20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatlag # 1  (Lest 17597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #30 på: 22. Mai 2008, 20:09 »
Ja, også hater jeg you'l never walk alone. Rett og slett en kjedelig sang.

HEEELT uenig. Skulle gjerne hatt en like fengende sang for oss.
Hvorvidt sangen er så forbanna fengende vet jeg ikke. Men jeg får dessverre gåsehud når jeg hører hele Anfield nesten samstemt synge You'll Never Walk Alone av full hals. Man kan si mye om Liverpool, The Kop og scousere, men når de stemmer i den sangen, får jeg frysninger på ryggen og gåsehud overalt. Jeg kunne faktisk tenkt meg å hørt det live en gang. Men da må jeg sette mine ben på Anfield, og det har jeg ikke til hensikt å gjøre med det første.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #31 på: 22. Mai 2008, 21:30 »
Æ syns det e STØGT!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

RHCP14

  • Gjest
Sv: Hatlag # 1
« Svar #32 på: 22. Mai 2008, 21:50 »
Får like mye frysninger av å høre Toon Army synge samstemt på kvar eineste sang :) Liverpool har the Kop. Vi har ein heil stadion!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #33 på: 22. Mai 2008, 21:52 »
Newcastles bortekamp mot LFC i år oppsummerer hva jeg syns om de derre The Kop-folka...
Hørte tilslutt kun supporterne til bortelaget når hjemmelaget tilfeldigvis leda 3-0. Husker også da LFC-fansen ikke møtte opp på LFC-kamper da LFC slet med å kvalifisere seg til CL under Houllier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #34 på: 22. Mai 2008, 21:53 »
Jeg har aldri hørt Toon Army synge på samme måte som The Kop synger YNWA.

EDIT: Dette betyr på ingen måte at jeg synes Liverpool har bedre supportere enn oss. Aldri i verden om de har!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #35 på: 22. Mai 2008, 22:00 »
Hjelper pokker ikke. Er en jævla lett sang å lære.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #36 på: 22. Mai 2008, 22:06 »
Det er en jævlig lett sang å lære. Men det er ikke det som er poenget.
Jeg kan ikke unngå å få gåsehud når jeg hører The Kop synge sangen av full hals. Problemet er at det er The Kop, og det hindrer meg i å nyte det. Jeg slår veldig ofte av lyden på TV'n etter at Liverpool har vunnet kamper i CL, fordi jeg blir gal av det faktum at det er Liverpool-supporterne som synger, og fordi jeg faktisk liker sangen.

Hadde Toon Army hatt samme sang som tradisjon hadde de selvfølgelig sunget denne sangen MYE bedre enn The Kop.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #37 på: 22. Mai 2008, 22:14 »
Må si det var jævli deilig å stå på Celtic Park i februar å høre den "ekte" YNWA bli spilt og hele stadion sang med! ;) YNWA er IKKE en Liverpool sang i utgangspunktet. Ellers så tror jeg noe av grunnen til at vi byttet local hero med Blaydon Races var for å få litt allsang før kampen.

YNWA er en fin sang, men la oss heller bare si det er Celtic sin eller Borussia Dortmund for den saks skyld...begge lag bruker YNWA.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #38 på: 22. Mai 2008, 22:21 »
Er det noen som synger med på Blaydon Races i det hele tatt da?
Jeg hørte ikke et pip før Portsmouth-kampen. Det så ut som noen sang med før Sunderland-kampen men det er eneste gangen jeg har sett eller hørt antydning til allsang på SJP.

Jeg har aldri hørt Celtic-versjonen av sangen, men hadde jeg hørt den hadde den selvsagt vært langt mer spiselig enn Liverpools versjon.
Jeg vet det er tusenvis av lag som synger denne sangen. Men jeg har aldri hørt andre versjoner enn Liverpool sin.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #39 på: 22. Mai 2008, 22:22 »
Mulig jeg tar feil, men er det ikke Gerry and the Pacemakers som har originalen til låta? Liverpoolbasert band.

