20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #600 på: 12. Aug. 2012, 11:19 »
Fakk, kan ikke få en verre start.på sesongen men skade på tiote og colo... Skal vi allerede begynne å slite på stopperplass?

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #601 på: 12. Aug. 2012, 13:06 »
ikkje bra nei...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

bigirimana

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 47
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #602 på: 06. Sep. 2012, 18:47 »
Det her er bare vakkert

Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Cheick Tioté
« Svar #603 på: 24. Sep. 2012, 10:41 »
"The same - the same like every time," he said. "It's important to do my job so I tried to do that and I'm really happy we won the game. I got a yellow card but that's football.

Godt forklart for ein skikkeleg hevntakling...!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #604 på: 24. Sep. 2012, 13:04 »
Latterlig oppførsel av Tiote i går, men får håpe han bare var overgira etter noen kampers pause og at han roer seg til neste kamp.
Same old Shearer, always scoring!

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #605 på: 24. Sep. 2012, 13:49 »
Regner med at Pardew tar seg en alvorsprat med han og at vi ikke ser slikt tull igjen neste kamp.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #606 på: 24. Sep. 2012, 14:46 »
Joda, greit han gikk litt over streken i går, men jaggu godt det kommer inn noen med litt tenning og vinnerskalle også, for mye av det som ble vist ute på matta i går var fryktelig tamt.

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #607 på: 24. Sep. 2012, 16:06 »
For all del, jeg har savnet Tiote fryktelig mye i sesongstarten til tross for at vi har fått greit med poeng. Vinnermentaliteten til Tiote er helt fantastisk å ha, og det er helt utrolig hvor mye plass denne karen dekker og hvor mange ganger han snapper opp ballen i løpet av en kamp. Jeg tror fort vi kan få se ett mye mer aggressivt Newcastle lag nå som Tiote er tilbake.

Men akkurat den driblingen utenfor 16meteren og pulsen min på 250 kunne jeg godt vært foruten. :P Så jeg håper han får klar beskjed om å ikke holde på sånn.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #608 på: 24. Sep. 2012, 16:22 »
Tiote var nok overtent gange tusen mot Norwich, og den driblinga kommer han nok til å legge av seg iløpet av noen dager med laget på treningsfeltet. Når det gjelder grisetaklingene han kom med, så synes jeg ikke akkurat det var så ekstremt mye verre enn det han pleier å levere, bare at nå kom alt iløpet av hva, et kvarter? Vanligvis sprer han det ut over 90 minutter, og det så mer ekstremt ut igår  ::p


Glad for å ha han tilbake ihvertfall! Som nevnt over, en vaktbikkje som Tiote på plass for å stoppe overganger og bryte opp spillet til motstanderen fører til større frihet for alle de offensive spillerene våre :thumbu:
« Siste redigering: 24. Sep. 2012, 16:24 av Saylorpower »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #609 på: 24. Sep. 2012, 18:40 »
Så lenge han faktisk lyktes med dribleserien, så bruker jeg ikke krefter på å kritisiere han for det. Det jeg kan kritisere han for, er hevneaksjonen kort tid etter at han ble sparket ned mens han driblet i sirkel. Den hevneaksjonen er det Tiote snarest må kvitte seg med. Tiote holdt jo godt på ball, når han hadde få alternativer. Det er egentlig helt greit det. Så lenge det lykkes ihvertfall. Men ga meg puls på minst 300. Virkelig ikke godt for hjertet. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #610 på: 24. Sep. 2012, 23:07 »
Snakker dere om? Var jo Messi-tendenser over det raidet! Sykeste driblingene like utenfor egen 16 jeg har sett denne sesongen. Slapp av folkens, Tiote vet hva han gjør! Nesten litt skuffet over at han ikke la på et par Zidane-finter og noen overstegs også, men sparer vel det til neste kamp. :tiote:

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #611 på: 24. Sep. 2012, 23:09 »
Akkurat som han viste hva han gjorde da Gamsten scora på SJP?

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #612 på: 24. Sep. 2012, 23:10 »
Enig Daniel. FY SØREN RIKSE HVORFOR SIER DU SÅNNE DUMME TING HÆ? Hadde du tulla hadde det vært greit, men ingen tuller her på forumet. Du er helt klart seriøs, så vær så snill å skjerp deg a. :sinna:
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #613 på: 24. Sep. 2012, 23:12 »
Enig Daniel. FY SØREN RIKSE HVORFOR SIER DU SÅNNE DUMME TING HÆ? Hadde du tulla hadde det vært greit, men ingen tuller her på forumet. Du er helt klart seriøs, så vær så snill å skjerp deg a. :sinna:
Ellers er det bra?