20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232800 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1170 på: 31. Aug. 2014, 22:02 »
Skal ikke være flisespikker, men et bud er jo ganske konkret slik jeg anser det.

Men man skal være ekstremt forsiktig med å få opp forventningene, man blir garantert skuffet..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1171 på: 31. Aug. 2014, 22:07 »
Når var det sist at me gjorde noko kjøp i dagane før deadline day og på sjølve deadline day?! No må folk her inne snart læra.
Vi er ikke akkurat noe deadline-day lag nei, men i motsetning til tidligere vinduer så melder jo seriøse journalister/rapporter at vi nå er aktive.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1172 på: 31. Aug. 2014, 22:14 »
Eg er redd dykk verte skuffa.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1173 på: 31. Aug. 2014, 22:18 »
Handler ikke om å bli skuffa eller ikke. Må nesten ta utgangspunkt i det folk melder, og vi har jo åpenbart prøvd oss på Alderweireld, og Lacazette bud ble avslått tidligere i dag. At vi ikke ender opp med noe er en helt annen sak, men i dag har vi prøvd oss på to spillere så jeg synes du kommer med litt vas nå  :)
« Siste redigering: 31. Aug. 2014, 22:21 av Fluffy »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1174 på: 31. Aug. 2014, 22:21 »
Syns jeg hører de samme "ja vi prøvde, men fikk ikke rett mann inn og kjøper ikke bare for å kjøpe" historiene hver gang overgangsmarkedet er lukket.

I likhet med Igrinde forventer jeg ikke flere inn, og blir ikke overrasket over at de ikke kommer inn flere.

Jeg er heller ikke kjempeopptatt av at Newcastle skal gjøre deadline day signeringer. Ja for all del, det er spennende, og setter prikken over i-en på ovregangsmarkedets siste dag, men det er ikke alltid man gjør bra business på deadline day.

Newcastle har jo gjort mange signeringer denne sommeren, og vært mer aktive enn vanlig, men ut ifra det vi ser nå så kan man vel spørre om klubben har vært aktiv nok.

Men man kan jo også spørre seg selv om man virkelig får ut troppens maksimale potensiale, all den tid det blir lite mål, hvor er Ben Arfa(?) og forsvaret er shaky... Igjen, jeg etterlyser en stopper som faktisk allerede er Newcastle spiller og tidligere har vært god nok til å få representere Le Bleus! Da har han noe i seg!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1175 på: 31. Aug. 2014, 22:23 »
Alderweireld til Southampton   ::)

FÅKKK!!!!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1176 på: 31. Aug. 2014, 22:24 »
Handler ikke om å bli skuffa eller ikke. Må nesten ta utgangspunkt i det folk melder, og vi har jo åpenbart prøvd oss på Alderweireld, og Lacazette bud ble avslått tidligere i dag. At vi ikke ender opp med noe er en helt annen sak, men i dag har vi prøvd oss på to spillere så jeg synes du kommer med litt vas nå  :)

Forutsatt at dette er riktig så har man jo forsåvidt prøvd seg på Lacazette tidligere uten å lykkes, og kanskje burde klubben tatt et hint tidl. og skiftet fokus mot andre alternativer?

Når Lacazette IKKE var til salgs tidl i sommer, eller ikke ville til klubben, så er det lite som tilsier at det skulle ha forandret seg på overgangsmarkedets nest siste dag.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1177 på: 31. Aug. 2014, 22:26 »
Alderweireld til Southampton   ::)

Ikke overraskende. Det jobbes bra i Soton' selv om de har mistet mange gode spillere denne sommeren. De har vistnok prøvd å hente Vlaar også, uten å lykkes, og nå lykkes de trolig alikevel med å erstatte Lovren ved å se på andre alternativer, slik jeg mener NUFC burde gjort i stedet for å bare prøve på Lacazette og Remy.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1178 på: 31. Aug. 2014, 23:02 »
legger hodet på blokka nå, men jeg tror faktisk van DIIJK kan være en bedre overgang enn alder... Så hvis vi skulle få han er jeg mucho zufrieden!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1179 på: 31. Aug. 2014, 23:08 »
Roma med lånebud på Mbiwa.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1180 på: 31. Aug. 2014, 23:10 »
Hvis han går dit, må vi jo ha en ny stopper. Dette vet Pardew, Ashley og Charnley!

Og van Dijk eller Alderweireld, håper jeg mest på Toby, men en av de hvertfall.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1181 på: 31. Aug. 2014, 23:13 »
Sky Italia som melder det. Budet er ikke akseptert enda for som du nevner en erstatter må være på vei inn først.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1182 på: 31. Aug. 2014, 23:48 »
Leser på N-O;

"A striker will arrive, whether it be on a permanent or loan deal" (Tomorrow's Journal).

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1183 på: 01. Sep. 2014, 06:07 »
Van Dijk kan vel hentast med "Ash-chopper"... Kanskje me kastar oss inn i kampen om Falcao og Cavani.  :D
« Siste redigering: 01. Sep. 2014, 06:22 av lgrinde »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1184 på: 01. Sep. 2014, 07:50 »
Roma med lånebud på Mbiwa.
Rart dette, en klubb som faktisk er en seriøs utfordrer til Scudettoen i år er faktisk interessert i Newcastles fjerdevalg på stopperplass(!). Og det etter at laget fra den evige stad allerede har sikret seg han grekeren som erstatter for Benatia som dro til Bayern München!