20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 452622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TommyWee

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1275 på: 08. Juli 2013, 18:01 »
Gouffran? Anita? Sliter virkelig med å se for meg midtbanen med såpass mange gode alternativer vi har. Vi er godt rustet der.

Sinclair hadde vært en deilig signering.
« Siste redigering: 08. Juli 2013, 18:04 av TommyWee »

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1276 på: 08. Juli 2013, 18:17 »
Breaking News: RUMOURS are flying around that Newcastle are getting ready to make a £9.5 million bid for relegated side QPR's Adel Taarabt.

Si i det minste hvor du har det fra da. Det er ille nok at folk insisterer på å poste det verdiløse dritet til indykaila og lignende her, men om alle og enhver skal poste slike småsnutter uten kilde så kan vi like greit poste "[random spiller] linket til Newcastle for [random sum]", alle sammen.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1277 på: 08. Juli 2013, 19:35 »
Så vidt jeg vet var det bare en tilfeldig fjott som skrev det der på Facebook.
Oscillons From The Anti-Sun

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1278 på: 08. Juli 2013, 19:42 »
Høres så gyldig ut når det er 9,5 mill istedenfor 10. Bare piss, virkelig ikke der vi trenger å se etter forsterkninger!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1279 på: 08. Juli 2013, 19:47 »
Du ba meg svare på hvor jeg har det fra at Ashley og co har løyet om ting. Jeg gav deg en rettslig kjennelse som bevis på at klubben under Ashley bedrev løgn og feilaktig sverting av King Kev som en del av en PR-jippo. Siden du sier at alt som kommer fra klubben må være slik ting er - og at alt annet er bull så må jeg jo nesten vise at det er store huller i din argumentasjon.

Mulig King Kev har feil syn på hvordan en klubb skal drives, men faktum er nå uansett at han og vi supportere ble ført bak lyset den gang av Mike Ashley og hans kumpaner. Du er relativt naiv om du tror King Kev på noe tidspunkt sa seg villig til å la Dennis Wise avgjøre hvilke spillere som skulle kjøpes/selges til han da han tok jobben. Og ihvertfall er du naiv om du anser King Kev som en arrogant jævel fordi han satte seg mot det å låne Nacho for å smøre søramerikanske agenter. Ser ikke at King Kev er en arrogant jævel fordi han sto på prinsippene sine, og i etterkant fikk en rettskjennelse som beviste at han hadde vært ærlig og redelig i pressen i ettertid. King Kev er for meg en stor helt hvis Mike Ashley prøvde sverte navnet på. Endel fans ble ledet til å tro at King Kev var en fjott, helt til den knusende dommen kom. Du må gjerne mene at King Kevs syn på hvilke oppgaver en manager skal ha er gammeldags, men det er en lang vei fra å ha et erkebritisk syn på fotballen kontra det å være en arrogant jævel.

Den mest arrogante, bortreise dinosauren i engelsk fotball har nå uansett Mike Ashley nettopp ansatt som DoF.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1280 på: 08. Juli 2013, 20:34 »
Vil mye heller ha Marveaux i 11'eren enn Taarabt.

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1281 på: 08. Juli 2013, 20:34 »
AJAX ENGLAND ?@Ajax_ENG
De Boer: If a club called regarding Siem de Jong, and there is a good deal, we will shake hands and wish each other good luck. #AJAX

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1282 på: 09. Juli 2013, 00:19 »
Loic Remy news

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-transfer-news-loic-remy-2039191

Newcastle ready to offer player-plus-cash for French striker Loic Remy

Alan Pardew is willing to part with £6million and Steven Taylor for the QPR star, who wants to remain in the Premier League


Interessant ikkesant ? Vel det stopper ikke der

''Pardew told Taylor he could leave and now the clubs are trying to hammer out all of the small details''

We might have a live one folks  :frenetisk:
« Siste redigering: 09. Juli 2013, 00:21 av Leon »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1283 på: 09. Juli 2013, 00:29 »
Syns det virker veldig rart om vi skal gi fra oss Tayls når vi tilsynelatende jakter en stopper og er ute etter å kvitte oss med Willie. Om vi ikke plutselig ofrer Tayls for en spiss og henter inn en stopper, samt lar Willie forbli fjerdevalg.
Enda smått skeptisk - men vi får se.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1284 på: 09. Juli 2013, 00:36 »
Ja blir spennende. Nå føler jeg det er noe i lufta her,  allt for stille og lite links i det siste. Men Taylor trenger vi jo, og williamson er qpr matriale  ;D

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1285 på: 09. Juli 2013, 01:47 »
Dersom vi selger Tayls og beholder Willo blir jeg mildt sagt sjokkert. Men Willo måker jo ofte ballen lengre opp enn Tayls, og det betyr mye for Pardew.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1286 på: 09. Juli 2013, 07:28 »
Williamson er perfekt for QPR no når dei er i Championship. Satsar på det er han pluss litt pengar. Uansett litt rart at me prøver oss på Remy då han er sikta for valdtekt.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1287 på: 09. Juli 2013, 08:46 »
Nå som Ranger er ute, må vi jo få inn en ny potensiell voldtektsmann (sorry, kunne ikke dy meg)

Taylor til QPR virker veldig rart synes jeg. Willo+cash for Remy hadde derimot vært en superdeal. Hvis vi får inn Sinclair og en stopper i tillegg er jeg fornøyd med sommerhandelen. Ut: Amalfitano, Gosling, Shola (hvis han selv vil)

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1288 på: 09. Juli 2013, 09:34 »
Har ikke Remy en klausul på £8 mill eller noe? Bare mener jeg har sett det et eller annet sted...

Som fler andre her sier, virker det merkelig at vi skal sende Saylor pluss £6 mill andre veien.

Men rykter er heldigvis bare rykter til det motsatte er bevist.

Slenger meg på håpet om at det er Willy og en bunke med £-sedler som tar turen til London. Da kan vi både få en vi vil ha, og kvitte oss med en vi ikke lenger vil ha. Sier de nei til Willy og cash, kan vi bare slenge inn £8 mill (dersom dette faktisk er klausulen) og få lov til å prate med fyren om ikke annet.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1289 på: 09. Juli 2013, 09:47 »
Nekter å tro at Saylor går noen steder. Klausalen er på 8 mill, tviler på at vi sender noen andre veien.