20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #555 på: 09. Juli 2014, 10:39 »
På Transfermarkt står han lista med primary position: "Right Wing", mens han også bekler Spiss og venstrekanen. De pleier har brukbar peiling.

Tror du har rett hva angår finanser Thomas, men nå ser jeg også at vi angivelig skal ha lagt inn et bud på £9,6M på Remy Cabella. Hvis vi klarer å få inn han, syns jeg overgangsvinduet begynner å se mer positivt ut igjen.

http://www.nufcblog.com/2014/07/09/newcastle-make-9-5m-bid-for-remy-cabella/

http://www.transfermarkt.co.uk/joel-campbell/profil/spieler/131248

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #556 på: 10. Juli 2014, 13:18 »


Dette skal visstnok være et bilde av Remy Cabella på flyplassen i Newcastle.
Var bare en fyr som la det ut på Facebook, så finn frem saltklypa.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #557 på: 10. Juli 2014, 14:13 »
Det er bare bullshit...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #558 på: 10. Juli 2014, 14:33 »
Var det jeg fryktet
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #559 på: 11. Juli 2014, 08:50 »
Ok... At Ryan Taylor er tilbake er jo en spiller som nesten har blitt glemt,, og kan prestere bra.. Både bra bredde og en brukbar back.. Vil tro han er bedre enn Dummet etc på frispark og,, men ser for meg at vi henter noen enda sterkere... Men å få såpass mye penger for en 29 åring, som vi hentet et år siden, når vi allerede visste at han antakelig ønsket seg bort, er en grei/bra deal, så lenge vi finner en brukbar erstatter, eller en ung(22-25 år) gammel back som kan være et kupp... Og kjenner jeg speiderne våre vet de en del.... Hva med Clyne fra Southampton. Ingen som har vist spess interesse for han... Det blir dumt å dra opp spiller som ikke er linket til oss,,, men det skulle ikke være noe problem  å erstatte Debuchy.. Dessuten har vi Santon som er god på høyre, Anita som kan steppe inn der. Haidara som virker veldig spennende på venstre, med Dummet og Anita i bakhånd... Og det blir nok erstattet... Vi har solgt Debuchy dyrt/grei pris, og fått De Jong råbillig...

Campbell har vist talent til tider i mesterskapet. Var litt svak mot Nederland, men hva skal en spiller gjøre alene for Costa Rica mot Nederland... Han er ung og kan bli en god ving på begge kanter og spiss... Vi trenger absoulutt bredde i angrep og på kantene, og han kan bli meget god...

Og Ashley vil nok erstatte enkelte spillere... Han vil komme på en trygg top 10 plassering og høyest mulig... For et nedrykk betyr minus,,, Cupene betyr null inntekt, (med unntakt av CL)... Så en top 10 plassering, der vi trenger et solid lag skjønner han at vi trenger, så vi ikke risikerer å rykke ned... Og et top 10 lag kan fort overaske...
« Siste redigering: 11. Juli 2014, 09:02 av mr. fresh »

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #560 på: 11. Juli 2014, 09:49 »
Og når det gjelder De Jong, tenkte jeg med en gang jeg hørte om hans 5 mål mot City, wow, for en spiller... Men det viser seg han er mer robust, og ikke den erstatteren til Cabaye vi etterlyser... Men kanskje derimot en erstatter til Sissoko... Men om vi får inn en av disse franke magikerne snakker vi...

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #561 på: 11. Juli 2014, 10:29 »
Ok... At Ryan Taylor er tilbake er jo en spiller som nesten har blitt glemt,, og kan prestere bra.. Både bra bredde og en brukbar back.. Vil tro han er bedre enn Dummet etc på frispark og,, men ser for meg at vi henter noen enda sterkere... Men å få såpass mye penger for en 29 åring, som vi hentet et år siden, når vi allerede visste at han antakelig ønsket seg bort, er en grei/bra deal, så lenge vi finner en brukbar erstatter, eller en ung(22-25 år) gammel back som kan være et kupp... Og kjenner jeg speiderne våre vet de en del.... Hva med Clyne fra Southampton. Ingen som har vist spess interesse for han... Det blir dumt å dra opp spiller som ikke er linket til oss,,, men det skulle ikke være noe problem  å erstatte Debuchy.. Dessuten har vi Santon som er god på høyre, Anita som kan steppe inn der. Haidara som virker veldig spennende på venstre, med Dummet og Anita i bakhånd... Og det blir nok erstattet... Vi har solgt Debuchy dyrt/grei pris, og fått De Jong råbillig...

