste år, og det er rette spisstyper til det.
Ein av mine største ønsker er også og utvikle vår unge oppadgående spisstalenter sjølv, og gi dei ein sjanse, Ayozo, Armstrong og Campbell. Skal vi ha to superspisser til blir dette vanskelig, og litt wasted om mann skal spille kun med 1 spiss.
Da kan me heller forsterke forsvaret om mym skulle forsvinne...
Venter i spenning...