20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatlag # 1  (Lest 17642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #45 på: 23. Mai 2008, 11:02 »
1. Liverpool
2. ManU
3 Ingen spesielle.


Dette er egentlig de 2 eneste lagene jeg ikke klarer å heie på. Har sett kamper med disse supporterne, og prøver jo å være grei kar og virke sympatisk... men jeg jubler hver gang de slipper inn mål... noe som faktisk er alt for sjeldent... ;)
Han kom, ble mett og dett var dett....

mrlove

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 73
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #46 på: 23. Mai 2008, 13:11 »
Nr 1 er helt klart schumchester....
Nr 2 er lik 1 men enga...
Nr 3 er liverpool
Nr 4 er spuds....
oger

RHCP14

  • Gjest
Sv: Hatlag # 1
« Svar #47 på: 30. Mai 2008, 13:37 »
Mitt hatlag nummer 1 er begynt å bli Spurs asså. Jævli dritt at dei alltid skal legge seg borti dei samme spillerene som vi vil ha.

1. Spurs
2. Liverpool
3. Man Utd

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #48 på: 01. Juni 2008, 01:54 »
I Norge er det helt klart VIF.

I England blir det nok ManU. Mest pga alle "supporterene" de har, og litt pga Ronaldo er SCHTØGG.

Kunne ikke vært mer enig!!!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #49 på: 02. Juni 2008, 05:29 »
1. Uten tvil, er Mackems.. Sier som en Geordie jeg møtte i Newcastle. As long as our season is shite, it gets better if Sunderland is relegated :)
2. De to store. Chelsea og Man Utd, alltid hatat Man Utd, men Chelski er jo steget høyt på listen fordi de er et kjøpelag.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #50 på: 03. Juni 2008, 19:53 »
1. Uten tvil, er Mackems.. Sier som en Geordie jeg møtte i Newcastle. As long as our season is shite, it gets better if Sunderland is relegated :)
2. De to store. Chelsea og Man Utd, alltid hatat Man Utd, men Chelski er jo steget høyt på listen fordi de er et kjøpelag.

Aldri forstått kva som er "kjøpelag" og kva som er ikkje...

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #51 på: 04. Juni 2008, 12:15 »
Vanskelig å rangere, eneste laget som gjelder er Newcastle. Resten gir jeg f i. Men omtrent slik blir min hatliste:
 
1. Liverpool
2. S`land
3. Man u/Chelski/Spurs/Rosenborg....

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #52 på: 04. Juni 2008, 20:08 »
inegn som hater arsenal faktsik...

Jeg gjorde ikke det sjøl heller for noen år siden, men det var til jeg ble kjent med den kvalmeste supporter ever. Får alltid masse pes når vi stinker, og taper arsenal, ja så er det dommeren sin feil, gressmatta, kald trekk u name it... og så har de ALLTID 20-2 i målsjangser. å se de eller scum tape er bare helt fantastisk
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #53 på: 05. Juni 2008, 05:52 »
1. Uten tvil, er Mackems.. Sier som en Geordie jeg møtte i Newcastle. As long as our season is shite, it gets better if Sunderland is relegated :)
2. De to store. Chelsea og Man Utd, alltid hatat Man Utd, men Chelski er jo steget høyt på listen fordi de er et kjøpelag.

Aldri forstått kva som er "kjøpelag" og kva som er ikkje...

Tja, naa er jeg litt usikker paa om du har faat med deg hvor mange millioner chelski har brukt siden Roman tok over der i gaarden, men jeg vil i alle fall sette de paa listen over kjoepelag..

Bare saann for aa presisere. her er en link: http://english.people.com.cn/200606/02/eng20060602_270459.html

ca 245 mill (les pund) mer brukt paa transfers under roman, enn mottatt..

det er et kjoepelag i min bok :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #54 på: 05. Juni 2008, 11:21 »
Ok. Eit kjøpelag ville eg logisk antatt var eit lag som bare kjøper spillere og ikkje produserer ein dritt sjølv. Men det er  egentlig eit pengelag da. Alle topplaga er vel eit kjøpelag da med unntak av Arsenal.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #55 på: 05. Juni 2008, 12:21 »
Ok. Eit kjøpelag ville eg logisk antatt var eit lag som bare kjøper spillere og ikkje produserer ein dritt sjølv. Men det er  egentlig eit pengelag da. Alle topplaga er vel eit kjøpelag da med unntak av Arsenal.

Men Arsenal har igjen ingen lokale gutter, men kjøper bare inn verdens største talenter. Synes det er litt vanskelig å karakterisere hva som er kjøpelag og ikke. Vi må vel være et kjøpelag hvis du ser på pengebruken til NUFC de siste årene.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #56 på: 05. Juni 2008, 14:39 »
Veldig vanskelig å definere hva som er et kjøpelag, siden alle lag kjøper flere spillere enn de produserer selv.

Men min mening er at Chelsea og Pompey er de værste kjøpelagene. Begge klubbene kjøper spillere som gale..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #57 på: 05. Juni 2008, 14:53 »
Ok. Eit kjøpelag ville eg logisk antatt var eit lag som bare kjøper spillere og ikkje produserer ein dritt sjølv. Men det er  egentlig eit pengelag da. Alle topplaga er vel eit kjøpelag da med unntak av Arsenal.

Men Arsenal har igjen ingen lokale gutter, men kjøper bare inn verdens største talenter. Synes det er litt vanskelig å karakterisere hva som er kjøpelag og ikke. Vi må vel være et kjøpelag hvis du ser på pengebruken til NUFC de siste årene.

Ja men om kjøpelag=pengelag så er jo Arsenal av det som bruker minst penger i PL. At Newcastle er eit kjøpelag er det jo ingen tvil om. Men det virker som ein jobber med og bli kvitt det stempelet for tiden. :-X
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anthony

  • Gjest
Sv: Hatlag # 1
« Svar #58 på: 15. Juli 2008, 14:03 »
1. Liverpool
2. Alle lag som inneholder spillere som utrykker sterk metroseksualitet, itillegg til at de prøver å vinne hjertet til folket gjennom intervjuer ol.
3. Scum'land/Chelski-playboys/gooners(er de franske eller?)/Scumchester; oh yes! we're tryin' to be unite!
4. Middlesbourgh

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #59 på: 17. Juli 2008, 01:23 »
1. Sunderland! Kan rett og slett ikke få meg til å si noe annet
2. Everton, eller egentlig ikke. Men sliter vi ikke alltid mot dem?

3. Man Utd, egentlig ikke dem heller. Men det er jammen meg på tide å unngå alle disse billige baklengsmålene mot dem og få 5-0 den riktige veien!