20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 13208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #15 på: 02. Aug. 2007, 11:53 »
Da håper jeg at Carroll kan bli utlånt, og få litt fast spill!

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #16 på: 02. Aug. 2007, 15:03 »
fy faen dette må være årets tetteste signering, vi har 6 spisser og så skal vi spytte ut 80 mill på en spiss til. gå og legg deg sam allardyce
lt;3 Newcastle <3

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #17 på: 02. Aug. 2007, 15:27 »
Rekner med Smith er tenkt ein plass på mitbana. Noko anna ville vore idioti på Roeder nivå
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #18 på: 02. Aug. 2007, 15:32 »
Tror dere det er muligheter for at Luque blir tiltenkt venstrevingen utelukkende, slik at Zog kan brukes sentralt, inntil Crappy Duff returnerer?

Ser ikke helt tegningen til Allardyce her. Erstatte Dyers gode pasningsfot med en dårlig(ere).

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #19 på: 02. Aug. 2007, 15:44 »
altså hvis han skal erstatte dyer , så er smith et ræva valg. kunne til nød erstattet nicky butt som et rivgjern på midten, men kan ikke se for meg smith driver fremover som dyer. det er jævli crap spør du meg, smith har ikke en sjans til og være i nærheten av en dyer i form.
lt;3 Newcastle <3

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #20 på: 02. Aug. 2007, 15:46 »
altså hvis han skal erstatte dyer , så er smith et ræva valg. kunne til nød erstattet nicky butt som et rivgjern på midten, men kan ikke se for meg smith driver fremover som dyer. det er jævli crap spør du meg, smith har ikke en sjans til og være i nærheten av en dyer i form.

Kan vel godt hende smith er ment som anker. Mangler jo spillere der også.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #21 på: 02. Aug. 2007, 15:59 »
Lukter ialfall krutt av Barton-Smith sentralt
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #22 på: 02. Aug. 2007, 16:42 »
Lukter penger ut vinduet spør du meg, Alan Smith har strengt tatt ikke vært mye tess siden dagene i Leeds, og det begynner å bli en god stund siden.
Imponert over Man Utd som evt klarer å "redde" 6 millioner pund på en spiller de ikke har noe som helst bruk for.

forstå meg rett dog, jeg ønsker gjerne at jeg feilbedømmer Smith og skulle han komme håper jeg han vil gjøre det godt.

Generelt litt bekymret etterhvert over våre transfer dealings i sommer, noen gode kjøp/salg/kicks er gjort naturligvis, og 6 mill for Dyer er ikke noe problem. Men vi har ikke forsterket noe i nærheten slike jeg ville trodd for 1-2 måneder siden, nå er sesongen 10 dager unna og vi har en forsvarsrekke og tropp som over linja er syltynn. Jeg håper det blir tatt tak i, og at noen av de famøse millionene til Ashley blir dyttet inn i kassa

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #23 på: 02. Aug. 2007, 16:44 »
Nei Smith er ikke noen spesielt skadeutsatt spiller.

Jeg skriver det fordi jeg ikke tror han vil tilføre angrepet vårt noe som helst.  Det er den sterkeste linjen vi har.

Han kan gjøre en jobb på midtbanen, men dyer er utvilsomt en bedre midtbanespiller i mine øyne.

Derfor mener jeg at Dyer ut, og Smith inn gjør oss til et dårligere lag, eller tropp om du vil.

annern da.Du kan vell ikke ærlig talt mene at Smith gjør Newcastle til et dårligere lag?

Jo det mener jeg. Vi trenger ikke flere spisser, og Dyer er en bedre midtbanespiller en det jeg har sett av smith.  Hallo! vi kjøper en spiss, og skal bruke ham på midtbanen?  Tviler uansett på at han er tiltenkt en rolle i start 11, En god backup, men ikke like god backup som dyer.  


Men når sant skal sies så er Smith ern herlig spiller som blør for laget. Han kommer helt sikkert til å dra opp tenningsnivået på treningene og kampene når han spiller. Mye mer profesjonell en Dyer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #24 på: 02. Aug. 2007, 18:24 »
Smith er en grei erstattar han, kan være god og ha sidan han er så allsidig. Hadde vore skuffa om det hadde gått på bekostning av forsvarskjøp, men det kan virke som det ikkje gjer det. Så foreløpig ønsker eg Smith velkommen til Newcastle. Heller han enn Dyer egentlig.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #25 på: 02. Aug. 2007, 19:59 »
må huske at Big Sam har en spesiell spillestil, og jeg tror nok at Smith passer bedre inn i den enn Dyer.

Det er synd å miste Dyer, alltid hatt sansen for måten han spiller på, men hvis han ikke trives så er det jo like greit. Han begynner jo også å bli gammel, så selg mens vi har sjansen sier jeg.

Det som plager meg er at hvis Smith ikke skal spille på midten, så kommer garantert noen av spissene til å bli misfornøyde pga lite spilletid. Støtter kommentaren om å sende Carroll ut på lån, tror det er bra for både han og nufc per dags dato.

Noreng

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #26 på: 02. Aug. 2007, 20:17 »
Er dere dumme? Unnskyld at jeg spør, men jeg begynner å lure når dere tror alan smith er tiltenkt spissplassen

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #27 på: 02. Aug. 2007, 20:47 »
Alan Smith kan bekle midtbanen, såvell offensivt som defensivt, og spissplassen. Dette ser jeg på som utelukkende positivt. At han har innsats til tusen og ofrer ALT for klubben ser jeg også meget positivt på!

Hvor han evt spiller bryr jeg meg lite om, men jeg tror han blir flyttet litt rundt på banen, alt etter hvor vi har bruk for han. Og vi så jo hvor god og innsatsfylt han var i ManU sine siste kamper, etter at han kom tilbake fra skade. Slike spillere trenger "vi"!

Vi må heller ikke glemme at han står registrert med respektable 31 kamper i sin første sesong i ManU, og 21 kamper i sin andre sesong, men kunne nok fått betraktelig fler kamper hadde han ikke brukket benet!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #28 på: 02. Aug. 2007, 21:09 »
Greit nok at han har stor innsatsvilje, kan å score mål og at han har spilt mange kamper i mange tusen forskjellige posisjoner i Man Utd, men ferdighetsmessig er han milevis unna Kieron Dyer, og det er der jeg ser problemer. Han er ikke akkurat noen supersprinter, og han er ikke i nærheten av å ha Dyers teknikk. Så nøyaktig hvor stor bruk vi får for ham er jeg svært usikker på. Annet enn at vi har en spiller som gir absolutt alt hver gang, og som i det minste er betydelig bedre enn Matty Pattison (uten at det skal stort mye til).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #29 på: 02. Aug. 2007, 21:14 »
Jamen for faen. Se hva Dyer jevnt over har prestert i Newcastle-drakten, og drit i at han har ekstrem fart. Han har jo aldri hatt noen ekstreme playmakeregenskaper eller noen ekstrem pasningsfot. Forhåpentligvis får vi inn en mer profesjonell spiller som gir klubben mer i form av at han er mindre skadet.
Jeg er enig med Frode jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida