20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 47813 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #270 på: 30. Sep. 2013, 15:42 »
Mye taler nok for at Shearer lærte mer av Souness enn av Robson ja.
Shearer på fotballbanen var vel heller aldri kjent for å være diplomatiets mester. Han skjulte aldri følelsene sine, ei heller når han var i dårlig humør. Noen Suarez var han ikke, men temperament hadde han til gangs.

Krangelen med Bellamy, håndteringen av Barton da han var manager er eksempler på dette. Et eksempel på beskjedne ferdigheter som manager er at han ikke fikk noen som helst "ny manager-effekt", og det virket ikke som han visste hvilke knapper han skulle trykke på. Han trykte dermed på "samling i bånn-knappen" og da ble resultatet så som så.

At han er en etter sigende ræva pundit trenger ikke bety så mye, men det kan jo samtidig være en pekepinn på hans faglige forståelse.

Forøvrig har vel Souness' lederstil aldri fungert. Verken for 20 år siden, 10 år siden eller i dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tremblem

  • Gjest
Sv: Alan Shearer
« Svar #271 på: 12. Des. 2013, 13:29 »
http://www.bbc.com/sport/0/football/25342229

Ser ut til at han koser seg såpass i studioet til BBC, at han har gitt opp tanken på managment,

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #272 på: 12. Des. 2013, 14:04 »
Det tror eg han gjør smart i. Ikke fordi han slår meg som en fantastisk ekspert dei gangene eg har sett MOTD, men fordi han ikke slår meg som et mangertalent av de helt store. Kan heller gjøre comeback å ta draktnummeret til Cisse :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #273 på: 30. Juli 2016, 18:06 »
I dag er det 20 år siden Shearer signerte for oss. 

http://twitter.com/alanshearer/status/759314575179255808/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw

Jeg husket godt den dagen, var på sommerjobb,  og fikk vite det over nyheter på radio at Newcastle hadde kjøpt tidenes dyreste fotballspiller.  Jeg jublet hemningsløst.  Steike så god han var altså
« Siste redigering: 30. Juli 2016, 18:09 av Thomas »