20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Africa Cup Of Nations  (Lest 15926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Africa Cup Of Nations
« Svar #105 på: 07. Feb. 2008, 23:38 »
Jeg må si jeg har aldri sett et mer organiset og pliktoppfyllende lag enn Egypt. Jeg har aldri sett maken. Litt surreal. Nesten samtlige spiller i hjemlig liga og har stålkontroll på verdensstjernene på Elfenbenskysten. Dog likte jeg ikke de utallige skuespillene deres i det hele tatt. Rett og slett idiotisk og saboterende. Hører ikke hjemme noen steder.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Africa Cup Of Nations
« Svar #106 på: 07. Feb. 2008, 23:39 »
Egypt har et fantastisk kollektiv. De spiller virkelig som et lag. Og det som er mest imponerende er at de nesten utelukkende har spillere fra hjemmelig liga.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Africa Cup Of Nations
« Svar #107 på: 08. Feb. 2008, 00:07 »
Overrakende resultater hadde sett for meg Ghana-EK i finala og ikkje bronsefinala.
Følte EK var utrolig puslete når det kom til 20 metern hadde ein drøss med spillere der framme men klarte aldri utnytte det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Africa Cup Of Nations
« Svar #108 på: 08. Feb. 2008, 11:20 »
Ja dette var da høyst merkelig resultater.
Men fotballen er varm å rund der nede å ;)
Uansett, så ser det ut til at Geremi spiller bra der nede, håper det fortsetter i Newcastle så kansje vi kan få noen millioner for han til sommeren.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Africa Cup Of Nations
« Svar #109 på: 09. Feb. 2008, 02:56 »
Jeg gleder meg til å høre Bikeys forklaring på det syke overfallet hans. Det første jeg gjorde var å le når jeg så det. Sprøtt rett og slett! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Africa Cup Of Nations
« Svar #110 på: 10. Feb. 2008, 11:08 »
Et meget skuffende mesterskap for Elfenbenskysten! De klarte å rote vekk bronsemedaljen til Ghana også. De hadde vel heller sett for seg en gullfeiring med det mannskapet.