20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 14/15  (Lest 122476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #300 på: 02. Nov. 2014, 15:02 »
En "kompis" av meg som er Liverpool-fan presterte å skrive følgende status  på facebook tidligere idag:

"Spent på hvem som vinner Battle of the Cash idag."

 ??? Jævla forvirra liverpool fans

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #301 på: 02. Nov. 2014, 15:53 »
En "kompis" av meg som er Liverpool-fan presterte å skrive følgende status  på facebook tidligere idag:

"Spent på hvem som vinner Battle of the Cash idag."

 ??? Jævla forvirra liverpool fans

Det verste er at alle er sånn. Forstår meg ikke helt på det der. Har kompiser som er Chelsea / Arsenal / Unitedsupportere og fellesnevneren er at de fleste er veldig reflekterte og en fryd å snakke fotball med.
Har enda tilgode å møte en poolsupporter som ikke snakker ned United i annenhver setning uansett samtaleemne. Hadde ofret 30 strake ligagull til United hvis Liverpool rykket ned og forsvant.

Der puttet Aguero. Fortjent!

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #302 på: 02. Nov. 2014, 16:07 »
Akkurat samme erfaring som jeg har med Pool-supportere...

Fy faen, DEILIG tunnel av Rooney på Kompany der  :drool:
United imponerer meg nå. Og City er ikke med i det hele tatt plutselig. Og Fellaini ligner mer og mer den spilleren han var i Everton.
« Siste redigering: 02. Nov. 2014, 16:17 av Cadel »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #303 på: 02. Nov. 2014, 16:27 »
Man City er forferdelig svake om dagen. Digg med Man Utd-tap.
Nei.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #304 på: 02. Nov. 2014, 17:50 »
Spurs også. Latterlig kjipt lag

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #305 på: 02. Nov. 2014, 18:05 »
Argh! Dere må slutte å kalle ManU for United, det er en drøss av andre lag som har United i sitt klubbnavn, blant annet NUFC.


boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #306 på: 02. Nov. 2014, 18:26 »
Hva er det Benteke driver med? For en idiot.
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #307 på: 02. Nov. 2014, 21:07 »
Smalling gjorde akkurat det jeg trodde Saylor kom til å gjøre mot Liverpool. Spillere med så latterlig lav iq at de pådrar seg slike ultratåpelige kort fortjener ikke bedre.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #308 på: 03. Nov. 2014, 11:37 »
Okay, gutar. No møter vi følgande lag dei neste fem kampane:

West Brom (B)
QPR (H)
West Ham (B)
Burnley (B)
Chelsea (H)

Verdt å merke seg at vi har ein dag meir kvile enn Chelsea, før vi møter dei 6. desember. Dei møter Spurs 3. des., vi møter Burnley dagen før. Dei fire før Chelsea-møtet er alle kampar vi har god sjanse i. Det er noko litt meir solid over laget no (eitt baklengs på dei siste fire), og vi har ein del spennande og temposterkt offensivt.

Om vi leverer maksimalt (12-15 poeng) kan vi ligge veldig fint posisjonert før januarvinduet opnar ein dryg månad seinare. I så fall vil kanskje aktuelle namn som Gignac vere meir frista til å vurdere ein overgang.

Det har straffa seg før, men no kjenner eg på optimisme som eg ikkje har merka på ca eit år.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #309 på: 03. Nov. 2014, 11:45 »
Så har vi en meget tøff desember før januar kommer da...

Chelsea (H)
Arsenal (B)
Spurs (B) Ligacupen
Sunderland (H)
Man United (B)
Everton (H)

Viktig å gjøre det godt i kampene som Hans nevner mtp kampene i desember. Kan ikke se oss ta alt for mange poeng i denne perioden, men klarer vi 12-15 poeng fram til nyttår bør vel det nesten være godkjent.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #310 på: 03. Nov. 2014, 12:39 »
Okay, gutar. No møter vi følgande lag dei neste fem kampane:

West Brom (B)
QPR (H)
West Ham (B)
Burnley (B)
Chelsea (H)

Om vi leverer maksimalt (12-15 poeng) kan vi ligge veldig fint posisjonert før januarvinduet opnar ein dryg månad seinare.

Og so tek me ein 2013/2014 avslutning på sesongen :ler:

Dei neste 4 kampane bør me jo vinna, men trur både WBA borte og West Ham borte enda med tap.
« Siste redigering: 03. Nov. 2014, 12:44 av lgrinde »

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #311 på: 03. Nov. 2014, 12:44 »
Vi må bare få mer enn 40 poeng før Januar så er vi good to go :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #312 på: 03. Nov. 2014, 13:49 »
I dette januarvinduet kan jeg heldigvis ikke se at vi skal kunne miste en spiller som vil ryste oss spillmessig siste halvdel. Det er da større sjans for at vi da heller kjøper inn noen som styrker førstelaget da.
Er vel i så fall Sissoko vi må være redde for.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #313 på: 03. Nov. 2014, 13:52 »
I dette januarvinduet kan jeg heldigvis ikke se at vi skal kunne miste en spiller som vil ryste oss spillmessig siste halvdel. Det er da større sjans for at vi da heller kjøper inn noen som styrker førstelaget da.
Er vel i så fall Sissoko vi må være redde for.

Går jo rykter om at Napoli vil by £12 mil. for TIoté da, så spørs det akkurat hvor mye det svekker laget pr idag? Er det på tide å la "Cheiken" gå? Det som iallfall er sikkert er at (C)Ashley kan ikke vente mye lenger dersom han vil ha litt gryn igjen for gutten...

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #314 på: 03. Nov. 2014, 14:36 »
£12 mill. for Tioté, og jeg sier selg. Kan med en viss rettmessighet håpe på at vi har en erstatter i egen stall (Abeid) som attpåtil har mer å bidra med offensivt. Så kan vi ta de pengene og investere i en enda bedre spiss eller midtstopper enn det vi får for de midlene som burde være øremerket per dags dato.

Som om det kommer til å skje.