20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)  (Lest 39296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #195 på: 02. Jan. 2011, 21:54 »
Jeg er enig med deg der, idag var han absolutt tilbake til skremmende dårlig innleggsnivå. Skulle gjerne sett Vuckic igjen, har vel ikke vært å se siden den skaden han dro på seg. Mulig rekonvalesensen har gått litt trått.

Og InspectorC, du burde sette deg til når den vises i reprise. Legg spesielt merke til Taylor sitt duellspill (Taylor sitt spill generelt) og samarbeidet Taylor/Colo.  ;D

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #196 på: 02. Jan. 2011, 22:03 »
Fredd: burde ikke en god ving greie å treffe med minst  1 av 2 innlegg når han er upresset? Hvor mange greide Rout? Hvor mange assist har han i år? Du ser det på kroppsspråket at han ikke tror på seg selv, og det knyter seg hver gang han skal legge inn. Ved ett tilfelle fikk han to forsøk og bommet stygt på begge. Fyren har teknikk men ikke pasnings/innleggsfot. Get Rid, set Jonas på høyre og shane Ferguson på venstre mens vi venter på ben arfa

Innleggskvaliteten var svak ja, men vi hadde også få inne i feltet når han kom rundt. Nå mener ikke jeg på noen måte at Routledge ikke er uerstatelig, men han kan spille på begge på sider og kan komme inn å skape problemer for backer som han gjør idag. Vi trenger en tropp også med spillere som ikke klager når de må sitte på benken. Det er så mange andre som heller bør dra før han.

Shane Ferguson er kommentert og blir samme sak som Xisco.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #197 på: 02. Jan. 2011, 22:06 »
Her kan dere laste ned målet

http://www.fileserve.com/file/GKAUB4J


bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #198 på: 02. Jan. 2011, 23:16 »
Fredd: burde ikke en god ving greie å treffe med minst  1 av 2 innlegg når han er upresset? Hvor mange greide Rout? Hvor mange assist har han i år? Du ser det på kroppsspråket at han ikke tror på seg selv, og det knyter seg hver gang han skal legge inn. Ved ett tilfelle fikk han to forsøk og bommet stygt på begge. Fyren har teknikk men ikke pasnings/innleggsfot. Get Rid, set Jonas på høyre og shane Ferguson på venstre mens vi venter på ben arfa

Innleggskvaliteten var svak ja, men vi hadde også få inne i feltet når han kom rundt. Nå mener ikke jeg på noen måte at Routledge ikke er uerstatelig, men han kan spille på begge på sider og kan komme inn å skape problemer for backer som han gjør idag. Vi trenger en tropp også med spillere som ikke klager når de må sitte på benken. Det er så mange andre som heller bør dra før han.

Shane Ferguson er kommentert og blir samme sak som Xisco.
Greit at vi hadde få personer inne i feltet, så jeg hadde ikke vært ktitisk hvis han faktisk hadde lagt ballen høytnok til at den i teorien kunne nå addressaten, eller om retningen viste at det var en intensjon bak innlegget. Når begge disse uteblir, kan man kalle det total failure... Hadde det skjedd en gang i blant kunne vi alle levd med dette, men slik det er nå så setter vi kryss i taket hvis et innlegg slås sånn at det blir farlig for forsvarende lag.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #199 på: 02. Jan. 2011, 23:20 »
At det er få i feltet rettferdiggjør på ingen måte at han bommer så inni granskauen grovt (kanskje litt overdrevet) på den han faktisk sikter på.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #200 på: 02. Jan. 2011, 23:29 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #201 på: 02. Jan. 2011, 23:48 »
Gule kort ble nullet ut da vi gikk inn i 2011, og man starter tellinga på nytt nå, hvis det stemmer det jeg har hørt. Ti gule før det er suspensjon er det ikke. Står over for 5 gule.

Dette er nytt for meg, men kommentatoren på Man Utd-kampen sa at fra 1.1.11 var det 10 gule kort som skaffet suspensjon. Dette sa han fordi Vidic fikk gult kort i går, hans femte for året. Hadde han fått det fredag (teoretisk sett altså, var jo ikke kamp da) måtte han ha sonet karantene.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #202 på: 03. Jan. 2011, 00:05 »
Riktig. Men da var det nok kommentatoren som ordla seg klønete. Han mente vel da sikkert at Vidic ikke ryker på en kamp før han har fått sitt 10., noe som sannelig blir feil det også, da han ryker på det niende. Jaja, ikke godt å vite :P

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #203 på: 03. Jan. 2011, 00:11 »
Kan ikke skjønne at folk vil ha vekk Routledge! mannen kommer seg forbi hvem som helst jo!
Gan canny doon Toon!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #204 på: 03. Jan. 2011, 00:17 »
Routledge er frustrerende, akkurat som Jonas. Har egenskaper til å herje med backen sin, men så kommer det ikke noe sluttprodukt ut av dette. I Rout sitt tilfelle føler jeg der er noe veldig uforløst, og at han trenger denne forløsningen temmelig kjapt. Men det er vel kanskje derfor han heller ikke har blitt noen fast PL-spiller enda, nettopp fordi det aller siste alltid har manglet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #205 på: 03. Jan. 2011, 00:18 »
Kan ikke skjønne at folk vil ha vekk Routledge! mannen kommer seg forbi hvem som helst jo!
Er jo det eneste han greier. Før han serverer motstanderlaget innkast eller utspill fra 5 meteren.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #206 på: 03. Jan. 2011, 00:19 »
Hjelper jo lite om han kommer seg forbi, når han ikke kan legge et innlegg som er i nærhet av å treffe medspiller! Han er god helt til han skal avlever ballen. Jeg ble skikkelig forbanna på han( skrek som f te tvskjermen), for han gjro det jo glimrende helt til han skulle avlevere ballen. Skjedde vel 4-5 ganger på den tiden han var inne
Newcastlesupporter siden 1992

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #207 på: 03. Jan. 2011, 01:15 »
Det er klart at Routledge hadde svakt innlegg idag og at han har sider å forbedre med spillet. Etter min mening er han likevel en fin spiller å ha i stallen siden han kan komme inn å gi slitne backer problemer og ikke klager selv om han må sitte på benken. Det jeg ville få frem var at jeg derfor ikke vil selge han.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #208 på: 03. Jan. 2011, 01:16 »
Bør ikke selges før eventuelt til sommeren, spør du meg. Vi trenger det vi har av vinger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #209 på: 03. Jan. 2011, 01:23 »
Får han skikk på innleggene sine kan han bli blant våre beste. Mannen herjer jo som pokker! Sist gang mot MshiteSelv om han er 25 så vil jeg si han er gull verdt. Ett år til i Premier League og han vil gjøre fra seg på Gallas, Terry, Brede, Evra, Toure, Vermaelen og det som er.
Gan canny doon Toon!