20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Transfervinduet sommeren 2014
« på: 09. Feb. 2014, 13:05 »
Litt tidlig kanskje å starte en slik tråd som dette, men jeg kjører på. Hva tror dere vi kan forvente i sommeren overgangsvindu? Hvem tror dere drar og hvem håper dere kommer inn?
Vi har jo også VM i Brasil foran oss :)

Jeg personlig håper vi sparer oss for flere franskmenn inn, og heller ser til andre land etter spillere. Som f.eks. Tyskland. Har tenkt litt på Matthias Ginter fra Freiburg og Kevin Volland og Roberto Firmino fra Hoffenheim. Hva tror dere om disse?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1 på: 09. Feb. 2014, 14:57 »
Belgia > Frankrike
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #2 på: 09. Feb. 2014, 15:10 »
Håper i grunn på at vi kan hente noe britisk fra Wanker sammens med de utenlanske importene, jeg. Kall meg gammeldags, men vil veldig gjerne se at vi har et visst britisk preg over klubben vår. Savner det i enkelte kamper i løpet av sesongen - best illustrert i Tyne-Wear-kampene.
Will Hughes er sentral midtbanespiller som Joey Barton skryter veldig av, og som vi allerede har vært linket til en stund. Det jeg dog er ganske sikker på er at vi ikke har sjans da Ashley skyr enhver form for budkrig - hvilket selvfølgelig vil oppstå for et slikt, engelsk talent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #3 på: 09. Feb. 2014, 16:47 »
Sikkert mange spennende spillere i Belgia. Lurer på hvordan situasjonen til lillebror Hazard blir etter denne sesongen når han returnerer til Chelsea. Har jeg forstått det riktig så gjør han sakene sine veldig bra i Zulte Waregem.

Enig med deg om det Kristoffer. Savner en britisk spiller som kan bekle en sjefsrolle ute på gressmatta. Men hvem, det aner jeg ikke. Noen forslag utenom Will Hughes?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #4 på: 09. Feb. 2014, 16:53 »
Har overhodet ikke noen stor oversikt over spillere i Wankership, men må da være spennende unge spillere der som kan ta nivået i PL?
Palace henta Ince på lån i vår - er det opsjon på kjøp der? Burde vært aktuell for oss.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #5 på: 09. Feb. 2014, 17:01 »
Sitter heller ikke med noen oversikt her fra "Wankership" :P Noen er det garantert, men virker som vi bare speider i Frankrike etter spillere til lave priser.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke kastet oss inn i kampen om Ince i januar. Han hadde nok glatt valgt oss framfor Palace hvis tilbudet hadde vært der.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Tremblem

  • Gjest
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #6 på: 09. Feb. 2014, 17:05 »
Vi har blitt linket til Ince ved flere anledninger, talentfull, ung, britisk spiller, noe Pardew har pratet mye om, HVORFOR I H...... ENDER HAN DA I CRYSTAL PALACE?????? Samme med Bony i sommer, skal spare 2 mill pund og misser ut!!!

Når det gjelder sommervinduet er vi pokka nødt til å handle inn, massivt!

Spillere som antagelig forsvinner ut er minst disse:
Remy, Colo, Shola, Cisse, Jonas, Marve

Hvilket gjør at vi må fylle opp for disse, samt der det allerede er mangler, etter mitt skjønn blir det noe som dette:

3 spisser (Luuk de Jong og Gomis ++ ?)
2 kantspillere (hvorfor i h...... hentet vi ikke Ince???)
1 kreativ, sentral midtbane (Cabella/Grenier?) Her burde vi egentlig hatt 2 kandidater intern i Vuckic og Abeid. Begge ble hauset som store talenter som "alle" storlagene var etter. Enten suger vi på talentutvikling eller så var de oppskrytt.
1 midtstopper (Tomkins som Pardew har sikla lenge på?)

I tillegg går det rykter om Tiote og Krul ut. Disse 2 bør i så fall generere 40 mill pund til sammen.

Ingen av unggutta er vel i nærheten av å kunne spille seg inn utenom Sammy muligens. Syns han bør få spille mye utover våren å se om han klarer å ta steget. Syns han er frsik til tider.

