20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75591 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Steve Bruce
« på: 01. Aug. 2019, 22:29 »
Vår "nye" manager fortjener jo en egen tråd, mener jeg hvertfall 😜

Er en del misnøye med Bruce, men hvor mange av disse managerne ville dere heller hatt? Er ikke mange av bunn 10 jeg hadde tenkt var mye bedre enn Bruce..

https://www.espn.com/soccer/english-premier-league/story/3906716/premier-league-manager-power-rankings-solskjaerlampard-in-bottom-half?platform=amp
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #1 på: 01. Aug. 2019, 23:23 »
Han har jo faktisk alt å vinne, for det er vel ingen som forventer noe som helst?

Er villig til å gi Brus en sjanse, og håper alle andre gjør det også. Sitasjonen klubben er i er ikke hans feil.
Håper vi signerer spillerne det er snakk om i dag+ en spiss. Tror det vil gi både klubben og byen et litr boost (on ikke annet).

Blir også spennende å se hvem Brus velger på midten av Longstaff, Shelvey, Hayden og Ki.
Regner med vi skal spille med Almiron - Joelinton - Saint-Maximin (hvis han signerer), og da er det kun plass til to SM!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #2 på: 01. Aug. 2019, 23:39 »
Ja, tenker han har mye å vinne. Selv om han har fått noen dyre spillere i sommer. Jeg er faktisk på grensen til takknemlig for at han sa opp jobben i Wednesday, for å komme hit. Veit aldri hvor mange hyller Ashley måtte ha klatret ned for å finne vår neste trener.

rEr vel rykter om en 3-5-2 variant, og at Maximin da skal spille sammen med Joelinton. Men sliter dog litt å se hvordan vi skal få plass til Almiron. Skal han da være en av de tre sentrale? Får vi en 3-5-2 til å fungere med de beste spillerne våre, kan det være en glimrende taktikk! God 11’er, men litt tynt bak de beste
« Siste redigering: 01. Aug. 2019, 23:41 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #3 på: 02. Aug. 2019, 00:04 »
Akkurat. Hadde jo allerede klatret ganske langt ned før Brus sitt navn dukket opp (hvis vi skal tro media). Kunne garantert vært mye verre.

Ja, men er vel også mulig å spille en slags 3-4-2-1? Almiron bør jo brukes der han er best, altså fremme i banen.
Men enig med deg at en formasjon med 3 stoppere og vingbacker kan funke bra også i kommende sesong! Blir vi litt mer kyniske foran mål, så kan det jo faktisk bli kjekt fremover. (Såfremt vi signerer nevnte spillere)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #4 på: 02. Aug. 2019, 10:11 »
Har ingenting i mot Bruce. Tror han er en veldig fin type, og jeg skjønner veldig godt at han hoppet på når muligheten bød seg. Både på grunn av tilknytningen til byen, samt at han aldri får en slik sjanse igjen.

Så tror jeg han er "rette mann" på mange måter slik situasjonen er nå. Når vi mister en så godt likt og respektert manager som Rafa tror jeg Bruce har de rette egenskapene for å motivere og samle troppene ut fra hva tidligere spillere har sagt. Veldig god på man management og disse aspektene.

Så får vi avvente hvordan han fungerer rent taktisk. Jeg ser lovende på noe av det. Jeg liker blant annet hvordan en eventuell midtbane der vi utnytter Longstaff, Hayden og Shelvey sammen. Det kan bli en meget god midtbane. Så får vi håpe at vi klarer styrke vingbackene og få opp konkurransen på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #5 på: 02. Aug. 2019, 12:56 »
Ut over at Bruce er et kraftig steg ned fra Rafa, har jeg ingenting i mot han. Virker å være en hyggelig fyr, med gode people skills. At han har vært trener i Sunderland bryr meg null og niks. Tror man heller ikke skal legge for mye i den berømte 28% winrate i PL. Se hvilke klubber han har vært i, alle dumpekandidater med små midler. Husker han klarte å snu trenden med Birmingham med noen smarte kjøp i vintervinduet, og reddet de fra nedrykk. I Sunderland fikk han nok litt for frie tøyler. Husker ikke nøyaktig, men han henta inn sinnsykt mange spillere før den andre sesongen (for mange?), og klarte aldri få disse samspilt. 

Om han nå får dekket hullene i stallen, tipper jeg vi ender på +/- 15. plass. Akkurat slik Ashley vil ha det.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #6 på: 02. Aug. 2019, 19:43 »
Ut over at Bruce er et kraftig steg ned fra Rafa, har jeg ingenting i mot han. Virker å være en hyggelig fyr, med gode people skills. At han har vært trener i Sunderland bryr meg null og niks. Tror man heller ikke skal legge for mye i den berømte 28% winrate i PL. Se hvilke klubber han har vært i, alle dumpekandidater med små midler. Husker han klarte å snu trenden med Birmingham med noen smarte kjøp i vintervinduet, og reddet de fra nedrykk. I Sunderland fikk han nok litt for frie tøyler. Husker ikke nøyaktig, men han henta inn sinnsykt mange spillere før den andre sesongen (for mange?), og klarte aldri få disse samspilt. 

Om han nå får dekket hullene i stallen, tipper jeg vi ender på +/- 15. plass. Akkurat slik Ashley vil ha det.

Akkuart som Rafa ;) ble vel 13 plass på han og rundt der ender vi år også.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #7 på: 02. Aug. 2019, 20:43 »
For min del kunne me like godt ansett McClaren på nytt. Ja, det var satt litt på «cunten», som RR seier.

Lukke til.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #8 på: 02. Aug. 2019, 20:44 »
Ut over at Bruce er et kraftig steg ned fra Rafa, har jeg ingenting i mot han. Virker å være en hyggelig fyr, med gode people skills. At han har vært trener i Sunderland bryr meg null og niks. Tror man heller ikke skal legge for mye i den berømte 28% winrate i PL. Se hvilke klubber han har vært i, alle dumpekandidater med små midler. Husker han klarte å snu trenden med Birmingham med noen smarte kjøp i vintervinduet, og reddet de fra nedrykk. I Sunderland fikk han nok litt for frie tøyler. Husker ikke nøyaktig, men han henta inn sinnsykt mange spillere før den andre sesongen (for mange?), og klarte aldri få disse samspilt. 

Om han nå får dekket hullene i stallen, tipper jeg vi ender på +/- 15. plass. Akkurat slik Ashley vil ha det.

Akkuart som Rafa ;) ble vel 13 plass på han og rundt der ender vi år også.

Det her er berre trolling, sjølv med smiley🤨

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #9 på: 02. Aug. 2019, 21:23 »
Har ikke fått sett noen av treningskampene til Bruce. Noen som har en ide om hvilken type fotball mannen tenker og spille?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #10 på: 02. Aug. 2019, 23:11 »
After Tuesday’s 3-1 win at Hibs where Newcastle were in the ascendancy most of the game and dominated attacking wise against limited opposition, Steve Bruce was asked by the Chronicle if this attacking style was what we could expect to see when the Premier League kicks off:

“That is the way we are going to play.

“We are going to try and play.

“I have always tried that and the system suits us.

“It puts us with two at the top end of the pitch, which gives you a chance.”

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #11 på: 02. Aug. 2019, 23:15 »
Har vi spillera til slikt?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #14 på: 06. Aug. 2019, 23:34 »