20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4 spillere linkes til Newcastle  (Lest 4489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« på: 14. Nov. 2005, 17:14 »
Newcastle are being linked with moves for Anderlecht winger Christian Wilhelmsson and Aston Villa defender Gareth Barry.  
Graeme Souness is still on the lookout for new players and is hoping that chairman Freddie Shepherd will sanction another spending spree when the January transfer window opens.
If Shepherd does give the manager the green light then both Wilhelmsson and Barry are understood to be targets. Souness is known to have watched Wilhelmsson in action when he played against Liverpool in the Champions League a couple of weeks ago and his versatility appeals to the boss as he can play down either flank.

The 25-year-old is a regular in the Sweden national side and could be up for grabs when the window opens if Anderlecht have already crashed out of the Champions League.

Meanwhile, rumours are also rife that Villa defender Barry could be heading to St James' Park in a swap deal involving Lee Bowyer.

Villa boss David O'Leary is keen to link up with Bowyer once again and it is believed he is ready to offer the unsettled Barry as part of the deal.
 
http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=275356&l_id=1&t_id=52
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: 4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #1 på: 14. Nov. 2005, 17:16 »
Newcastle United manager Graeme Souness is planning to make a surprise January bid for Swiss World Cup left-back Ludovic Magnin, claim newspaper reports today.

The 26-year-old only signed for German outfit Stuttgart a few months ago but if reports are to be believed, that isn't putting Newcastle's interest off and a £2million offer could be tabled when the transfer window opens in the New Year.

Meanwhile the Toon have also been linked with Turkish striker Nihat who has been tipped to leave Real Sociedad on a free in the summer after spending five-seasons at the club.

http://www.upthetoon.com/forum/viewtopic.php?t=708
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #2 på: 14. Nov. 2005, 17:58 »
Er en ung danske som skal prøve spille på nufc, i følge Skysports
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=324861&cpid=8&CLID=4&lid=&title=Toon+trial+for+Dane&channel=premiership

Noen som vet noe om han?

plebbster

  • Gjest
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #3 på: 14. Nov. 2005, 18:12 »
Deilig! Alle disse spillerne er konge på FM!  :P

Neida. Chippen Wilhelmsson vil jeg ikke ha her i klubben. Han er ikke god nok. Da jeg så han spille et par kamper i Stabæk overbeviste han ikke tilstrekkelig.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #4 på: 14. Nov. 2005, 18:21 »
Han er nok den Nye Santiago Nunez 8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #5 på: 14. Nov. 2005, 18:38 »
hehe.. hvem av de mener du da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

  • Gjest
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #6 på: 14. Nov. 2005, 18:46 »
The danishboy.

Jeg har ikke hørt om gutten før, faktisk. Sikkert en god spiller siden vi snuser på ham.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #7 på: 14. Nov. 2005, 18:59 »
Husker Løvenkrands så og si var klar for Newcastle men så kom Laudrup og overtalte han til å spille for Rangers.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #8 på: 14. Nov. 2005, 21:20 »
Det at vi lar ungtalent prøve seg er berre heilt topp. Eit nytt kjempe talent no hadde vært knall.

Og Barry, det hadde vært ein candy av ein speler! Han kan jo nesten spele overalt! Hadde vært konge, sjølv om eg digger Bowyer.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #9 på: 15. Nov. 2005, 14:04 »
Christian Wilhelmsson: God spiller, men jeg tror ikke han hever oss betraktelig. Merkelig om Anderlecht plutselig vil godta et bud på £ 2M, de krevde mye mer i sommer da Inter og en del andre klubber skal ha vært interesserte.
Gareth Barry: God spiller, men har vært svak i lengre tid. I bytte med Bowyer? Høres interessant ut, mulig et miljøskifte kan få Barry tilbake til den formen han har vist ved tidligere anledninger.
Ludovic Magnin: Aner ikke. Om han er bedre enn Babayaro så kjøp, ellers gløm det.
NihatGod spiller det også. Blir han for lik Owen i spillestilen?
Carr har altfor få landskamper for England!

DanMan

  • Gjest
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #10 på: 15. Nov. 2005, 14:48 »
NIHAT!!!!  :D  Nå, DET hadde vært et kupp, å få en slik spiller gratis (selv om det betyr en smule oppblåste lønninger).

Barry er nok en anvendelig og god spiller, uten at jeg sitter inne med verdens beste kunnskap om fyren. Blir han ikke urimelig dyr er han et alternativ til forsvarspolstring. Selv liker jeg ikke tanken på å miste Bowyer, og dersom det blir et krav kan Barry bare være.

Den sveitsiske backen sier meg heller ingenting, og da ville jeg mye heller ha hatt f.eks. Lucas Neill som Souey kjenner fra tidligere samarbeid. Dessuten er jeg fornøyd med Baba, som i det siste, med noen kamper under beltet, virkelig begynner å vise hva som bor i ham.

Hadde forøvrig vært gøy med en skandinav i Newcastle.  :) Håper han er et stort talent vi får fatt i før noen andre.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #11 på: 16. Nov. 2005, 00:36 »
Christian Wilhelmsson kunne jeg ha likt å sett i Newcastle drakta. Hvertfall for 2mill.pund. Mener at da Tottenham ville kjøpe han i sommer var prisen mellom 5-7mill..

Gjør Svergie det bra i VM og "Chippen" imponerer vil nok prisen bli høyere og flere klubber kommer på banen!!

Solano kan jo heller ikke spille i hver kamp gjennom en sesong og litt konkurranse på høyre siden skader ikke..

Men dette er vel ikke gode nyheter for Milner??

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #12 på: 16. Nov. 2005, 00:43 »
Milner må skjerpa seg skal han komma inn på Newcastlke sitt lag.

Kan fort bli ein ny Viana. Låne ut låne ut Og Låne ut.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

  • Gjest
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #13 på: 16. Nov. 2005, 12:21 »
"Chippen" er på ingen måte god nok for Newcastle. Dersom en høyreving skal inn håper jeg som kjent på at det blir Odonkor. Men igjen, dette er neppe posisjonen som MÅ prioriteres.

Angående Milner har jeg fortsatt like stor tro på ham, og han vil nok spille endel kanskje allerede neste sesong. Solano blir, i likhet med de fleste andre, ikke yngre med årene, og samtidlig vil Milner kunne lære MYE av ham.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #14 på: 16. Nov. 2005, 23:39 »
Hvem i pokker er Odonkor? Har aldri hørt om han hvertfall...