20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #795 på: 22. Mai 2012, 15:27 »
Blir ikke mer mandig enn dette!!

Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #796 på: 22. Mai 2012, 16:11 »
Som sagt; den egentlige bakgrunnen for Messi vs Ronaldo-diskusjonen begynner mer og mer å komme til synet når man ser hvem som ser ned på folk som ser bra ut og hvem som ikke gjør det.   ;)

That´s just 60 pages thrown away.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #797 på: 22. Mai 2012, 16:14 »
Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å svare trolling, men for min egen del så ser jeg absolutt ikke ned på CR, men å si at han er "a real man" blir vel litt litt snålt i min verden, når han bruker sminke og tånegllakk eller hva det heter..

Men det betyr ikke at han ikke ser bra ut :p
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #798 på: 22. Mai 2012, 17:25 »
Synes det er merkelig at vi bruker over to sider på her på å diskutere utseendet til andre mannfolk. Det burde være særs irrelevant.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #799 på: 22. Mai 2012, 21:15 »
Absolutt! Min helt ved siden av Shearer er Pavel Nedved. For en GUD! Ellers husker jeg at jeg digga Batistuta og Ortega under VM 98.

Batistuta var en favoritt blandt de sjeldne. Men jeg har 2 argentinere foran han på listen, det er Maradona og Caniggia. Det radarparet der var fantastiske å se på. Laudrup brødrene sammen med Elkjær var også store favoritter.
Roberto Baggio og Gazza er også 2 profiler jeg hadde veldig sansen for. Baggio var jo helt fenomenal i 1990 og 1994, mens Gazza styrte showet på hjemmebane i 1996.
Ellers er jeg enig i at Pavel Nedved var en strålende fotballspiller. Absolutt oppe blandt de beste midtbanespillerne igjennom tidene. Litt uflaks når det kom til de aller største trofeene. Kunne ikke spille CL finalen i 2002/03 på grunn av gule kort, endte med at Juventus tapte på straffespark for Milan. Tapte også finalen i EM i 1996 mot Tyskland på Golden goal. I EM 2004 var det Hellas som stoppet dem i ekstraomgangene i semifinalen. Pavel Nedved har hatt litt "uflaks" sånn sett.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #800 på: 27. Mai 2012, 13:24 »
Jeg vil for min egen del legge til Paolo Maldini i legenderekkene, han innfrir på absolutt alle punkter!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #801 på: 30. Aug. 2012, 18:47 »
Shitty, Real, Dortmund og Ajax. Den lukter det faen meg svidd av!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #802 på: 30. Aug. 2012, 18:51 »
City med ny group of death!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #803 på: 30. Aug. 2012, 18:54 »
Det blir mange herlige kamper :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #804 på: 30. Aug. 2012, 20:29 »
Hadde jo håpt på PSG der fra pulje tre. Hvorfor gikk ikke det an?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #805 på: 30. Aug. 2012, 21:25 »
Manu heldige igjen ja. Sjokkerende.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #806 på: 30. Aug. 2012, 21:50 »
Man U får den letteste og City den vanskeligste gruppa igjen.. Sjokk!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #807 på: 30. Aug. 2012, 21:51 »
Det er FULLT FORTJENT. Shitty skal da faen ikke spasere til topseeding i CL uten å ha en dritt å vise til av E-cup-resultater.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #808 på: 31. Aug. 2012, 10:02 »
Manu heldige igjen ja. Sjokkerende.
ManU var heldige med gruppetrekninga i fjor også, og gjorde regning med at det kom til å bli en enkel spasertur til åttendedelsfinale. Jeg synes såvidt å erindre at det ikke gikk fullt så smertefritt...

Joda, denne gruppa er nok enklere. MEN, kampene skal spilles først. Og jeg tror ikke noen av lagene i gruppa kan regnes som walk-over. Jeg har sett ManU drite seg ut før.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #809 på: 31. Aug. 2012, 14:45 »
Får bare krysse fingrene for City og Real videre...har dessverre troen på at Dortmund kan føkke det opp.