20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Martin O'Neill  (Lest 1914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Martin O'Neill
« på: 01. Okt. 2006, 13:42 »
Ubeseiret med Villa fremdeles. Poeng på Emirates Stadium og Stamford Bridge. Og det med et drittlag som papiret ikke skal havne blant de ti beste i ligaen.

Det er bare å ta av seg hatten for geniet Martin O'Neill. Riktignok er jeg rimelig sikker på at det kommer til å sprekke ettersom Villa har et tynt og svakt lag, men han har i åpningen virkelig vist at hans taktiske klokskap ikke står tilbake for noen.

I etterpåklokskapens navn burde vi selvsagt gjort det vi kunne for å få ham til SJP på slutten av forrige sesong, men det blir bare en fattigmanns trøst er jeg redd...

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Martin O'Neill
« Svar #1 på: 01. Okt. 2006, 22:19 »
Synd at han ikke gikk til oss....Han gjør noe som mange andre lag ikke gjør; satse på unge spillere og bruke dem fast....
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Martin O'Neill
« Svar #2 på: 01. Okt. 2006, 23:04 »
Nja,,, Venter litt med å ta av meg hatten. syns ikke Harry Redknapp er noe særlig selv om Portsmouth har startet bra, heller..

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Martin O'Neill
« Svar #3 på: 02. Okt. 2006, 09:54 »
Sant nok, men O'Neill har vist at han er en god trener...Hvis jeg sier Celtic, så skjønner du vel resten...
Han er utvilsomt en god trener...
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Martin O'Neill
« Svar #4 på: 02. Okt. 2006, 21:40 »
Han gjorde det bra i Celtic ja, men jeg er mer imponert over hva han gjorde med Leicester.
Carr har altfor få landskamper for England!