20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1140 på: 29. April 2014, 22:36 »
Få ut fingeren og klon den mannen umiddelbart. Unikum.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1141 på: 29. April 2014, 22:39 »
Så jævlig herlig! Nå håper jeg bare CR7 putter tre i finalen og står fremst i bussen med trofeet over hodet igjennom Madrids gater!!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1142 på: 29. April 2014, 22:43 »
Så jævlig herlig! Nå håper jeg bare CR7 putter tre i finalen og står fremst i bussen med trofeet over hodet igjennom Madrids gater!!

Excactly! Tør bare ikke jinxe det. Er tross alt tre lag igjen som alle har folk jeg unner et CL-trofé nå.

Bayern Munchen leverte legendariske kamper i semifinalen i fjor og gjør det samme i år igjen. Fantastisk!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1143 på: 30. April 2014, 22:18 »
Ahhhh, så rått med AM! Måtte de vinne hele dritten i år.
Nei.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1144 på: 30. April 2014, 22:33 »
Jepp! Heia Athletico  :toon:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1145 på: 01. Mai 2014, 09:42 »
En utrolig bra finale! Akkurat det jeg håpet på! Liker Real veldig godt, men liker også årets utgave av Atletico. Vet ikke helt hvem jeg håper vinner, men er alltid gøy når "underdogsa" (selv om de leder La Liga) vinner!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1146 på: 24. Mai 2014, 21:36 »
Ikke akkurat så mye fyrverkeri som jeg håpte på, men sykt kult at AM leder. Håper de klarer å dra det i land!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1147 på: 24. Mai 2014, 21:45 »
Helt rått med Atletico Madrid. Måtte dette holde helt ut. Jeg har ikke trua, men fy faen så morsomt dette kan bli om det går veien.
Nei.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1148 på: 25. Mai 2014, 11:23 »
Aldri sett en bedre fotballkamp.

Følelsen da King Ramos headet inn i 94. minutt kan faktisk ikke beskrives. Totalt sett var kampen noe av det råeste jeg har opplevd. :D
« Siste redigering: 25. Mai 2014, 11:31 av plebUTG »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1149 på: 25. Mai 2014, 13:21 »
Aldri sett en bedre fotballkamp.

Følelsen da King Ramos headet inn i 94. minutt kan faktisk ikke beskrives. Totalt sett var kampen noe av det råeste jeg har opplevd. :D

1.omgang var no ganske so kjedeleg. Har sett mange kampar som var betre enn denne. Hadde ikkje Real skåra so hadde vel det heller vore ein skuffande kamp av dei og av Ronaldo spesielt.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1150 på: 25. Mai 2014, 13:38 »
Var nok mer hele stemningen hvor jeg satt (og hvem jeg satt med), den fantastiske avslutningen og det faktum at umenneskelige Ronaldo fikk scoret 17 (!!!!?) mål i Champions League.

Alt var perfekt. En helt perfekt finale.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1151 på: 25. Mai 2014, 13:52 »
Spesielt dersom dere forventa dere hurrafotball med Atletico i finalen. Syns kampen var akkurat som forvent. Selv om det var så som så med finspill var der en enorm nerve.
Det var dog bittert å se den jævla møkkaklubben vinne et trofè, men så defensive Atletico ble utover i andreomgang var det nok dessverre fortjent. Allikevel all ære til et fantastisk kollektiv som tross alt vant selveste ligaen med en innsats jeg knapt har sett maken til. Helt rått!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1152 på: 26. Aug. 2014, 22:19 »
Dagens Celtic lag ville slitt i PL.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1153 på: 26. Aug. 2014, 22:29 »
Vil nesten driste meg til å si at de er elendige! Spilte bra første 15-20 av andre omgang, men ikke bra nok!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1154 på: 26. Aug. 2014, 23:26 »
Ja, så kampen selv. Kampene mot Legia og oppgjørene mot Maribo viser at de ikke har noe å gjøre i årets CL. Var jo til tider tippeliganivå på det de gjorde.