20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2 Divisjon avdeling 3  (Lest 21114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

  • Gjest
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #30 på: 14. Juni 2005, 13:30 »
Når var denne kampen? Klart, vi hadde våre problemår, men det skyldes i hovedsak håpløs økonomi og en elendig trener (som nå er sjef i RBK  :lol: ). Og hvilken keeper det kan være skjønner jeg ikke, da vi stort sett har vært stødige der (Fredrikstad-keeper Steinar Sørlie kommer fra oss). Den eneste keeperen jeg husker og som jeg gremmes av er Kenneth Flack, nåværende Kolstad-keeper (ja, vi fikk prakket ham bort til Strindheim  :lol: ), som er hysterisk dårlig. Tror han bare spilte et par kamper for oss - og godt er det!
Vi stabler oss på beina igjen nå, har to tidligere storspillere for klubben som trener og ass. trener, og laget er fullt av unge, store talenter.

Men dette tar jeg mer om på Byåsen-tråden jeg håper å få opprettet i løpet av uka. Hjemmesida til BIL er litt ugjestmild for øyeblikket, og jeg må da ha bilder.  8)
Mer fra Byåsen kommer.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

  • Gjest
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #32 på: 14. Juni 2005, 13:38 »
Ahh, Saksen var reservekeeper, det forklarer mye. Det samme gjør den åpenbare kvalitetsforskjellen på lagene. Det er jo tippeligaspillere på FKH fra denne tiden!  :lol: Og vi har tren spillere igjen fra disse kampene: Thomas Rønning, Thomas Dahle og Patrick Johansen. Førstekeeper Isaksen var god, men når vi spiller borte mot FKH med DET laget vi gjorde, var 5 baklengs respektabelt for ham. Regner med han hadde det hektisk nok. Huff..Vonde minner.. Men de er forbi nå.  8)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #33 på: 14. Juni 2005, 17:51 »
Ingen som har sagt at Byåsen er bedre enn Sogndal. Det skal litt til for en bydelsklubb som Byåsen.

Jeg skjønner at Jotun "bare" er et lokalt 2. divisjonslag, men noe må det da være som gjør at du følger dem så aktivt, som man kan få inntrykk av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #34 på: 14. Juni 2005, 19:49 »
Det bor da flere folk på Byåsen enn i Songdal=)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #35 på: 14. Juni 2005, 20:03 »
Sitat fra: "Mushans"
Det bor da flere folk på Byåsen enn i Songdal=)

Joda, det gjør det nok, men Sogndal har hele bygda for seg selv, Byåsen lever i en grusom skyggetilværelse, i skyggen av Rosenborg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #36 på: 14. Juni 2005, 20:10 »
Sant, var å såg Byåsen - Rosenborg 2 her en dag.. Bli imponert over Byåsen, men enda mer skuffet over Rosenborg 2 som stilte med 4-5 landslagspillere..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "