20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #450 på: 25. Juni 2014, 11:46 »
Origi, det hadde vært gøy!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #452 på: 26. Juni 2014, 20:10 »
Journal melder at Gomis ble droppet fordi de har stor tro på at de klarer å få tak i førstevalget av spiss som er Lacazette. Så får vi se om de klarer å få han over den berømte linjen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #453 på: 26. Juni 2014, 20:13 »
Origi, det hadde vært gøy!

Han er vel linka til LFC i dag?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #454 på: 27. Juni 2014, 02:17 »
Journal melder at Gomis ble droppet fordi de har stor tro på at de klarer å få tak i førstevalget av spiss som er Lacazette. Så får vi se om de klarer å få han over den berømte linjen.

Har sett lite av han. Men har hørt at det er en god spiller med bra fart. Bra alder også!

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #455 på: 27. Juni 2014, 12:03 »
Kan ikke si jeg er så skuffet over at vi ikke har fått Gomis. Så lenge vi får noe annet med litt teft, så er jeg fornøyd. Men vi bør jo i allefall få inn 2 spisser til.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #456 på: 28. Juni 2014, 08:23 »
Mbiwa, Debuchy og Ben Arfa er etter stor sannsynlighet ikke med oss til høsten.
Ta en titt på hvor jævlig middelmådig tropp vi vil ha etter det.

Og nå vil Liverpool snappe Lacazette. Som om vi har er dritt å stille opp med hvis de er interessert.
« Siste redigering: 28. Juni 2014, 08:25 av lefsen »

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #457 på: 28. Juni 2014, 10:42 »
Leser at dawson og ince nærmer seg avtaler med hull. Her syns jeg vi burde kaste litt cash på bordet. Gode spillere som kan bidra i start 11'ern og er med på å skape litt bredde i stallen. Og di er engelske. Også er det synd vi blir utklassert av swansea på overgangsmarkedet ang gomis.

baerb

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 74
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #458 på: 28. Juni 2014, 11:01 »
Bare jeg begynner å se mørkt på neste sesong om det ikke kommer inn flere spillere snart? Etter at Cabaye dro i vinter har det rett og slett vært triste å se på, og vi hadde enkelt rykket ned om vi hadde spilt slik i første halvdel av sesongen. De kampene vi hadde uten Remy hadde jeg ikke noen forhåpninger i det hele tatt om å ta poeng til slutt.

I følge hjemmesiden ( http://www.nufc.co.uk/page/Teams/PlayerProfiles ) har vi oppført 3 spisser. 1 spiss som ikke scorer mål, og 2 "spisser" som egentlig har blitt mest brukt som ving? På midtbanen har vi oppført 9 mann, hvor 6 av de ikke er i nærheten av første 11 under Pardew,(tenker mest på Marveaux og Ben Arfa)
I forsvar ser vi faktisk "sterkest" ut på papiret, men denne sesongen var vi rett og slett elendige i forsvar, så her bør det komme inn flere forsterkninger også spør du meg.

Nå skal det sies at vi har fått inn to spillere så langt, en OK midtbanespiller og en spiss som har imponert på nivå 2 i Spania, men som enda er ung og trenger vel tid på seg til å tilpasse seg PL.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #459 på: 28. Juni 2014, 14:27 »
Bare jeg begynner å se mørkt på neste sesong om det ikke kommer inn flere spillere snart?
Nei du er nok ikke alene om det. Er vel åpenlyst at vi må hente inn minst tre solide offensive spillere. Troppen pdd er ikke bedre enn Crystal Palace, West Brom etc. Får vi inn de spillerne vi er etter kan laget fort se bra ut igjen, men de har en stor jobb foran seg de som styrer med transfers. Dette er nok det viktigste vinduet siden Carroll, Barton, Nolan vinduet.

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #460 på: 29. Juni 2014, 07:36 »

Ok........... Shawcross kunne erstatta Williamson greit?,,,, Shawcross er en av de beste stopperne i PL.... Kun 26 år om jeg ikke tar feil. Skeptisk til Noble? Han er akkurat den pasningsspilleren vi trenger som samtidig ikke blir for veik på midtbanen... Selv om han er britisk og ikke er noe superstar, er han en meget god spiller... Og Colback gratis med den tynne midtbanen... Et kupp... Sissoko håper jeg blir brukt som ving eller offensivt, eller noe, for å få inn en som kan styre spillet sentralt... Da er det tynt bak Anita og Tiote,,, og om vi har Noble i tillegg i en 3 manns midtbane er det nødvendig med bredde,, og hva er da bedre enn en gratis brukbar spiller som er anvendig...

