20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144584 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #75 på: 08. Nov. 2010, 17:54 »
Det er bare å slenge seg på superlativene som blir yttret her inne om Tiote.  Håper bare at vi får beholde vår afrikanske juvel...slik som det ser ut nå så tenker jeg at både Man U og Arsenal, som begge er i behov av en ballsikker, hardtarbeidene, passningsdyktig ryddegutt på midten, følger med på utviklingen til Tiote.

Et røverkjøp de-luxe av Hughton ;D

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #76 på: 09. Nov. 2010, 09:54 »
Akkurat det du sier der bekymrer meg littegranne. Krysser fingrene for at både Tiote og klubben klarer å holde beilere på avstand.

Desverre er det vel ofte sånn at de yngste ser for seg £-tegn når ManU osv kommer med tilbud og glemmer hvor viktig det er med det Newcastle har nå: lagånd og spille-glede.

Virker på meg som om de eldste (som Barton, Nolan osv) digger det "nye Newcastle", men som sagt redd for at det kan komme i andre rekke når ManCity kommer diltende og siklende med seddelbunken sin til våre unge, lovende.

Satser på at CH dytter nok tilhørighet inn i dem til at de skjønner tegninga!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Cheick Tioté
« Svar #77 på: 09. Nov. 2010, 17:25 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3023508.ece
Ajajaj. En norsk artikkel om Newcastle som ikke handler om Andy Carroll :)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #78 på: 09. Nov. 2010, 17:33 »
Meget bra artikkel! Det er godt at norsk media plukker opp litt annet enn bare saker rundt topplagene. Journalisten konkluderer heller ikke med noenting, men han spekulerer på en god måte rundt en spiller som har imponert veldig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Simmio

  • Gjest
Sv: Cheick Tioté
« Svar #79 på: 09. Nov. 2010, 17:34 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3023508.ece
Ajajaj. En norsk artikkel om Newcastle som ikke handler om Andy Carroll :)

Utrolig bra skrevet!

Kult at noen legger merke til Tiote, det fortjener han. Føler at media får Newcastle til å virke som et lag med en spiller på banen, nemlig Andy Carroll. Resten er statister.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #80 på: 09. Nov. 2010, 18:40 »
Synes også at det varutrolig bra skrevet. Endelig en journalist som har fått øynene opp for andre spillere enn di som spiller på storlagene.

At Carroll har fått mange overskrifter er litt irriterende p.g.a. at i Newcastle så er det så mange fler som har stått fram i år, f.eks: Barton, Nolan, Colo, Williamson, Enrique og Tiote...Men det er også fullt forståelig, siden Carroll har hatt mange utenomsportslige hendelser som fanger oppmerksomheten til journalistene. Det er derfor også utrolig sterkt av en så ung spiller å overbevise i kamp etter kamp selv med ståheien rundt sitt privatliv.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #81 på: 09. Nov. 2010, 20:30 »
Veldig bra artikkel. Og som en bonus finner man det her i kommentarfeltet:

Sitat
arsenalfan [Moderator] 38 minutter siden

Han var ikke god midtbanen til Arsenal var dårlig

Ahahahaha! For en klovn!
Nei.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #82 på: 09. Nov. 2010, 23:01 »
fy f, noe av det deiligste jeg har lest på LENGE ;) Utenom div seiere osv ;)

Det at carroll alltids er i media og ikke de andre rundt ham har vell noe med at han er Nr 9 + scorer måla osv..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #83 på: 09. Nov. 2010, 23:18 »
Shearer var selvfølgelig også den som sto for mesteparten av norske Newcastle-overskrifter i sin tid også :P
Men ja, ble positivt overrasket da en Spurs-fan jeg har skjenket noen lovord om ivorianeren vår lima inn den artikkelen på fjesboka mi. Veldig fortjent at Tiotè får denne oppmerksomheten. Venter egentlig bare på når Jose skal få noen bøtter ros sendt sin vei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #84 på: 15. Nov. 2010, 11:53 »
Håper og tror mannen tar feil. Tiote blir hos oss noen sesonger til! (krysser fingrer og tær)

http://www.footballtransfertavern.com/2010/11/premiership/newcastle-have-unearthed-the-new-makelele
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #85 på: 01. Des. 2010, 19:01 »
Flere enn oss som mener Tiote har vært et godt kjøp.

http://kasperwikestad.tv2blogg.no/article2051642.ece

Simmi

  • Gjest
Sv: Cheick Tioté
« Svar #86 på: 01. Des. 2010, 19:42 »
Posta den på Barclays Premier League tråden jeg ;) Visste ikke helt hvor jeg skulle poste den.

Men det er ikke noe tvil om at han er et av årets kjøp! For skarve 35 mill! Hadde han kosta langt over 100 mill, hadde han fortsatt vært verdt det. Bare en feilpasning mot Arsenal sier det meste...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #87 på: 01. Des. 2010, 21:02 »
Posta den på Barclays Premier League tråden jeg ;) Visste ikke helt hvor jeg skulle poste den.

Men det er ikke noe tvil om at han er et av årets kjøp! For skarve 35 mill! Hadde han kosta langt over 100 mill, hadde han fortsatt vært verdt det. Bare en feilpasning mot Arsenal sier det meste...

Og ingen mot Everton er ikke så gale det heller :)

Simmi

  • Gjest
Sv: Cheick Tioté
« Svar #88 på: 01. Des. 2010, 21:03 »
Posta den på Barclays Premier League tråden jeg ;) Visste ikke helt hvor jeg skulle poste den.

Men det er ikke noe tvil om at han er et av årets kjøp! For skarve 35 mill! Hadde han kosta langt over 100 mill, hadde han fortsatt vært verdt det. Bare en feilpasning mot Arsenal sier det meste...

Og ingen mot Everton er ikke så gale det heller :)

Haha, nei :P Men når du spiller mot Fabregas, så mener jeg at det er litt "større". ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #89 på: 02. Des. 2010, 09:53 »
Lurer hvor lenge vi får beholde den gutten hvis han fortsetter i samme stil. Han er jo rimelig unik fysisk sett. Tror aldri jeg har sett en spiller tatt tempoet og fysikken i PL så lett som Tiote. Kommer til å spise De Jong til middag neste citykamp.