20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232781 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #765 på: 30. Juli 2014, 08:13 »
Hvis valget er mellom Remy og ingen, da velger jeg Remy :-)
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #766 på: 30. Juli 2014, 08:50 »
Ja, Remy meinar eg me bør styra vekk i frå no.

 :thumbu: Vi har brent oss på dette før, hentet inn spillere som hvis hovedmotivasjon er lønnen vi tilbyr. Owen er det beste eksemplet. Slike spillere bretter ikke opp ermene når det er nødvendig.

Valdic

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #767 på: 30. Juli 2014, 11:05 »
Ser at Theguardian melder at Milano er lysten på barfa for 15m euro.. Hva synes man om det?
Føle kanskje det kan være greit å cashe de inn, så lenge pardew ikke skjønner hvordan man kan bruke han.

Ca 12m pund er jo en grei sum, så lenge man får de til å handle for ;)

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #768 på: 30. Juli 2014, 11:09 »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #769 på: 30. Juli 2014, 11:13 »
Sier seg selv at vi aldri i verden har sjans på bakkali.. Så skjønner ikke hvorfor vi "skulle vært der"?...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #770 på: 30. Juli 2014, 11:23 »
det  var da voldsomt så bastant på morran da Anders :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #771 på: 30. Juli 2014, 11:41 »
Ja, Remy meinar eg me bør styra vekk i frå no.

 :thumbu: Vi har brent oss på dette før, hentet inn spillere som hvis hovedmotivasjon er lønnen vi tilbyr. Owen er det beste eksemplet. Slike spillere bretter ikke opp ermene når det er nødvendig.

Eneste forskjellen på Remy og andre er vel at han er dønn ærlig om det. Han er ikke noe verre enn andre verken når det kommer til penger eller ønske om å spille for bedre lag. Så lenge han presterer slik han gjorde forrige sesong er det vel antakeligvis den beste spissen vi klarer få tak i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #772 på: 30. Juli 2014, 12:59 »
det  var da voldsomt så bastant på morran da Anders :)

Jepp! Må holde deg nede på bakken vettu  ;)
Neida, men Bakkali er et av de største talentene, hvertfall i Nederland, og jeg er overrasket over både prisen og at det tilsynelatende er få konkurrenter til Atletico om han.. Og slike talenter har nok vi ikke sjans på :/
« Siste redigering: 30. Juli 2014, 13:01 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bonoloy

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #773 på: 30. Juli 2014, 16:36 »
Ben Arfa går ALDRI til AC Milan for 15 millioner euro.

det  var da voldsomt så bastant på morran da Anders :)

 :toon:

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #774 på: 30. Juli 2014, 16:45 »
Ja, Remy meinar eg me bør styra vekk i frå no.

 :thumbu: Vi har brent oss på dette før, hentet inn spillere som hvis hovedmotivasjon er lønnen vi tilbyr. Owen er det beste eksemplet. Slike spillere bretter ikke opp ermene når det er nødvendig.

Eneste forskjellen på Remy og andre er vel at han er dønn ærlig om det. Han er ikke noe verre enn andre verken når det kommer til penger eller ønske om å spille for bedre lag. Så lenge han presterer slik han gjorde forrige sesong er det vel antakeligvis den beste spissen vi klarer få tak i.
Enig. Loyalitet i dagens fotball er en illusjon, for de fleste franske spillere kan en engelsk klubb aldri bli mer enn en arbeidsgiver. Tror ikke Remy kommer til å spille dårligere i år enn i fjor selv om han kommer på permanent overgang.

Valdic

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #775 på: 30. Juli 2014, 17:02 »
Noen som vet noe om tilgjengeligheten til Lacina Traore da?:)
Tror han fort kunne vært et fint tilskudd, hvertfall om vi lander remy permanent.

