20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ryanair starter flygning til Newcastle fra Moss lufthavn Rygge.  (Lest 12275 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Dette er jo egentlig ganske bra. Fordi de 3 gangene jeg er over per sessong, så er det dyrt å reise fra Trondheim via Stavanger også til Newcastle

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sjekket priser fra Trondheim til Rygge idag, og det kostet 395 kr en vei. Så Rygge-Newcastle er en aktuell rute for oss trøndere

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Flott at denne ruten opprettes- mangler bare at widerøe flyr Bodø-Rygge snart da :)
Flyr ikke Norwegian Rygge-Bodø?
ikke det jeg vet. De flyr Gardemoen-Bodø, men nå har jeg jo en bror og hans familie på Vestby så er vel ganske greit å evt campe der på sin reise.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Gardermoen-Rygge er ikke lange turen med tog da, er en drøy time med bil om det ikke er veldig mye trafikk.
Litt usikker på om det går tog direkte til flyplassen der, men det burde det vel være.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
"Problemet" kan sannsynligvis være å få det til å klaffe ned fra Bodø/opp til Bodø samme dag  som man reiser ut/ kommer tilbake, uten at jeg har sjekket det spesifikt.

Otto

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Blir spennende å se om de klarer å holde denne ruten oppe, de la jo ned ruten mellom Torp og Newcastle ganske så raskt. Men skal helt klart benytte meg av dette tilbudet til høsten, litt lei av å betale 2000 for å dra til newcastle
Dæven hadde jeg kommet unna med bare 2k så hadde jeg vært i Newcastle LANGT oftere... Er heldig om jeg kommer unna med det dobbelte... ;)

Flott at denne ruten opprettes- mangler bare at widerøe flyr Bodø-Rygge snart da :)

Hehe prøver å variere reisingen litt, samt det er grenser for hva en student kan ta seg råd til  ;D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Driver å sjekker priser på turer til Newcastle til høsten, og ser at når jeg bestiller på ryanair, kommer det opp noe som heter online check-in.
Betyr dette at jeg MÅ sjekke inn på nettet?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Driver å sjekker priser på turer til Newcastle til høsten, og ser at når jeg bestiller på ryanair, kommer det opp noe som heter online check-in.
Betyr dette at jeg MÅ sjekke inn på nettet?

Ja, du må det, og i tillegg betale for det.  :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Hvordan er det i forhold til å sjekke inn fysisk a?
Når man sjekker inn fysisk, får man jo en flybillett i handa...
Når får man den ved å sjekke inn på nettet?

Mulig jeg virker dum her, men aldri gjort det før ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Hvordan er det i forhold til å sjekke inn fysisk a?
Når man sjekker inn fysisk, får man jo en flybillett i handa...
Når får man den ved å sjekke inn på nettet?

Mulig jeg virker dum her, men aldri gjort det før ;)

Du må printe det ut, fysisk leverer du vel bare bagasjen og går igjennom sikkerhetssjekk etter hva jeg husker.
Når vi dro var det ikke jeg som styra med det, men det var vel sånn det funka.

Peter

  • Gjest
Det er riktig det Offe87 sier.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
En av lokalavisene i Fredrikstad hadde denne uka to sider om Newcastle som reisemål og flygningen fra Rygge. Meget god reklame!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Hei!

Jeg skal til Newcastle 12.juli på konsert. Når lønner det seg å bestille, ser at de ligger rundt 1000 kroner nå tur retur, blir det billigere eller bare dyrere?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Leste en artikkel som sa at det rent statistisk skal være billigst å bestille åtte uker i forveien. Hender jo det kommer kampanjer, så er nok greit å ha litt is i magen.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Da gjør jeg det! Takk for svar :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/