Jeg ser nå at hvis wikipedia har rett tar jeg nok grundig feil ja. Originalt fra en Broadway Musical
« Siste redigering: 22. Mai 2008, 22:26 av Geir »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #40 på: 22. Mai 2008, 22:27 »
Er det noen som synger med på Blaydon Races i det hele tatt da?
Jeg hørte ikke et pip før Portsmouth-kampen. Det så ut som noen sang med før Sunderland-kampen men det er eneste gangen jeg har sett eller hørt antydning til allsang på SJP.

Jeg har aldri hørt Celtic-versjonen av sangen, men hadde jeg hørt den hadde den selvsagt vært langt mer spiselig enn Liverpools versjon.
Jeg vet det er tusenvis av lag som synger denne sangen. Men jeg har aldri hørt andre versjoner enn Liverpool sin.

Det er ikke all verden til synging fra fansen på Blaydon Races, hvertfall ikke av full hals slik som Liverpool fansen synger YNWA...

Det er ingen celtic versjon eller liverpool versjon av YNWA....de er klin like, nøyaktig samme sangen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #41 på: 22. Mai 2008, 22:42 »
Jeg får uansett gåsehud av den, som etter Milan - LFC i Tyrkia. Jeg skulle gjerne sett at vi hadde like mye allsang som LFC har. Jeg har vært på anfield to ganger, og da var det så som så med stemninga, men var iallefall bra under sangen før kampen

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #42 på: 22. Mai 2008, 22:46 »
Ja, også hater jeg you'l never walk alone. Rett og slett en kjedelig sang.

HEEELT uenig. Skulle gjerne hatt en like fengende sang for oss.
Hvorvidt sangen er så forbanna fengende vet jeg ikke. Men jeg får dessverre gåsehud når jeg hører hele Anfield nesten samstemt synge You'll Never Walk Alone av full hals. Man kan si mye om Liverpool, The Kop og scousere, men når de stemmer i den sangen, får jeg frysninger på ryggen og gåsehud overalt. Jeg kunne faktisk tenkt meg å hørt det live en gang. Men da må jeg sette mine ben på Anfield, og det har jeg ikke til hensikt å gjøre med det første.

Jeg har vært på Liverpool-Everton og det var en syk opplevelse. Spesiell opplevelse å høre YNWA. Når selvsagt ikke opp til Newcastle-Sunderland da...

Ole939

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #43 på: 22. Mai 2008, 23:50 »
Norge: 1. IK Start!
           2. Brann, mest pga. supporterne jeg kjenner.
           3. Søgne, bortskjemte jævler de på min alder!

Heier forresten på MK i Norge;) Mandalskameratene!

England: 1. Sunderland, har faktisk vært på noen Newcastle-Sunderland kamper og stemningen å alt     sammen har gjort det til et hatlag.
             2. Manchester United, fansen er latterlig og høye på pæra til enhver tid!
             3. Liverpool, de tror de er så gode, ok de er gode, MEN de er ikke Guds gave heller som mange jeg kjenner skal ha det til!

RHCP14

  • Gjest
Sv: Hatlag # 1
« Svar #44 på: 23. Mai 2008, 02:48 »
Er det noen som synger med på Blaydon Races i det hele tatt da?
Jeg hørte ikke et pip før Portsmouth-kampen. Det så ut som noen sang med før Sunderland-kampen men det er eneste gangen jeg har sett eller hørt antydning til allsang på SJP.

Jeg har aldri hørt Celtic-versjonen av sangen, men hadde jeg hørt den hadde den selvsagt vært langt mer spiselig enn Liverpools versjon.
Jeg vet det er tusenvis av lag som synger denne sangen. Men jeg har aldri hørt andre versjoner enn Liverpool sin.

Det er ikke all verden til synging fra fansen på Blaydon Races, hvertfall ikke av full hals slik som Liverpool fansen synger YNWA...

Det er ingen celtic versjon eller liverpool versjon av YNWA....de er klin like, nøyaktig samme sangen!

Kan ha noe med at sangen er gjennomført stygg mens YNWA er bra. Eg stemmer for at Mark Knopfler lager ein sang bare for Newcastle United! Det er riktignok han som har den intrumentale sangen før kampstart nå.