20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232421 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #120 på: 28. Mars 2014, 10:37 »
Syns stopperplass er vårt klart sterkest bestatte posisjon. Saylor som fjerdevalg er helt greit - han holder PL-nivå inne. Dersom vi beholder Colo og Saylor selges kan vi godt kjøpe inn et ungt stoppertalent/satse på at Good har det nødvendige potensialet. Forvinner Colo blir det kjapt verre, da må vi ha inn klassestopper. Mbiwa må beholdes, det er for meg en no-brainer. Monsterpotensiale i ham. Selges Colo kan vi jo godt kjøpe en stopper som er komplementerer Mbiwa bedre, og samtidig er litt mer spennende enn Willie.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #121 på: 28. Mars 2014, 10:44 »
Helt enig i den lille stopper-analysen Kristoffer. Mistenker at hvertfall en stopper forsvinner til sommeren, og det bør hvaffal ikke være Mbiwa! Jeg ønsker ikke at noen av dem skal gå, men det er nok uunngåelig denne sommeren tror jeg. Colo er mest sannsynlig. Tror ikke Curtis Good er av kaliberet vi trenger, men ved salg av Colo har vi mulighet til å kjøpe en litt annen stopper-type, og det kan jo forsåvidt være positivt! =)

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #122 på: 28. Mars 2014, 10:50 »
Syns stopperplass er vårt klart sterkest bestatte posisjon.

Enig i det. Og jeg ser gjerne Coloccini en sesong til og den rutinen han kan tilføre laget, men skulle ønske han var litt mindre skadeutsatt. Og så må det bli slutt på at han plutselig stikker til Sør-Amerika grunnet hjemlengsel.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #123 på: 28. Mars 2014, 11:05 »
Er et kjempevarp dersom Coloccini blir enda ett år, ja. Holder fortsatt høy klasse - selv om han kan ha stinkere som mot Everton nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #124 på: 29. Mars 2014, 18:11 »
Synes vi burde prøve oss på Jordon Mutch dersom Cardiff rykker ned. 22 år, britisk (dersom det har noe å si), og har imponert gradvis denne sesongen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #125 på: 29. Mars 2014, 22:12 »
Er et kjempevarp dersom Coloccini blir enda ett år, ja. Holder fortsatt høy klasse - selv om han kan ha stinkere som mot Everton nå.

Per dags dato held han ikkje høg klasse, dessverre.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #126 på: 29. Mars 2014, 22:21 »
Syns vel to dårlige matcher på rad er litt dårlig grunnlag å vurdere på. Jevnt over har Colo hatt en ganske god sesong sett under ett, syns jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #127 på: 29. Mars 2014, 23:53 »
Syns vel to dårlige matcher på rad er litt dårlig grunnlag å vurdere på. Jevnt over har Colo hatt en ganske god sesong sett under ett, syns jeg.

Eg tykkjer han ser litt ukonsentrert ut og ein del kampar denne sesongen har me gjort litt som i dag og berre latt oss verta røvkøyrde. Men ja, er han på topp so er han veldig viktig for oss.


City b 4
Hull h 3
Everton b 3
Swansea b 3
Everton h 3
Southampton b 4

Elles har han vore lenge skada so det kan kanske ha innverknad.





boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #128 på: 30. Mars 2014, 09:14 »
Jeg håper for guds skyld at situasjonen rundt Colo er avklart og at han blir, for om han stikker til sommeren burde Mbiwa ha spilt fast på stopperplass nå.
Nei.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #130 på: 01. April 2014, 19:10 »
17.5 mp  :besty: :pardy:

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #131 på: 02. April 2014, 10:37 »
Et navn vi burde følge med på er Adrien Rabiot. Sliter med spilletid i PSG, og vil nok være åpen for å gå til en klubb under toppsjiktet for å utvikle seg. Er bare 18 år (19 i morgen), men har et enormt potensiale. Kan være en sportslig og økonomisk gullgruve.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #132 på: 06. April 2014, 21:24 »
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2014/04/06/4730652/five-juventus-players-set-to-leave-this-summer?ICID=OP

Hva tenker dere om disse spillerne? Noen dere tror kunne vært aktuell for oss?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #133 på: 06. April 2014, 22:22 »
SEBASTIAN GIOVINCO
Men hva skal vi med han når han ikke for spille, blir brukt på feil plass og ikke jobber godt nok hjemover.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #134 på: 07. April 2014, 10:32 »
http://www.tuttosport.com/calcio/calciomercato/2014/04/06-290900/%C2%ABLa+Juve+sul+vice-Buffon.+Pronta+l%27offerta+per+Krul%C2%BB
Nevnes og om jeg ikke tar helt feil at Napoli er aktuelle.
Har jo vært oppe før, men er jo ikke akkurat et steg ned for godeste Krul.
« Siste redigering: 07. April 2014, 10:34 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.