Det er en grunn til at Shawcross er i Stoke enda, samma kan sies om Noble, om de hadde vært så fantastiske ville de vært linka til og/eller gått til større klubber for lenge siden, og jeg tror ikke Noble kan gå rett inn i laget uten videre.

Colback er grei som potet, men med bakgrunnen som Sunderland-spiller og at jeg ser han som temmelig begrenset så er jeg ikke overbegeistret.
Har jo også Ryan Taylor som potet, vet ikke hvordan formen hans er nå, og han har aldri vært veldig god, men blir vel heller aldri kvitt han.

Først prøvde jeg si hvor latterlig argumenteringen om at han ikke var linka med en storklubb var.... Men nei, det var visst godt nok argument i dine og andres øyne.. Nå står det på førstesiden av newutd.no at han er linket til Manchester City.... Uten å ha spilt en kamp i mellomtiden... Så det argumentet med at han ikke er linket med en storklubb kan du bare svelge og bæsje i do... Skal jeg i tillegg bruke samme argumenteringen mot deg, kan jeg si. "Det er en grunn til at han er linket til City, så han MÅ være god." Uten at jeg vurderer spillere ut ifra hvor de er linka og ikke...Men det har tydeligvis ekstremt mye for deg å si,, så hvis du ikke har noe mer å tilføye så skulle du bare holdt deg langt unna slike latterlige uttalelser...

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #461 på: 29. Juni 2014, 16:31 »
Jeg har da aldri sagt noe om at han ikke er god fordi han ikke er linka til noen, men med så mye speiding som storklubbene gjør om dagen, og det faktumet at de må ha en andel engelske spillere så er det merkverdig at ingen har lagt penger på bordet for "PLs beste stopper" ville ikke kosta skjorta heller!
Og jeg får vel også passe på å repetere meg selv igjen, jeg synes Shawcross er mer en god nok for NUFC, og at han ville danka ut Williamson greit, selv om han var NUFCs beste stopper i år.

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #462 på: 30. Juni 2014, 08:29 »
"Det er en grunn til at Shawcross er i Stoke enda, samma kan sies om Noble, om de hadde vært så fantastiske ville de vært linka til og/eller gått til større klubber for lenge siden"

Er nesten ordrett det du sier. De har ikke vært linka til/og eller gått til store klubber...

Og hva har du peiling på hvor mye Shawcross ville kostet.... Det vil et eventuelt salge så du har ikke noe grunnlag for å si at Stoke ville solgt han billig....

Og siste grunn til å gidde diskutere med deg. Når i din syke fantasi har jeg kalt Shawcross "PLs beste stoppper"?? Han er definitivt ikke det... Du benekter hva du først har sagt. Deretter påstår du at Shawcross blir billig uten en eneste grunnlag.. Deretter drar du ord ut av munnen min å sier jeg har sagt han er bedre enn en spiller som Kompany... Skal du ikke ha høyere nivå på argumentiringen kan du snakke med andre......

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #463 på: 30. Juni 2014, 11:30 »
Han har blitt linka til ManShitty fra Daily Mail tilbake i mai. Dette er det du foreløpig bygger din argumentasjon omkring at han er nødt til å være god nok for Shitty rundt...

Forøvrig er det vel ikke fullstendig utenkelig at Shitty nå som Lescott er ute, trenger en ny, homegrown stopper til klubben for å fylle opp kvota. Shawcross til 12 mill er jo latterlig nok forholdsvis rimelig back-up-spiller for en klubb som Shitty. Og nettopp for å fylle opp kvota.

Men for Mike Ashley og co kjøper vi ikke en stopper til 12 mill fra England når vi kan få billigere spillere utenfor Englands grenser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #464 på: 30. Juni 2014, 11:33 »
Skulle selvsagt vært gått til en større klubb, beklager det, og Skrevet "en av PLs beste stoppere", synes fortsatt han har mange foran seg i den køen.
Naturligvis blir det bare spekulasjoner, Stoke kunne sikkert krevd en enorm sum for han om City, Chelsea etc. kom på banen, og at han hadde vært overprisa tviler jeg ikke på.
Og med at han ikke ville kosta skjorta så mener jeg billig for klubbene med ræva full av penger, men ser man på tidligere overganger for stoppere som Shawcross, så har dem ikke vært hinsides dyre, så at man kan gjøre seg opp en mening om pris ser jeg ikke på som veldig urealistisk.