20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184148 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #210 på: 27. April 2011, 22:16 »
Eg HATA spansk fotball. Såg 1 omg og det var meir enn nok. Småkvalm! Synd at eit av lagi går til finalen. Håpar dei verte grusa av Scums...


kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #211 på: 27. April 2011, 22:39 »
Eg HATA spansk fotball. Såg 1 omg og det var meir enn nok. Småkvalm! Synd at eit av lagi går til finalen. Håpar dei verte grusa av Scums...

Nei, fy faen.. Er det en ting i fotballen som gjør meg kvalm så er det å se Ferguson og den gjengen hans løfte trofeer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #212 på: 27. April 2011, 22:44 »
Enig med kø1! Alt er bedre enn man utd. Jeg liker barcelona, men ikke i dag. Kjedelig fotball og en haug med filminger. Spesielt pedro synes jeg er mongo med alle de stygge filmingene!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #213 på: 27. April 2011, 22:49 »
Ikke i dag? Hva skal Barca gjøre da? De spiller jo mot 11 mann i forsvar. En latterlig kamp fra Real Madrid i dag. På hjemmebane kan man ikke opptre slik, selv om man møter Barcelona.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #214 på: 27. April 2011, 22:53 »
Ikke i dag? Hva skal Barca gjøre da? De spiller jo mot 11 mann i forsvar. En latterlig kamp fra Real Madrid i dag. På hjemmebane kan man ikke opptre slik, selv om man møter Barcelona.
Spot on. Skjønner ikke at det er mulig å mene noe annet!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #215 på: 27. April 2011, 22:53 »
Jeg digger tysk fotball.
Dortmund tar gull og vinner Champions League innen 3 år vist de beholder laget å for inn en skikkelig goalgetter ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #216 på: 27. April 2011, 23:01 »
Er ikke bare dagens kamp jeg tenker på. Synes det er på den måten HVER gang jeg ser barca spille. Nå ser jeg som regel bare de store kampene barca spiller( CL-oppgjør, El Classico osv.) så er mulig de opptrer på en annen måte mot svakere motstand, men det er sjelden jeg føler meg underholdt av barca. Blir faktisk overaskende ofte søvndyssig av å se barcakamper. Barca er flott for de som vil se 1000 perfekte kortpasninger på 90 min, men dersom du ønsker kamper med fart og spenning er virkelig ikke barca tingen.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #217 på: 27. April 2011, 23:19 »
Ikke i dag? Hva skal Barca gjøre da? De spiller jo mot 11 mann i forsvar. En latterlig kamp fra Real Madrid i dag. På hjemmebane kan man ikke opptre slik, selv om man møter Barcelona.

Det er sant. Var mer en kommentar til at de ikke spilte så bra og morsomt som vanlig :-)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #218 på: 27. April 2011, 23:32 »
Det ble ikke helt den kampen jeg hadde håpt på. Mye latterlig oppførsel på banen, men mål #2 er en fryd for øyet og gjorde det til 90 minutter jeg ikke angrer på å ha sett. For en fotballspiller Messi er. Det er helt vilt!

Og jeg håpte selvfølgelig på Barcelona. Hadde vært morsomt med Schalke 04 mot Barcelona i finalen, men tviler veldig på at Schalke 04 skal greie å vinne med tre mål i neste kamp.
Nei.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #219 på: 27. April 2011, 23:53 »
Flau fotball av Real Madrid, mener jeg i hvert fall. Passivt, lite aggressivt og hodeløst - spesielt i andre omgang. Hadde håpet at Ronaldo (igjen...) skulle senke Barcelona, men den gang ei. Nå er løpet kjørt for Real Madrid i hvert fall, så da er det bare å håpe at Barcelona knuser Manu i finalen.

Andre enn meg som mener at Pepe sitt røde kort var litt strengt?

Dommeren blir vel påvirket av at drittungen ligger nede og hyler i "smerte", mens samtlige andre Barcelona-spillere løper bort til dommeren for å fremprovosere kortet. Real var ikke stort bedre på dette området altså, men det var provoserende å se på.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #220 på: 27. April 2011, 23:56 »
Altså, det er jo i utgangspunktet en avgjørelse som kan forsvares, om enn noe streng, problemet er jo bare at det aldri dømmes på. Hadde man alltid gitt røde kort på slike taklinger hadde det forhåpentligvis vært færre av dem. Men jeg tror kanskje det er en større feil at dommere vanligvis ikke tar disse enn at denne blir tatt.

Ellers er det jo en tragedie å se at en såpass god spiller som Alves alltid må filme så jævlig.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #221 på: 28. April 2011, 00:07 »
Ja, enig i at de sjelden dømmes på - noe som gjør det litt bittert da jeg sympatiserer en del med Real Madrid & Ronaldo. Men det virker å ha blitt en klassiske greie i disse "El Classico"-oppgjørene at samtlige spillere (for både Real og Barca) på død og liv skal storme mot dommerne i håp om å få utvist en på motstanderlaget.

Du så jo når han Pedro løp inn i Arbeloa i første omgang - en situasjon som liknet mer på frispark til Real enn gult kort til Arbeloa. 11 av 11 Barcelona-spillere sto rundt dommeren da han viste det gule kortet.

Vet ikke om det er spansk fotball som er sutrete generelt, men synes det er en uting.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #222 på: 28. April 2011, 02:13 »
Syns det er sånn hver gang jeg ser spansk fotball.

http://www.dagbladet.no/2011/04/27/sport/fotball/champions_league/barcelona/real_madrid/16330216/

Mourinho MÅ jo få en saftig bot for dette? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #223 på: 28. April 2011, 06:35 »
Einaste eg såg, var to lag med fleire gode skodespelarar. Og at 22 spelarar skal omringa dommaren for kvart frispark er heilt latterleg.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #224 på: 28. April 2011, 09:35 »
Skuespill, drama og temperatur er generelt sett en underholdende del av fotballen, mener nå jeg. Men selvsagt er det bittert om motstanderne til favorittlaget driver med "juks."

Uansett fikk jeg ikke sett kampen i går, så kan ikke uttale meg spesielt om den. Høres ut som om det var en ekstremversjon, der spillet ble helt ødelagt.