20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 233036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1125 på: 29. Aug. 2014, 08:23 »
Mbwia er også den mest spennende stopperen vi har også....

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1126 på: 29. Aug. 2014, 08:28 »
Absolutt, bare så jævla synd Pardew ikke ser dette. Jada, jeg vet at han hadde ett par direkte svake kamper ifjor, men det kan vel skje den beste? Han er vel ikke akkurat den første spilleren i fotballhistorien som har trengt litt tid på vende seg til "Premier League hverdagen"...

Litt urovekkende at lagets potensielt beste stopper og ving/offensiv midtbande begge er fullstendig ute i kulda. Enig i at laget savner en målgarantist på topp, men kanskje man bør prøve å utnytte det potensialet troppen faktisk har, all den tid det ikke kommer nye krefter til...

Jeg liker jo forsåvidt at klubben nå tenker langsiktig og vil gi en manager tid, kontinuitet og alt det der... Men jeg sliter voldsomt med å stole på Pardew slik situasjonen er nå.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1127 på: 29. Aug. 2014, 08:29 »
 Det er sÃ¥ frustrerende det som skjer no der borte, at eg har ikkje ord ??? Me hadde gjort eit kjempekupp i transfermarkedet med Ã¥ sparka Pards!!!! Me hadde dÃ¥ fÃ¥tt "fleire nye kvalitetspillere" !! Da e NESTEN som eg hÃ¥par pÃ¥ eit "skrell" og tap til helga, og at me vert rundspela av Crystal Palace. NO MÃ… "THE MUPPET "VEKK. FÃ¥ inn David Moyes, sÃ¥ tenkje eg me hadde fÃ¥tt "sving"pÃ¥ laget vÃ¥rt!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1128 på: 29. Aug. 2014, 08:50 »
Absolutt, bare så jævla synd Pardew ikke ser dette. Jada, jeg vet at han hadde ett par direkte svake kamper ifjor, men det kan vel skje den beste? Han er vel ikke akkurat den første spilleren i fotballhistorien som har trengt litt tid på vende seg til "Premier League hverdagen"...

Litt urovekkende at lagets potensielt beste stopper og ving/offensiv midtbande begge er fullstendig ute i kulda. Enig i at laget savner en målgarantist på topp, men kanskje man bør prøve å utnytte det potensialet troppen faktisk har, all den tid det ikke kommer nye krefter til...

Jeg liker jo forsåvidt at klubben nå tenker langsiktig og vil gi en manager tid, kontinuitet og alt det der... Men jeg sliter voldsomt med å stole på Pardew slik situasjonen er nå.

Er egentlig ikke urovekkende, er faktisk bare helt normalt med Pardew i sjefsstolen...

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1129 på: 29. Aug. 2014, 09:08 »
Om vi nå låner eller selger ut MYM, så betyr det at Anita eller FUCKINGS Raylor vil være backup for Janmaat... Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre...


snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1130 på: 29. Aug. 2014, 09:09 »

@lee_ryder: Pardew on Papiss Cisse: "I think he will be like a new signing for us with these players around him." #nufc
« Siste redigering: 29. Aug. 2014, 10:51 av snkz »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1131 på: 29. Aug. 2014, 10:31 »
Seriøst??? OMG

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1132 på: 29. Aug. 2014, 10:34 »
Hva forventer du at han skal si? "Cisse har vært drit i over et år når, jeg har gitt ham opp."?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1133 på: 29. Aug. 2014, 10:42 »
Hva forventer du at han skal si? "Cisse har vært drit i over et år når, jeg har gitt ham opp."?
:D

Hadde jo vært morsomt om Cisse kunne funnet tilbake til formen han hadde i sin første sesong i klubben, og jeg vil nå velge å håpe at nye, og forhåpentligvis bedre, medspillere rundt ham, kan hjelpe ham med nettop det. Etter to målløse kamper til nå i PL og ett mål mot Gillingham i Ligacupen så er det litt innlysende at vi trenger mål.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1134 på: 29. Aug. 2014, 10:48 »
Det er jo ingen hemmelighet at klubben enda er ute etter en spiss - det står senest i dagens Chronicle.

Men vi veit jo alle at vi har en potensiell goalgetter i Cisse. Føler vel det ville vært dårlig man management å ikke oppmuntre han i media, jeg. Og jeg har enda den lille drømmen om at Cisse skal komme inn i et lag med skapende spillere bak seg som igjen gjør at han finner tilbake til selvtilliten og touchet han hadde for oss i starten. Potensialet er der. Derfor jeg også oppførte Cisse på mitt drømmelag i den tråden her inne. Sammen med Ben Arfa selvfølgelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1135 på: 29. Aug. 2014, 10:50 »
Sunderland ser ut til å ha vunnet kampen om Tobey Alderweireld. Ifølge Het Laatste Nieuws skal svartkattene ha kommet til enighet med Atletico Madrid om en utlånsavtale for den belgiske forsvarsspilleren for kommende sesong.

Her skulle vi vært!

Var ikke vi på utkikk etter Tobey ei god stund?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1136 på: 29. Aug. 2014, 10:51 »
Hva forventer du at han skal si? "Cisse har vært drit i over et år når, jeg har gitt ham opp."?

Det hadde vært håpet ja, så vi kunne blitt kvitt han og fått inn noe forhåpentligvis...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1137 på: 29. Aug. 2014, 10:55 »
Virker noe søkt å skulle prøve kvitte seg med en spiller som ikke er spilleklar ved utgangen av transfervinduet - og er den eneste av spissene i dagens stall som faktisk har noe å vise til i PL. Uansett bør jo du også skjønne at negative kommentarer til egen spiller ikke funker enten du skal beholde han eller ønsker selge for høyest mulig pris. Men så har jeg jo skjønt at din negativitet mot Pardew går langt utover det parodiske...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1138 på: 29. Aug. 2014, 11:51 »
Han hadde ikke trengt å si noe som helst. "Like a new signing" er så vanvittig oppbrukt i denne klubben. Gjemmer seg bak slike utsagn for å unngå å hente nye.

I dette tilfellet har vi heldigvis hentet inn andre alternativer, men tror ingen av dem vil score 10 mål denne sesongen.
« Siste redigering: 29. Aug. 2014, 11:59 av Andy »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1139 på: 29. Aug. 2014, 12:16 »
Han hadde ikke trengt å si noe som helst. "Like a new signing" er så vanvittig oppbrukt i denne klubben. Gjemmer seg bak slike utsagn for å unngå å hente nye.

I dette tilfellet har vi heldigvis hentet inn andre alternativer, men tror ingen av dem vil score 10 mål denne sesongen.

Jepp, om han hadde tidd still og ikke prøvd å "lure" supporterene på denne måten eller bortforklare spillerkjøp så hadde det faktisk vært mye bedre for meg.