Kommer ikke på mange "gode" spisser vi kan ha sjanse på sånn ellers.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #776 på: 31. Juli 2014, 01:56 »
Helt rått at vi ikke er på ballen når det gjelder Lukaku! Klassespiller i ung alder. Hadde vært et perfekt kjøp til NUFC. Selv om han er dyr, ville han herjet for castle de neste 10 åra. Drømmekjøp av toffees
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #777 på: 31. Juli 2014, 09:06 »

Eneste forskjellen på Remy og andre er vel at han er dønn ærlig om det. Han er ikke noe verre enn andre verken når det kommer til penger eller ønske om å spille for bedre lag. Så lenge han presterer slik han gjorde forrige sesong er det vel antakeligvis den beste spissen vi klarer få tak i.

Jeg vet ikke om jeg er helt enig der. På den ene siden: Som du skriver, vi vet hva i får med Remy. Han leverer i PL, men han er ikke villig til å gå den ekstra mila for klubben. På den andre siden, hvis han signerer en fet kontrakt hos oss, har han ingen incentiver til å forbedre seg på banen. For alt vi vet, kan det hende at han gir blanke, og gjør kun det som er forventet av ham, men ikke mer. Etter hvert kan prestasjonene på banen dale, og han vil heller ikke være et pluss i garderoben . Altså, det er ikke sikkert han  vil levere. Da kan vi havne i en situasjon vi har vært tidligere: En etablert, godt betalt spiller, som få andre klubber vil kjøpe fordi han er så høyt avlønnet, a la Smith og Owen.  Altså, i vi får en spiller uten salgsverdi.

Da er jeg heller for at vi bruker pengene på spillere som Deubuchy og Cabaye. Deres motivasjon for å komme til oss var også klare: De brukte oss som et springbrett for en større klubb. Men Cabaye og Deubuchy visste at for å komme videre i karrieren måtte de levere på banen. Slike spillere har også en salgsverdi. Min tankegang ligner altså på det som MFK gjør i dag: De får tak i de beste talentene i Norge, videreutvikler dem, og selger dem med profitt. NUFC må derimot hente talentene i Frankrike og Nederland i stedet for England. Tottenham brukte denne oppskriften med hell, og hadde det ikke vært for at Chelsea flakset seg til CL-pokalen, ville de vært etablert i CL nå.
« Siste redigering: 31. Juli 2014, 09:09 av Thomas »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #778 på: 31. Juli 2014, 09:41 »
Dere vet em 2016 spilles i Frankrike?? Er ikke det motivasjon for remy så vet jeg ikke hva slags gulrot han leter etter. Så jeg ser meget positivt på remy!everton plukker opp lukaku er sykt. Hva faen driver gutta i Newcastle med??Han kunne fått oss opp i topp 4-6!!! Syns det er rart Arsenal, Liverpool og manu sitter ser på at lukaku går til everton. Største bomba siden tevez og masherano signerte for west ham!
« Siste redigering: 31. Juli 2014, 09:43 av TooN »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #779 på: 31. Juli 2014, 09:59 »
Syns jo det der er mer voldsomt spekulering enn noe annet. Sammenligninga med de to spillerner er også ganske håpløs - begge to sine Newcastle-karrierer ble mer enn noe annet ødelagt av skader. Spesielt Smith kan aldri lastes for å ikke ha gitt 100% bestandig, men evnene og tempoet sto ikke lengre i stil til hva som krevdes i PL.
For øvrig ramser jo Toon opp en grei motivasjon til hvorfor Remy skulle ønske prestere. Ønsket om å spille for Frankrike, samt at han garantert enda ønsker seg til en CL-klubb tror jeg er evig nok motivasjon for han. Ville vært hinsides all fornuft om vi skulle la en så god spiss passere dersom vi skulle få muligheten til å kjøpe han. Selv om vi veit at han i likhet med alle andre franskmenn vi har hopper på et bedre tog straks sjansen byr seg.
Det er dermed ikke sagt at jeg ikke ville valgt en spiss som Lacazzete før han, men ser jo tydeligvis ut som om han tegner ny kontrakt med Lyon. Akkurat nå finner jeg få alternativer innenfor vår prisklasse vi har sjans på. Usikker på om vi finner en bedre spiss enn Remy.
« Siste redigering: 31. Juli 2014, 10:03 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida