20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hotell-erfaringer ønskes  (Lest 2540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hotell-erfaringer ønskes
« på: 01. Juli 2007, 01:50 »
Jeg planlegger å legge til en liten database over Newcastle-baserte hotell på hovedsiden. Dette er ment som hjelp til de som planlegger en tur over Nordsjøen for å se kamp og som ikke vet hvilket hotell de skal gå for. I den anledning vil jeg gjerne få inn reviews fra dere. Det hadde vært glimrende!

Vennligst følg denne malen:

[Navn på hotell]
[Beliggenhet] - Nevn gjerne bydelen og hvilken metrostasjon som er nærmest.
[Pris pr. natt]
[Egen erfaring] - Her forteller du hva du selv synes om hotellet. Var rommene fine? God service? Frokost inkludert? Egen dusj/wc? osv..
[Terningkast] Lavest 1, høyest 6.
[Dato] - Til slutt nevner du når du benyttet deg av hotellet.
[Fullt navn] - Dersom ønskelig

Setter pris på de som gidder å hjelpe til. Det gjør ingenting om flere skriver om samme hotell.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: Hotell-erfaringer ønskes
« Svar #1 på: 01. Juli 2007, 14:21 »
Holiday Inn Express Newcastle City Centre

Beliggenhet: Ligger langs St. James' Boulevard, som er nært både sentrum og St. James' Park. Nærmeste metrostasjon er Central Station, derfra er det ca. 5-10 min å gå til hotellet.
Pris pr. natt: Ca. 80 pund (dobbeltrom).
Fine og ålreite rom med egen dusj og wc. Frokost er inkludert og er helt ålreit. Hyggelige folk som var flinke til å komme med tips om bl.a. steder å spise.
Terningkast: 5. Sentralt og fint, men prisen er litt stiv.
Jeg benyttet meg av hotellet i perioden 21.02.07-23.02.07

Norwegian blood, Geordie heart

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
Sv: Hotell-erfaringer ønskes
« Svar #2 på: 04. Juli 2007, 18:29 »
Jesmond Hotel
http://www.jesmondhotel.co.uk/

Beliggenhet: Osbourne Road, Jesmond. St. James Park og Sentrum 15 min til fots. 5 min til metro, buss 20m.
Pris pr. natt: Dobbeltrom 65 £, Enkeltrom 42 £ (vi fikk dobbel for 50 £)
Egen erfaring: TV på rom, sentral gate, bra bad, god frokost, trivelig personale. Frokost inkl.
Terningkast 5 (bra til en billig penge)
Jeg bodde der 5-10. april, vi kombinerte Newcastle - Arsenal med Sheffield borte. Flott tur
Torstein Vik Sundsfjord
« Siste redigering: 04. Juli 2007, 18:31 av torstein86 »
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Hotell-erfaringer ønskes
« Svar #3 på: 04. Juli 2007, 20:01 »
Tulip Inn
Gateshead, det er ''feil'' side av Tyne-elven i forhold til sentrum og St. James, så man må ta buss eller Metro til sentrum. Jeg tok bussen og det tok ca. 5-10min vil jeg tro.
7-800kr pr. rom ca.
Alt var veldig bra. Savnet absolutt ingenting på rommene, frokosten var god, det var maten i resturanten og (den går ikke inn i prisen), kort vei til en bensinstasjon dersom man skulle ønske seg en avis eller noe, og en 7-eleven (eller noe) og et konditori rett utenfor, badet var fint og det var god service (bortsett fra at stuepikene kom grytidlig om morgenen (ca 8 ) og spurte om de skulle vaske rommene for å slippe å ta rommene til de som ikke hadde stått opp enda).
Gir det 6 fordi jeg ikke kom på noen mangler, måtte i såfall være at det ikke er gåavstand til sentrum. Men det gjorde ikke meg noe siden det gikk buss rett utenfor hotellet.
Jeg bodde på hotellet i august i forfjor.
« Siste redigering: 04. Juli 2007, 20:09 av Håvard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Hotell-erfaringer ønskes
« Svar #4 på: 25. Okt. 2007, 18:31 »
Newcastle City Centre Premier Travel Inn

Like ved Eldon square, dvs ganske midt i sentrum.
Betalte 190 pund for 3 netter inkl full Engelsk frukost for 2 pers.
Veldig fornøgd, bra beliggenhet, stor bra dobbelseng, eget bad og generelt høg standard. Veldig hjelpsomme arbeidarar-
Terningkast 6, har ingenting å utsette på det.
Budde der frå 21-24 Oktober.
« Siste redigering: 27. Okt. 2007, 13:10 av Øyvinden »