20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45  (Lest 28506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« på: 03. Des. 2013, 11:05 »
Begynner tråden med siste uttalelser om troppen fra Pardew.

“A few have been knocking on my door this morning asking to play. Steven Taylor, Hatem Ben Arfa, Papiss Cisse, Vurnon Anita and Jonas Gutierrez – they’re all desperate to play. We’ve got real competition for places. That bodes well. We’re going to need to freshen it up and change it.”

Håper virkelig han holder Jonaz og Papiss på benken og kjører på med det vi har gående nå.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #1 på: 03. Des. 2013, 11:17 »
Jeg skulle gjerne sett Papiss inn for Shola nå. Shola sin kropp holder ikke 2 kamper i uka og jeg synes vi så tegn på at han var sliten mot WBA også. Jonas er selvfølgelig ikke i nærheten av å starte.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #2 på: 03. Des. 2013, 11:39 »
Ser gjerne at vi gjør noen bytter i denne kampen, inn med Ben Arfa og Anita, gjerne Mbiwa også. I det minste er det på tide at vi snart begynner å rullere litt. All creds til Pardew for å finne en kombinasjon som funker, og vise tillit til spillere som presterer (Willy), samt sette ett eksempel dersom man ikke presterer (Ben Arfa). Like fullt er det ekstremt viktig å få igang hele troppen, ikke bare 11 spillere, samt holde folk fornøyde. Dessuten er det er relativt tynn tropp, så rullering før det er absolutt nødvendig er viktig slik at spillere ikke slites helt ut eller blir skadeplaget.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #3 på: 03. Des. 2013, 12:09 »
Vil tro vi vil se mer rullering utover denne måneden. Kampprogrammet har ikke vært så forbanna tungt - men dersom vi ønsker holde Shola skadefri tror jeg ikke han tåler så forbanna mange kamper i løpet av ei uke, som Daniel påpeker.  Tror ikke vi ser mer enn maks en forandring fra forrige kamp da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #4 på: 03. Des. 2013, 12:12 »
Har tro på at Ameobi blir spart, og håper inderlig at Ben Arfa er den som kommer inn. Både han og Cisse er ubrukelige som rene targetmenn, men den ene er så ufattelig mye bedre teknisk og til å holde på ballen at det må være han som kommer inn. Uansett tror jeg vi skal få slite med å fortsette seiersrekken.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #5 på: 03. Des. 2013, 12:31 »
Tror forøvrig vi vinner denne også 1-2.

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #6 på: 03. Des. 2013, 13:27 »
Ønsker dette laget:

Krul
Deb - Williamson - Mbiwa - Santon
           Anita - Tiote
              Sisokko
Bennern - Remy - Goufrann.


Vil ha Ameobi og Cabaye fit and ready mot Man U. Cabaye er vel også ett gult kort unna karantene. Vil at han skal hvile denne kampen og heller pådra seg et gult kort mot de Røde :)


annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #7 på: 03. Des. 2013, 14:22 »
Hvem hadde trodd at vi skulle diskutere å spare Shola. surrealistisk :)

vet ikke om alle har sett intervjuet, men digger måten han ler (eller puster mens han ler?) i det første sekundet.

http://www1.skysports.com/watch/video/sports/football/teams/newcastle-united/9051508/newcastle-proving-consistent
« Siste redigering: 03. Des. 2013, 14:28 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #8 på: 03. Des. 2013, 15:23 »
Hvem hadde trodd at vi skulle diskutere å spare Shola. surrealistisk :)

vet ikke om alle har sett intervjuet, men digger måten han ler (eller puster mens han ler?) i det første sekundet.
Shola svarer også veldig bra her.
Det er også på mange måter svært positivt at vi har få skadeproblemer kombinert med den gode formen. At vi nå går inn i to tøffebortekamper er det viktig at vi tar med selvtilliten og opprettholder momentum.

Shola er også inne på svar til Carragher om viktigheten av å ha en spisspartner og skryter av Remys smarte løp og bevegelse. Der jeg mener Cisse ikke er god nok, men er kanskje også en litt annerledes spisstype(?). Ameobi og Remy utgjør definitivt den beste spisskombinasjonen per i dag, og det har Pardew tviholdt på. Shola er god med mann i rygg, som oppspillspunkt og på hodet/duellspill. Har også noen gode og smarte gjennombruddspasninger. Spennende å se om Shola holder ut og starter de neste kampene også!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #9 på: 03. Des. 2013, 16:51 »
Sånn som Remy har funnet sin rolle i laget tror jeg han kan passe fint med Cisse på topp.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #10 på: 03. Des. 2013, 17:43 »
En ting skal vere sagt,  og det er at eg tror Jonas har bedre forutsetninger til å gjøre det bra no kontra tidligere bår vi spilte bredere. Får ham spille no blir det nok i en smalere indreløperrolle, som hvertfall passa han bra sesongen vi havna på femte.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #11 på: 03. Des. 2013, 18:00 »
En ting skal vere sagt,  og det er at eg tror Jonas har bedre forutsetninger til å gjøre det bra no kontra tidligere bår vi spilte bredere. Får ham spille no blir det nok i en smalere indreløperrolle, som hvertfall passa han bra sesongen vi havna på femte.

Klippekortet hans har gått ut på dato, jobber bra defensivt. Med desverre håper jeg han er milevis unna å starte. Fin fyr men han har sett bedre dager

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #12 på: 03. Des. 2013, 18:14 »
Nevnte aldri klippekort,  men han er fortsatt en nyttig spiller. Har dog ingenting på en kant å gjøre

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #13 på: 03. Des. 2013, 20:24 »
Orker ikke noe Cisse fra start slik formen hans er nå, og spesielt ikke på bortebane.
Dersom Shola ikke spiller, så håper jeg Ben Arfa går inn og spiller på topp. Vil nesten heller ha Obertan inn på kanten, og Gouffran på topp enn at Cisse starter. Han fortjener det ikke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle , Ons 04.12.13, Kl.20:45
« Svar #14 på: 03. Des. 2013, 21:08 »
Syns cissé gjorde et godt innhopp sist han ble brukt. Kunne scora to om Remy hadde vist bedre dømmekraft. Siden han viser bedre form, syns jeg lett han skal starte. Spesielt mtp at vi må stresse midtforsvaret av swansea.