Fatter ikke at det skal være så vanskelig å drive litt bemanningsplanlegging i denne klubben. Neida, la det gå helt inn til beinet før vi panikk-kjøper 5-10 franskmenn som trenger en sesong på å tilpasse seg.

 :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :sint: :sint: :sint: :sint: :sint: :sint: :sint: :sint:
« Siste redigering: 09. Feb. 2014, 17:14 av Tremblem »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #7 på: 09. Feb. 2014, 17:09 »
Cabella og Grenier synes jeg fortsatt vi kan prøve oss på til sommeren! Er veldig mange gode spillere i Frankrike, men at vi burde bevege oss litt utenfor Frankrike også er jeg enig i. Ser ut til at vi hare t godt øye til Nederland også da (Tiote, de Jong x2, Bony ++), men burde gå dypere inn i de andre markedene. Finne talenter, og skjulte skatter.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #8 på: 09. Feb. 2014, 17:21 »
Gjør Luuk de Jong det bra så håper jeg vi beholder han. Vi kan vel ikke utelukke Alfred Finnbogason?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #9 på: 09. Feb. 2014, 17:35 »
To spisser, en kreativ midtbanespiller og en ving bør være minimum. Med tanke på summene som ligger på konto så hadde det også vert null problem med en interessert eier.

Lokale medier meldte vel at speiderteamet fortsatt hadde Frankrike som hovedmål, men at man også speidet i Spania, Sveits, Nederland og Portugal.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #10 på: 09. Feb. 2014, 17:48 »
Zaha i Cardiff - Ince i Palace - Holtby i Fulham. Fatter ikke hvorfor ikke vi hentet noen av de.
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #11 på: 09. Feb. 2014, 18:00 »
Ince og Zaha er ikke gode nok for topp 10-klubber i PL pr dags dato. Det har jo sine grunner til at de ender i Cardiff og Palace... Holtby kunne jeg gjerne tenkt meg! Skandale at vi ikke prøvde oss der.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #12 på: 09. Feb. 2014, 20:40 »
Zaha i Cardiff - Ince i Palace - Holtby i Fulham. Fatter ikke hvorfor ikke vi hentet noen av de.

Zaha har til gode å imponere meg de få gangene jeg har sett han. Ince har kun imponert meg når jeg har sett England U21 landslag. Derfra å opp til toppen av PL er et stort sprang.

Angående Holtby ville det vært en perfekt erstatter for Cabaye. Den målgivende pasningen hans til Sidwell idag var fantastisk. Viser hvor mye kvaliteter han har med ballen og overblikket ikke minst.
Holtby kommer til å bli meget ettertraktet i sommer om Tottenham vil selge. Han var jo Everton supporter som ung og Everton viste interesse i han i januar, men det er absolutt en spiller som Pardew og co bør følge nøye med på. Man må betale litt dyrere for spillere som kjenner England og PL og som er mindre risiko, og det er de verdt også. Holtby er i mine øyne perfekt for 10er rollen.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #13 på: 09. Feb. 2014, 20:47 »
Kan fort finnes diamanter i Belgia som blir nevnt her... Lestienne i Brügge er jo en kjempespennende ving. Han kunne jeg tenkt meg i nufc!

Klubbene i Primera sliter jo stort sett med økonomi alle mann så der bør det være muligheter...

Vi har jo en bra historie i forhold til å hente spillere med sør amerikansk bakgrunn. Kanskje finnes det en ny Solano der ute? ;)

Monaco har snart oversvømmelse av spisser. Riviere ble linket bort i januar og har tydeligvis ikke stort nok navn. Ja takk!

Enig med de som nevner at vi skulle hentet Holtby i januar, men han har ikke helt taklet tempoet i PL enda og fikser han det i månedene fremover så er det nok som du sier Frode, flere parter med i racet.

Gratulerer med innlegg nummer 5000 Frode!  :coloccini:
« Siste redigering: 09. Feb. 2014, 20:54 av kung_zlatan »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #14 på: 10. Feb. 2014, 20:55 »
Derby - QPR på TV2 Sport Premium nå. En mulighet til å se nærmere på Will Hughes.