20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Adam Campbell  (Lest 7532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Adam Campbell
« på: 23. Aug. 2012, 21:05 »
Synes gutten fortjener en egen tråd nå, nå som han har debutert på A-laget. Spilte drøyt 15 min mot Atromitos idag. Enormt spennende talent, som jeg håper vi får se mye til i årene som kommer!

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #1 på: 23. Aug. 2012, 22:25 »
Enig! Viste fine takter idag, og grattis til gutten med ny rekord for yngste NUFC-spiller i Europa!  :) Håper å se mye fint av denne karen i årene som kommer!

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #2 på: 24. Aug. 2012, 01:21 »
Han har drakt nummer 9 i 2015. Vent og se.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #3 på: 24. Aug. 2012, 04:41 »
@adamcampbell_ på twitter :)
Håper han får flere sjanser på a-laget i tiden som kommer!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #4 på: 24. Aug. 2012, 07:16 »
er gutten en ekte Geordie? Virker som et kjempetallent uten at jeg har sett han spille, men ser jo at han scorer mye mål på alders bestemte lag  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #5 på: 24. Aug. 2012, 07:22 »
Helsikens fart på gutten. Off, når jeg kan kalle fotball spillere for gutt så vet jeg at jeg begynner å bli gammel   :-[

Det han viste de 10 min han spillte er lovende. Jager ball og kan fort være en bakroms spiss. Håper han får tilitt utover sesongen.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #6 på: 24. Aug. 2012, 09:44 »
er gutten en ekte Geordie? Virker som et kjempetallent uten at jeg har sett han spille, men ser jo at han scorer mye mål på alders bestemte lag  :)

Han blir hvert fall omtalt som geordie og er vist født noen mil øst for Newcastle i North Shields. Veldig stor NUFC-supporter utifra det han skriver på twitter. Husker han var helt i hundre da han stod sammen med Wigan-fansen på Stadium of Light og di Santo avgjorde på overtid.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #7 på: 24. Aug. 2012, 11:33 »
Her er en eldre tweet fra gutten:

@adamcampbell_ Adam Campbell
Don't understand how every Sunderland supporter is ugly
47 seconds ago


Sier vel egentlig alt. :ler:
Nei.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #8 på: 24. Aug. 2012, 13:16 »
Her er den offisielle sidens profil på gutten. Favorittspiller i Newcastle er Cheick Tiote, favorittspiller i verden er visst Messi. Gutten er født og oppvokst i North Shields, og selvfølgelig et produkt av Wallsend Boys' Club hvor også Shearer trådte sine barnesko. Og hvis fødselsdatoen stemmer er han visst nyttårsbarn. Januarbarn er alltid best.

« Siste redigering: 24. Aug. 2012, 13:19 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #9 på: 24. Aug. 2012, 13:37 »
Håper virkelig han slår igjennom. Ny nord-engelsk Owen, er det han er sammenliknet med. For håpe det kun gjelder spillestil, og fra de tidlige dagene
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #10 på: 24. Aug. 2012, 15:29 »
Her er den offisielle sidens profil på gutten. Favorittspiller i Newcastle er Cheick Tiote, favorittspiller i verden er visst Messi. Gutten er født og oppvokst i North Shields, og selvfølgelig et produkt av Wallsend Boys' Club hvor også Shearer trådte sine barnesko. Og hvis fødselsdatoen stemmer er han visst nyttårsbarn. Januarbarn er alltid best.
01.01.1995 stemmer det ja.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #11 på: 08. Sep. 2012, 10:26 »
http://hereisthecity.com/2012/09/07/five-facts-about-newcastle-united-wonderkid-adam-campbell/

What can we tell you about the young prospect?

1) Campbell is short for a striker, just 5ft 6, but relies on his pace, power, and sharp shooting to create havoc for defenders.

2) He is a born and bred Newcastle fan, born in Wallsend, under a 15 minute drive away from St James' Park.

3) Campbell's debut against Atromitos made him the youngest player ever to play for the club in European competition.

4) He kicked off his season in fine form, impressing a watching senior boss Alan Pardew as he scored a first half hat-trick to take Newcastle's under-21 side to a frenetic 6-4 win over Tottenham under-21s.

5) He scored six goals at the Northern Ireland Milk Cup tournament in June, leading both Manchester United and Manchester City to be linked with his signature. As a Geordie boy surrounded by a close-knit family, you imagine he will not be keen on repeating Andy Carroll's exit in a hurry.

Skjekk videoen i linken! For en fart på fyren! Avslutningene ser også bra ut! Her har vi en aldri så liten juvel! :wub:

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #12 på: 30. Okt. 2012, 19:33 »
Adam Campbell vart skadet for U21 laget i gårdagens treningskamp mot Mackems U21.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #13 på: 30. Okt. 2012, 20:10 »
Jævler

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: Adam Campbell
« Svar #14 på: 30. Okt. 2012, 20:18 »
Dirty mackems allerede i ung alder!