20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!  (Lest 5478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #15 på: 02. Aug. 2006, 15:01 »
Rolfern Skrev

- Duff/Luque Zoggy/Emre Parker/Butt Milner/Solano er en knallsterk midtbane som jeg mener ikke trenger forsterkninger.
 

Her er det et eller annet som ikke stemmer...


Butt er jo en genial backup spiller for parker, om han skulle bli skadet! Snakket med Butt da de var i Norge, og han gledet seg til den nye sesongen!

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #16 på: 02. Aug. 2006, 17:28 »
Glen Johnson er jo i Pompey som satser stort i år, han er dog bare ¨på lån.. Vi må heller ikkje Dyer som er en stor forsterkning når han er tilbake som kan spille både spiss og bekle alle posisjoner på midtbanen
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #17 på: 02. Aug. 2006, 18:01 »
Mange som drømmer her om opse å sekk, eller for å si det sånn. Klose å Kuyt eller kuyt å mido..?

Jeg tror heller ikke den løsningen om en spiss å tet talent til små penger. Det er slik Tjelskij kan drive med. Hente Scheva, som toppspiller, og et talent som Kalou, som talent. Dette koster ikke smått.

Men noe som helt sikker GR og FatFred driver med er å prøve å hente en klassespiss, la oss håpe det. Men hvem...?! Er Klose uaktuelt? Hva med Kuyt, har han blirr glemt? eller Defoe?

off, det er så mye å spekulere i at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #18 på: 02. Aug. 2006, 20:12 »
Campbell er ikkje det han ein gong var og Roeder har òg avkrefta alt som har vore av rykter. Han kan vi trygt gløyme. Glen Johnson har gått til Portsmouth, ikkje til Fulham.

Vi treng ikkje fleire midtstopparar. Vi treng ein god venstreback. Vi treng ein spelar av Bridge eller Magnin sitt kaliber. Helst fyrstnevnte, sjølv om klubben ser ut til å forkaste denne flotte moglegheita til å hente ein ny, britisk kvalitetsspelar til fair pris.

Av angriparar vil eg heller ha brukt litt ekstra, og skaffa sikker kvalitet, i staden for å handle inn 5-6 middelmådige til spottpris. Er det noko vi har lært etter Gullit-perioden er det at stallfyll aldri blir godt nok. Klose er fristande, men då blir det nok ut med Ameobi, noko eg ikkje er spesielt lysten på.

Yakubu frå Middlesbrough, der Southgate sitt "snill gut-kompleks" allereie har byrja å skape problem. Eller kanskje ein return for Lua-Lua? Ein spelar som er på veg vekk frå Portsmouth og som aldri skulle forlete SJP. Begge er one-man-attacks, som òg kan passe fint i spann med Ameobi og gi kjærkomen konkurranse til Luque.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #19 på: 02. Aug. 2006, 20:26 »
Lua Lua har nettopp skrevet under på ny kontrakt med Pompey, så han tror jeg vi kan glemme.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #20 på: 02. Aug. 2006, 20:36 »
Ja, det er så sant som du seier det. Det rotet i forkant av forlenginga, kan dog tyde på at forholdet mellom klubb og spelar ikkje er rosenrødt. Dersom Portsmouth blir sitjande i nedrykksklemma til neste år òg, reknar eg med vi får sjå ein transfer-request frå Lua-Lua..

Han er uansett alt for god for den klubben, sjølv om dei virkar til å satse litt sterkare med fransk-russaren.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #21 på: 02. Aug. 2006, 20:44 »
selvom ameobi har scoret nå stoler jeg ikke på han. glimter til innimellom, men etter min mening langt fra god nok til og være første valg. en fin backup er han derimot. NEED 2 nye spisser!
lt;3 Newcastle <3

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #22 på: 02. Aug. 2006, 23:28 »
Kjøper vi Kuyt, og får Luque opp og gå, så er vi ikke langt ifra. Med Ameobi som backup, kan vi kanskje vente med den siste spissen til Januar.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #23 på: 04. Aug. 2006, 13:57 »
Campbell er langt i fra det nivået han var på sitt beste, og kommer til å kreve en meget høy lønn. Det er bare å holde seg unna.

Skal Newcastle først handle inn en midtstopper så bør det være en som er bedre enn de alternativene som finnes i stallen per dags dato. Selv har jeg troen på at Boumsong kan komme tilbake på godt gammelt nivå i løpet av sesongen, ellers er det bare å selge. Bramble er en annen som i mine øyne har en "vinn eller forsvinn"-sesong i vente. Han har utvilsomt kvaliteter til å bli en god stopper, men han har fått nok sjanser. Gallas er i konflikt med Chelsea, og det er akkuratt den type midtstopper man bør handle inn. Men jeg tviler sterkt på at han er villig til å gå til Newcastle.

Yakubu er som nevnt en meget god spiller, men Boro kommer nok til å kreve en god slump med penger. Lua-Lua er brukbar, men ikke god nok som mer enn backup for en toppklubb som Newcastle. Kuyt var meget skuffende i VM, men der spillte han i feil rolle. I Nederlandsk serie har han derimot vært meget god.

Venstrebacken er et problem. Ellers synes jeg høyrebacken heller ikke er særlig sterk. Carr har vært en skuffelse, mye på grunn av skader, men Newcastle har ikke råd til å beholde spillere som er skadet 24/7. Bedre medisinsk oppfølging kan kanskje hjelpe, men min tålmodighet med Carr er i ferd med å renne ut. Denne spilleren som har altfor få landskamper for England var i sine velmaktsdager blant de beste høyrebackene i Premier League, la oss be for at han finner tilbake til god, gammel form!Når det gjelder venstrebacken så er Bridge et alternativ som sterkt bør vurderes. Woody er altfor mye skadet. Som jeg har sagt hundre ganger før så bør man heller låne Woody med opsjon på kjøp for å se om han noen gang kan gjennomføre 40-50 kamper i løpet av sesongen. Med den lønna han har så blir det svært dyrt å ha han tilgjengelig 20 kamper i løpet av sesongen. Forståelig at Real Madrid vil kvitte seg med han. I form er han derimot en glimrende stopper...Det blir en altfor stor risiko å kjøpe han fri for kontrakten .

Butt god nok som backup?Mulig det, men han er en av de best betalte spillerene i klubben!Galskap!Parker er utvilsomt en bedre spiller, og å bli kvitt Butt fra lønningslista bør være en oppgave for Roeder.
Carr har altfor få landskamper for England!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
2/4 er komplett - Newcastle nærmer seg topp 6!!
« Svar #24 på: 07. Aug. 2006, 22:10 »
Carr er Irsk, men dog...

Helt enig i at Butt er overbetalt. Nå forsvinner jo Faye (kanskje til fordel for Gravesen), og da sitter vi igjen med en midtbane som det oser kvalitet, og ikke minst god dekning på alle plasser, av.