20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aaron Spear  (Lest 3630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Aaron Spear
« på: 17. Nov. 2009, 23:39 »
Rooney vi aldri fikk?:)
Han har flere ganger blitt snakket om som "den nye Rooney".
Vi slo selveste arsenal i kampen om å signere han i 2008.
« Siste redigering: 17. Nov. 2009, 23:41 av sheaer1 »

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #1 på: 18. Nov. 2009, 08:09 »
Hvilken klubb kom han fra?

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #2 på: 18. Nov. 2009, 11:39 »
Plymouth

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #3 på: 18. Nov. 2009, 12:32 »
Husker han, men noen som vet hvordan det går med han?
Rooney var ikke mye eldre han da han debuterte for Everton...

Har potensiale på FM hvertfall :P

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #4 på: 18. Nov. 2009, 13:03 »
Er ikke helt sikker, har scoret ett mål for reservelaget. Til nå i år har han ikke scoret all verden på akademi-laget. Kan ha vært skadet, men vet ikke helt.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #5 på: 18. Nov. 2009, 15:01 »
Er det nødvendig å lage et innlegg for å sette spørsmålstegn ved nødvendigheten av en tråd som jo er 100% relevant for akkurat denne grenen av forumet- spillere og ledere?

Eller er det noe jeg har gått glipp av?

Syntes det var kanon da Keegan gjorde ham til sin første signing, da Spear bare var 15 år gammel. Gøy at Arsenal visstnok ble snubbed. Dog litt rart man ikke har hørt noe særlig om ham etter dette. Burde vel ha rukket å bli 17 år innen neste sesong, så kanskje han vil få mulighet til innhopp i cupen osv. Med mindre han har rukket å bli den nye Rooney allerede:)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #6 på: 18. Nov. 2009, 15:04 »
Kommer jo uansett til å få bruk for denne tråden før eller siden ;)

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #7 på: 18. Nov. 2009, 15:11 »
Haha va med å jekke seg ned litt:P? Har jo ikke noe å si om han ikke er på a-laget. Han er jo et stort talent, som jeg faktisk tror mange her inne vet hvem er. Skjønner ikke hvorfor det skulle plage noen at det lages en tråd om dette...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #8 på: 18. Nov. 2009, 15:14 »
Er det nødvendig å lage ny tråd om en spiller som ALDRI har vært på A-lagsbenken engang. Jeg har ikke hørt om hverken Spear eller den andre duden, men er det virkelig nødvendig? ::)

Spear er en av våre største talenter, så han er da spennende å diskutere og følge med på. Har mye mer lyst til å delta i en diskusjon om Spear enn om Geremi  ::)

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #9 på: 18. Nov. 2009, 15:28 »
Er det nødvendig å lage ny tråd om en spiller som ALDRI har vært på A-lagsbenken engang. Jeg har ikke hørt om hverken Spear eller den andre duden, men er det virkelig nødvendig? ::)

Spear er en av våre største talenter, så han er da spennende å diskutere og følge med på. Har mye mer lyst til å delta i en diskusjon om Spear enn om Geremi  ::)


Det får du bestemme selv, men hvordan i det hele tatt diskutere en som aldri noen har hørt om, eller blitt nevnt før. Nå har det kommet 3 nye tråder om breddelegsspillere på akademiet på to dager. Hva med å roe det litt ned og heller se hva som skjer med dem.

Kall meg gjerne en drittunge av en fitte, men det jeg sier er rett fra levra! :P
Diskutere en aldri noen har hørt om, nå er det jo sånn at mange har hørt om han. Er jo ikke bare du inne på forumet her. Men du må bare si det du mener, selv om det ikke er noe å kommentere egentlig.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #10 på: 18. Nov. 2009, 15:33 »
Er det nødvendig å lage ny tråd om en spiller som ALDRI har vært på A-lagsbenken engang. Jeg har ikke hørt om hverken Spear eller den andre duden, men er det virkelig nødvendig? ::)

Spear er en av våre største talenter, så han er da spennende å diskutere og følge med på. Har mye mer lyst til å delta i en diskusjon om Spear enn om Geremi  ::)


Det får du bestemme selv, men hvordan i det hele tatt diskutere en som aldri noen har hørt om, eller blitt nevnt før. Nå har det kommet 3 nye tråder om breddelegsspillere på akademiet på to dager. Hva med å roe det litt ned og heller se hva som skjer med dem.

Kall meg gjerne en drittunge av en fitte, men det jeg sier er rett fra levra! :P

Hvorfor holder du deg ikke bare vekk fra disse trådene, om folk vil diskutere spillere som har mindre roller i Newcastle så må dem vel få lov til det?
Talenter er jo noe av det klubben skal leve på i årene som kommer og etter min mening noe av det mest spennende med fotball.
Jeg har heller egentlig ikke hørt no særlig om disse spillerne som det har blitt laga tråder om de siste dagene, men jeg ser det som positivt at folk nevner dem, og skriver om dem.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #11 på: 18. Nov. 2009, 16:18 »
Jeg holder meg ikke borte fra trådene rett og slett fordi jeg er en kvarulant. Jeg krangler når jeg føler for det, og jeg skjønner godt at over halvparten på forumet misliker meg for jeg er virkelig en kranglefant. Det er ikke fordi jeg vil ha flest mulig post eller fordi det er "kult" for det er ikke kult å klage, men det er sånn jeg er. Jeg liker å si mine meninger.

Jeg kan godt prøve å slutte med det hvis dere vil det.

Jeg vil foreslå at du lar være, det er liksom et forum for veldig mange dette, og at du skal "sjefe" sånn tar seg dårlig ut etter min mening.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Aaron Spear
« Svar #12 på: 18. Nov. 2009, 19:40 »
Er det nødvendig å lage ny tråd om en spiller som ALDRI har vært på A-lagsbenken engang. Jeg har ikke hørt om hverken Spear eller den andre duden, men er det virkelig nødvendig? ::)

Spear er en av våre største talenter, så han er da spennende å diskutere og følge med på. Har mye mer lyst til å delta i en diskusjon om Spear enn om Geremi  ::)


Det får du bestemme selv, men hvordan i det hele tatt diskutere en som aldri noen har hørt om, eller blitt nevnt før. Nå har det kommet 3 nye tråder om breddelegsspillere på akademiet på to dager. Hva med å roe det litt ned og heller se hva som skjer med dem.

Kall meg gjerne en drittunge av en fitte, men det jeg sier er rett fra levra! :P

For meg virker det som at du tror at Spear er en helt ny fyr, som nettopp har kommet opp fra jorden. Det er desverre feil, og eg eg har faktisk hørt om Spear  :o Tror det er du som må roe deg ned...