20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1069600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6270 på: 03. Aug. 2011, 23:35 »
Guthrie er dessverre ikke noen PL spiller. Han har vært her noen år no og føler han står på stedet hvil med tanke på utvikling. Meget mulig at han har tatt noen steg tilbake også med tanke på skader og lite selvtillit.

Hadde hatt bra av et låneopphold i CCC der han kunne fått spillt fast en sesong, men ettersom Ashley og co vil ha 3-4 sentrale midtbanespillere i stallen må han bli.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6271 på: 03. Aug. 2011, 23:49 »
Guthrie er dessverre ikke noen PL spiller. Han har vært her noen år no og føler han står på stedet hvil med tanke på utvikling. Meget mulig at han har tatt noen steg tilbake også med tanke på skader og lite selvtillit.

Hadde hatt bra av et låneopphold i CCC der han kunne fått spillt fast en sesong, men ettersom Ashley og co vil ha 3-4 sentrale midtbanespillere i stallen må han bli.

+1

Tror egentlig Pardew vet dette, han har bare ikke noe annet valg enn å hausse opp de få spillerene han har til rådighet.
If it has tits or wheels, count on problems!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6272 på: 03. Aug. 2011, 23:51 »
Pardew viste Guthrie ca null tillit ifjord. Han er sjefen til Guthrie og hvis han blir spurt et spørsmål om han hva skal han si?

"Guthrie er ikke god nok for første 11ern så det er ikke krise at han er skadet. Ferguson viste talent forrige sesong, men fysikken og skade historiKken viser at han er en kjeks som kan bruke mer tid i treningsstudio. Derfor er det en fordel at han er skadet så han får fokusert skikkelig der."

Så klart må han si at det er synd at de ble skadet i preseason. Og at Han håpte at de ville presse seg inn i diskusjonen rundt førstelaget. Det vil jo alle trenere håpe om alle sine spillere. Han er deres leder og ønsker at alle skal utvikle ronaldo/gerrard/messi osv ferdigheter... Uansett om de var ræv sist sesong så ønsker han det og lyver heller ikke i sin uttalelse...

Pardew ønsker nok ikke å satse på en sentral midtbane spiller han selv rangerte som svakere en sin første 11er.

Skjønner rett og slett ikke at folk kan være så snever i sitt syn. Skjønner rett og slett ikke å se hvorfor være newcastle supporter når det ikke gir noen form for glede... blah god natt...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6273 på: 04. Aug. 2011, 00:01 »
Skjønner rett og slett ikke å se hvorfor være newcastle supporter når det ikke gir noen form for glede... blah god natt...

Fordi det å støtte en klubb har lite med rasjonalitet å gjøre. Da burde man heller ha støttet en klubb som vant litt greier i blandt. Har flere ganger tenkt at jeg skulle ønske jeg heiet på litt mer fornuftig drevne greier, men the heart wants what it wants og alt det der.
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6274 på: 04. Aug. 2011, 00:22 »
Som Newcastle og Brann supporter er jeg vant til himmel eller helvete!

Akkurat no føler jeg det er litt helvete over Newcastle og da må jeg syte litt.

Dæven døtte hvor kjedlig det hadde vært om vi alle var enig her inne og dyrket Ashley sine handlinger!

Blir bare teit om en skal begynne å krangle om hvem som er mest Newcastle supporter her inne.



Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6275 på: 04. Aug. 2011, 00:46 »
Det er ihvertfall aldri kjedelig å heie på denne fantastiske klubben! :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6276 på: 04. Aug. 2011, 00:58 »
Vel - kunne ikke Pardew vært like hard med Guthrie som med Routledge da, dersom han ikke har trua på ham? :P
Pardew viste da Guthrie litt mer enn null tillit. Han har nok ikke gitt opp Guthrie på samme måte som Routledge eksempelvis. Routledge ble shippet ut på lån til QPR, når vi igrunn hadde kunne trengt ham like mye som Guthrie forrige sesong dersom Pardew hadde hatt nogenlunde lik tro på de to. Jeg har litt vansker med å se at Guthrie nødvendigvis holder høyere nivå enn Rout - begge to har bevist seg å kunne dominere bra i Wanker, men sliter mer i PL. Dog skal det til Guthries forsvar sies at han hadde en veldig uheldig sesong sist med skader fra pre-season og utover, og det kan vel ikke sies å ha starta spesielt mye bedre i år. Pardew ser nok uansett på Guthrie som en kjekk squadplayer.
Merker at dette innlegget blei litt rotete :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6277 på: 04. Aug. 2011, 01:02 »
Leser på N-O at Luke Edwards skriver at bernetta vil signere. Etter mye negativt vil det ikke overaske meg om det kan komme noe positivt snart...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6278 på: 04. Aug. 2011, 01:05 »
Det vil være en fin opptur ja, en sårt tiltrengt en. Hadde vi nå da i tillegg kunne være så heldige å fått inn en jævla spiss - så skulle jeg vært tålelig tilfreds med vinduet vårt. Jaokei - og selvfølgelig en brukbar erstatter for Jose.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6279 på: 04. Aug. 2011, 01:12 »
Barnetta inn hadde vært spennende og fått frem et smil hvertfall:)

Venstre back er blitt et must når Enrique er gone!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6280 på: 04. Aug. 2011, 01:47 »
Venstreback, høyreback, midstopper, spiss, ving er jo alle must nå om vi ikke skal være totalt blottet når skadene kommer.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6281 på: 04. Aug. 2011, 02:49 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3731959/Newcastle-line-up-3m-West-Ham-keeper-Robert-Green.html

Toon line up £3m West Ham keeper Robert Green

Håper det ikke stemmer. Er veldig keen på at Krul kan slå gjennom.

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6283 på: 04. Aug. 2011, 07:49 »
Det er the sun...Så jeg tviler..Dessuten virker både MA og Barton til å være typer som ikke gir seg.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6284 på: 04. Aug. 2011, 09:11 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3732152/Shock-lifeline-for-Newcastle-twit-Joey-Barton.html kanskje barton blir ?:)

Denne kommentaren likte jeg:

"Nice one Joey.....pity Pardew won't do the same.....grow a pair and stand up to Fatcat."
Who else...... Alan Shearer