Campbell har vist talent til tider i mesterskapet. Var litt svak mot Nederland, men hva skal en spiller gjøre alene for Costa Rica mot Nederland... Han er ung og kan bli en god ving på begge kanter og spiss... Vi trenger absoulutt bredde i angrep og på kantene, og han kan bli meget god...

Og Ashley vil nok erstatte enkelte spillere... Han vil komme på en trygg top 10 plassering og høyest mulig... For et nedrykk betyr minus,,, Cupene betyr null inntekt, (med unntakt av CL)... Så en top 10 plassering, der vi trenger et solid lag skjønner han at vi trenger, så vi ikke risikerer å rykke ned... Og et top 10 lag kan fort overaske...

Av vi i det hele tatt snakker om Ryan Taylor sier hvor langt vi har sunket.....

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #562 på: 11. Juli 2014, 10:31 »
Feyenoord ignores first bid Newcastle United at Janmaat

Although Feyenoord already made ​​some calls to Newcastle United on the transfer of Daryl Janmaat, a deal does not seem in the making.

The Magpies over the 24-year-old defender Feyenoord the ideal replacement for the departing Arsenal Mathieu Debuchy. According to insiders, Newcastle United opened with a bid of about six million, but Feyenoord wants more for the Orange International.

Although Janmaat only has a contract for one season, the club should be looking for a replacement. On balance Feyenoord wants a good amount left over for the player who two years ago came on a free transfer from Heerenveen. Janmaat itself sees a move to Newcastle United or down, which he regards as a logical next step in his career.

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #563 på: 11. Juli 2014, 13:32 »
Vel Taylor var faktisk fast i store perioder da vi gjorde det meget bra... Og å få en slik spiller tilbake, gir oss bredde på begge backene...Å få han tilbake er nesten som å få en ny spiller med tanke på hvor lenge han har vært borte.... Har aldri påstått at han er noe Debutchy nivå.... Men viktig med bredde i troppen... Og regner som sagt med en forsterkning...........

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #565 på: 11. Juli 2014, 16:47 »
Taylor er 29 år og har ikke spit fotball på 2 år. Var egentlig overrasket over at han ikke la opp, men at han skulle komme tilbake på et nivå som i det hele tatt er i nærheten av det vi trenger stiller jeg meg ytterst tvilende til.

På tide og prente inn et backpar med Santon og Haidara og la de utvikle seg til det backparet de kan bli. Og ikke distrahere de med Dummett som alle ser aldri kommer til å bli noe særlig mer enn et britisk kjøttstykke med god moral.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #566 på: 11. Juli 2014, 18:08 »
Cabella bud akseptert.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #567 på: 11. Juli 2014, 18:10 »
Montpellier and Newcastle have found an agreement for the transfer of Remy Cabella. "We have a deal" said Laurent Nicollin, club's CEO. @LaurensJulien.


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #568 på: 11. Juli 2014, 18:35 »
Klubben har foreløpig levert veldig godt etter de foregående katastrofene av noen transfervindu. Creds for det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #569 på: 11. Juli 2014, 18:49 »
Klubben har foreløpig levert veldig godt etter de foregående katastrofene av noen transfervindu. Creds for det.
Nå skal jeg ikke begynne å hylle noen, men det er da ikke tvil om at Charnley har mer greie på hva han driver med enn Kinnear. Pluss at Ashley er mer løs med pengene enn vanlig. Så vel han med at vi rett og slett hadde nødt til å bruke penger dette vinduet. Skulle også bare mangle med Cabaye/Debuchy salget.